ארוחות קוקטייל – אלגנטי , קצר ולעניין | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


ארוחות קוקטייל – אלגנטי , קצר ולעניין

פורסם בתאריך 03/21/2012 ע"י dror mago בקטגוריה תרבות הפנאי | צפיות: 1392 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: קוקטייל, אירועים בטבע, קוקטייל בטבע, הפקת אירועים בטבע, אירוע קוקטייל, מסיבות קוקטייל, טאבון

כיוון שמדובר על מנות קטנות במיוחד, המגוון הוא גדול, מנות קטנות ומרתקות שיעשו לכם הרבה שמח בלב ומובטח שלא תישארו חלילה וחס רעבים, מקסימום יישאר לכם בפה טעם של עוד.

מסיבות קוקטייל בטבע

הפקת אירועים בטבע הפכה להיות בארץ יותר ויותר נפוצה, אנו הישראלים הופכים כול סיבה למסיבה, אנו אוהבים מאוד לחגוג ולשמוח ואולי זה קשור למציאות החיים שלנו המתוחה. באיזשהו מקום אירועים בטבע באווירה קסומה ונעימה עם הרבה אוכל טוב הם מרגוע לנפש ולגוף. אנו מארגנים מסיבות קוקטייל היכן שרק תחפצו, בכול מיקום בארץ, על חוף הים, ביערות או חורשות, פארקים, במדבר, רק תבחרו.

מהן מסיבות קוקטייל?

מסיבת קוקטייל היא אירוע רב משתתפים, בו אנו מכבדים את האורחים במנות קטנות מיוחדות אך טעימות להפליא. באנגלית מנות קוקטייל נקראות FINGER FOOD, ואכן זהו תיאור מדויק של המנות הללו. ארוחות קוקטייל לרוב מלוות במגוון משקאות חמים וקרים וכמובן גם בבר אלכוהול עשיר הכולל את כול המשקאות האלכוהוליים הפופולאריים ביותר, אלכוהול משובח. אירוע קוקטייל יכול להיות אירוע קידום מכירות, מסיבת אירוסין טרם האירוע הגדול המצפה לכם – החתונה, מסיבות רווקים, מסיבות עסקיות ועוד, הסיבות לערוך אירוע קוקטייל הן מגוונות, העיקר שיהיו הרבה אנשים, אווירה טובה ואוכל משובח במיוחד. למרות שארוחות קוקטייל הן קטנות במיוחד, המגוון הוא עשיר וכך תוכלו לטעום מהרבה מאוד מנות מבלי להעיק על הבטן.

טעימות על קצה המזלג

וודאי אתם סקרנים לדעת מהן מנות קוקטייל אותן אנו נכין למענכם באהבה רבה, מנות מוקפדות במיוחד, הנה כמה מנות לדוגמא: טורטיות, קרפים, שיפודים, מיני סיגרים במגוון טעמים, דגי ים, גם למי שאוהב סושי ממתינה הפתעה, אנו מציעים מגוון גדול של סוגי סושי יפני, דג סלמון,שיפודים, קרוסטיני מפרום ועוד. לפני האירוע, אנו נתכנן אותו ביחד איתכם תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר, מבטיחים להתאים את המנות הנהדרות שלנו לתקציב הכספי שלכם. אף אם נדמה היה לכם שאנו דואגים אך ורק לאוכל, טעות בידכם, אנו דואגים לכול שאר מרכיבי האירוע..

אירוע מושלם בטבע

אם בחרתם לחגוג אירועי קוקטייל בחיק הטבע, אנו דואגים לכול הציוד: החל מחשמל, מים זורמים, מערכות הגברה, תאורה, עיצוב, תפאורה וכלה בשירותים ניידים וחברת אבטחה. הדבר היחד שאתם נדרשים אליו, הוא לבוא עם הרבה מאוד מצב רוח ולהיות מוכנים לחוויה גסטרונומית שלא הכרתם עד עתה.

אודות dror mago

קייטרינג Mago - קייטרינג לאירועים ואירועים בטבע, תתחילו ללקק את האצבעות!

dror mago

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר