שלום, אורח
קטגוריות
הורים רבים לילדים שהגיעו לגיל של כיתה א' שואלים את עצמם האם הילד שלהם באמת מוכן להיכ× ס למסגרת של בית ספר, כיתה, לימודים ושיעורי בית. א× שים רבים × קרעים בין הרצון להשאיר את הילד ש× ה × וספת בגן על מ× ת לאפשר לו לשחק ולהישאר ילד קטן, ובין הרצון לקדם אותו ולהעלות אותו לכיתה א'.
אבחון דידקטי של מוכ× ות לכיתה א' יכול לפתור להרבה הורים מתלבטים את הבעיה.
אבחון דידקטי – מוכ× ות לכיתה א'
אבחון דידקטי של מוכ× ות הילד לכיתה א' כולל מספר פרמטרים ש× בדקים אצל הילד, על ידי מאבחן בתהליכ האורכ כחמש - שש שעות. אבחון דידקטי זה בודק את המוכ× ות של הילד מבחי× ה חברתית – האם יש לו את היכולת לפתח קשרים חברתיים. ב× וסף בוחן את היכולת הרגשית של הילד למעבר מגן ילדים בו רוב היום סובב סביב משחקים למסגרת בית הספר בעלת הדרישות שרובן עוסקות בלימודים.
אבחון דידקטי של מוכ× ות לכיתה א' × ועד לבדוק האם הילד מסוגל לעמוד במעבר ממסגרת הגן הכוללת בעיקר משחקים, למסגרת בה הוא חייב לציית לחוקים × וקשים, × אלץ להקשיב במשכ מספר שעות ביום ולהכין שיעורי בית.
ב× וסף בודק אבחון דידקטי זה את היכולת המילולית של התלמיד, סימ× ים מקדימים של לקויות למידה שעלולות להפריע לו בלימודים, יכולות חשיבה של רצף זמ× ים, יכולות חשבו× יות, הב× ת ה× שמע, הב× ת מושגים של מרחב, כיוו× ים ועוד.
אתרים אהובים על ידי הכותב: לופט לאירועים, לופט בחולון .
אודות GoText כתיבת תוכן
התחבר לשליחת תגובה
לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה