שלושה שירים חדשים מאת ריקי שחם - "סינ מה פרדיסימו" | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


שלושה שירים חדשים מאת ריקי שחם - "סינ מה פרדיסימו"

פורסם בתאריך 08/04/2011 ע"י ריקי שחם בקטגוריה אומנ ות | צפיות: 1705 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: ריקי שחם, שירה, פילוסופיה

סי× מה פרדיסימו / ריקי שחם

 

אז כמו שאתם יודעים
א× י בקטע של צילום ומצלמות.
עכשיו א× י בקטע של סרטים.
הולכת לעשות סרט.
אוהבת למצמץ עם העי× יים שלי
להכ× ס לתוכ מצלמה
וקליק…..
דרכ המצלמות שלי א× י חיה רמזים.
המצלמה היא כלי ה× שק שלי
וא× י מגלה באמצעותה את כל המקומות האפלים
ש× לכדים להם בתוכ מארבים × פשיים
של כל מי ש× מצא תחת הצמצם שלי.
לפעמים א× י מגלה דברים
שרק דרכ עי× ית המצלמה
יכולתי לגלות אותם.
החיים עם המצלמה
הם חיים בצל האימה
שמא לא תדע מה לעשות עם כל
המידע שחשפה המצלמה עם פתיחת המצמם.
א× י יודעת שאי× י יכולה לש× ות דבר
א× י מקפיאה רגעים
תמו× ות
וכל קליק כזה
הוא רגע אירוטי בחיי.
א× י מציצ× ית
א× י צופה באי× טימיות המוסתרת
של האחר
קליק
וגמרתי.
הפרובוקטביות × עמדת מאחורי המצלמה
ומקמטת את גבולות המסכה
לכדי חשיפה פרו× וגרפית
בכל קמט ממולא בסיליקון
או בהכחשה מכל סוג שהוא.
כצרכ× ית של אסתטיקה
א× י צורכת דמויים
שהם צורות א-אסתטיות
העוברות בעזרתי קומפוזיציה מי× ית
כדי להסתיר את הזהום
ש× גרם על ידי החידק
הקטל× י
של חוסר מודעות.
א× י עוברת לתעשיית הקול× וע
רוצה את הוליווד.
רוצה קאטים × סתרים.
רוצה לגלות את הסצי× ה
שמאחורי המיקס והסאו× ד
של החיים.
בעבר הערצתי את מייה פארו.
א× י רוצה שהיא תהיה כוכבת על בכל המעברים
בסרטים שלי.
היא תגלם את המציאות התלת מימדית.
אחריה אעבור למרלון בר× דו.
הוא היה הא× חה הגדולה שלי
בט× גו האחרון בפריס.
בר× דו הוא הסקס בהתגלמותו
הזיק× ה אצלו היא סקס אפיל בומבסטי אקסטרוורטי.
אתו אלכ רחוק יותר.
אתו אגע באושיות הוולגריות של המציאות.
בר× דו הוא הפסבדו- אוו× גרד שלי.
קאט.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

גם ב× י ישראל אכלו שלווים במדבר / ריקי שחם

היום א× י מכי× ה שלווים.
מאכילה את הא× שים שפה
בשלווים
כי את הזכרון של השלווים הקודמים
צריכ להאכיל.
לפ× י ש× יגשים לשלווים
צריכ ל× עוץ בהם מבט
כי הזכרון הקולקטיבי שלהם
× ושא בישב× ו סוג של טרור
כמו הטרור שעברתי א× י
על ידי המפלצת האפלה של הריק.
התחת האדום של השליו
הובל לטבח
וצעק ממרומי בית המטבחיים הצרפתי
אלוהים הושיעה × א.
לא × ותר אלא להוושע על ידי מלוי התחת
בכל טוב הארץ
פואה גרה
דבש
תא× ים מיובשות
וגם את הדמעות של ישו
כשהיה צלוב על הקרש
והטרוריסטים חשבו שזה קרש חתוכ
של ישב× י שלווים.
עכשיו השלווים בת× ור
ופר× ציסקוס הקדוש מאסיסי
משגיח עליהם שלא ישרפו
טועם את הרוטב של הדבש עם החרדל
לובש את הגלימה החומה שלו
ויוצא לסאן דיאגו דה קומפוסטלה
עם השלווים שלי שקשורים בכ× פות מעילו הפר× סיסק× י.
השלווים × אפים בחום של מאה שמו× ים מעלות בת× ור
והחום מרפא להם את פצעי הסטיגמטה
של הטרוריסטים המלשי× ים
כמו הטרור ש× יסתה לעשות המפלצת השחורה
אלא שהיום יסתיים ל× ו
בארוחת מלכים עם שלווי גורמה
ולאו× רדו יצייר לו אות× ו סועדים
ומלקקים את הידיים
מלאי רוטב דבש ושום
וגם הוא יודע
כמו פר× ציסקוס
וכמו× י
כי אי אפשר לשחק בהיסטוריה
כי הזמן חוזר
ואף אחד לא יטביע את טרופו
ורוע × פשו
בגורלו של משהו אחר
גם לא בתחת של השלווים.
כי בארוחה הצרפתית של× ו
א× ח× ו לא × יצולים של אף אחד.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


הרת גורל / ריקי שחם

יש א× שים שחושבים שהם קובעים
את הגורל שלהם.
א× י אומרת להם:
אתם לא קובעים את הגורל שלכם.
כי מי שהמצח שלו × קי
מאות קלון
קובע את הגורל שלו.
הגורל שייכ לאלה
שהעד× ות מובילה אותם
לדרכים של חסד
ואין אבק שמכסה את שבילי ההכרה שלהם.
הגורל מרפא את הכאב
של אלה
שעצי האלון מדגדגים בקצות עצביהם
ו× והגים בם כאילו היו ע× × ים של מעלה.
עמוד הע× ן הוא מטריה מכ× ית
הסוככת על פרפרי הלילה
הלוחשים סודות
לאלה שלוקחים את גורלם בידיהם.
זעקת הבדידות
היא זעקת הביצים המסריחות
שזועקות מתוכ סיר אלומי× ים
שכל קשר בי× ו ובין שליטה על הגורל
הוא כמו הקשר בן סרטי אימה
לסגה משפחתית.
סרטי אימה הם אפליקציה על × ושא
של חוסר שליטה שלי בגורל.
חסרי הגורל משעבדים את כל
חסרי הגורל סביבם
אל תוכ מחזור גורלי × ע של
א-סימטריה א-גורלית
גורל של סרטי אימה.
הגורל הוא רק בידי אלה המכסים עצמם
בחמיצות התפוחים
שצומחים להם בבוסתן
ופ× י האדם האחר
הוא כפ× י הדובדב× ים
שצומחים על שורת העצים
ה× יצבים על שבילם כמו עמוד האש.
עמוד האש של× ו
מורה ל× ו את דרכ האצילות
ש× ושאת עמה את האורות ה× ראים
והבלתי × ראים
שם
האיילות וחזירי הבר
משוטטים בכרי דשא עליו× ים
ושומעים את הקול הפ× ימי
שהוא קול של אל.
חסרי הלב אי× ם שולטים על גורלם
ולא על גורל צאצאיהם
כי צאצאיהם אסירים של הכלא
המטו× ף שלה
וכשבא הערב
והערב הופכ ללילה
יוצא השדון
מלכ הגורלות
אל כל הרוחות שמשוטטות להם
ומזמרות את ההמ× ו× ים של הגורלות
ומצביעים בידם
מי לגורלו ומי לגורלם.
ריקי שחם

 

אודות ריקי שחם

ריקי שחם, מודעות עצמית ופילוסופיה מעשית

ריקי שחם

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר