שלום, אורח
קטגוריות
פורסם בתאריך 08/26/2009 תחת קטגוריה סדנ אות
המבחן הגדול ביותר של כל עסק בתחום השירות הוא כיצד הוא מתמודד עם בעיות ועם לקוחות לא מרוצים.
המאמר שלפנ יכם מציג מודל בן ארבעה שלבים לטיפול אפקטיבי בלקוחות מאתגרים, שיסייע לכם לפרק את הזעם, להעלות חיוכ אצל הלקוח ולשמור אותו לעסקאות הבאות. ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 07/14/2009 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה
המאמר מתאר מודל לפיתוח מנ היגות ופיתוח מנ הלים המבוסס על עקרון "למידה כדרכ חיים" ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 04/26/2009 תחת קטגוריה קואצ'ינ ג
תחום האימון (קואוצ'ינ ג) זוכה לפופולאריות רבה בשנ ים האחרונ ות. אופנ תיות זו יוצרת ביקוש רב מצד הפונ ים לאימון וריבוי של מאמנ ים המציעים את שירותם.
אמנ ם אין דרכ אולטימטיבית אחת לבחירת מאמן אכ השורות הבאות מפרטות מספר כללי אצבע מרכזיים שחשוב שתדע לפנ י שאתה מחליט לקפוץ לבריכת האימונ ים. ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 04/21/2009 תחת קטגוריה קידום אישי
הזמן הוא הנ כס היקר ביותר בחיינ ו. מרגע לרגע הוא כלה מבלי שנ וכל לעוצרו. לשנ יה הפסקת להתבונ ן בשעון, והנ ה חלפה לה עוד דקה, עוד שעה, עוד שנ ה מבלי שנ יתן לשלוף את הארנ ק ולרכוש עוד. הוא הנ כון – מה שנ עשה עם הזמן תלוי לגמרי בנ ו. במאמר זה אסקור עקרונ ות פעולה לנ יהול זמן ואציג כלים שיאפשרו לכ להשיג יותר בפחות. ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 04/07/2009 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה
מנ הלים רבים בארגונ ים עסוקים בשאלה כיצד להנ יע את עובדיהם, כיצד לשמר אותם לאורכ זמן וכיצד להפיק מהם את המרב לאורכ זמן. מאמר זה יתייחס לעשרת הדיברות, שמנ יסיונ י כיועץ ארגונ י, יש להקפיד עליהם בנ יהול עובדים בארגון במטרה לשמר אותם לאורכ זמן וכדי להענ יק להם תחושה טובה וליצור מחויבות לעבודתם ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 03/27/2009 תחת קטגוריה שיפור עצמי
בכל מקום מדברים היום על מטרות. כל מנ הל, מאמן, או יועץ שמדבר על הצלחה מציין באותו משפט את חשיבותן של מטרות כתנ אי בסיסי להצלחה. מטרתו של מאמר זה היא להבין מהו הכוח מאחורי מטרות ולבחון איכ עושים את זה חכם. ..קרא את המאמר השלם ..
פורסם בתאריך 03/17/2009 תחת קטגוריה שיפור עצמי
המאמר מפרט רשימה של טיפים מבוססי מחקר ל הצלחה, שייסיעו לכם להגיע להישגים יוצאי דופן ולהפוכ למצליחנ ים ..קרא את המאמר השלם ..