מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: נוה שוסטר

צור קשר עם נוה

ניקוד מצטבר: 0 | מאמרים: 17


 מאמרים שנכתבו על ידי נוה שוסטר
  • הרחקת יונים - למה צריך להרחיק יונים ?

    פורסם בתאריך 06/22/2017 תחת קטגוריה בית

    במבנים רבים בארץ, אנחנו יכולים למצוא דוקרנים ורשתות אשר מיועדים להרחקת יונים. מדובר על מבנים אשר בעליהם מתמודדים באופן קבוע עם יונים אשר מקוננת מחוץ לחלון או למרפסת, וגורמים בכך אי נוחות מתמשכת אשר מלווה בריחות לא נעימים וגרוע מכך, בלכלוך וצואה אשר עלולה להביא למחלות. ..קרא את המאמר השלם ..

  • דוקרנים נגד יונים הפתרון המושלם להרחקת יונים

    פורסם בתאריך 06/22/2017 תחת קטגוריה בית

    אנשים רבים מוצאים את עצמם מתמודדים, לא פעם, עם לכלוך רב שיוצרים יונים אשר מקננות על אדן החלון, מעקות של מרפסות, גגות ובאזורים פתוחים אחרים. יונים כידוע, אשר מוצאות מקומות פנויים בהם הן יכולות לעמוד ולקונן, נוטות לחזור אליהם, ועם הזמן הן יוצרות לכלוך אשר גורם לריחות חזקים ולא נעימים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • התקנת רשתות למניעת נפילת חתולים מחלון / מרפסת

    פורסם בתאריך 06/22/2017 תחת קטגוריה בית

    אנחנו לא צריכים לצפות בסרטונים של חתולים בפייסבוק בשביל לדעת שיש לכם יכולת זינוק מרהיבה, הבעיה היא שלא פעם הם משתמשים ביכולת הזאת בצורה לא ממש בטיחותית ולכן אנחנו מגלים שחתולים קופצים מחלונות ומרפסות מבלי לאמוד בצורה נכונה את המרחק, מה שמוביל למקרים מאוד לא נעימים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הרחקת יונים ע"י דוקרנים ייחודיות

    פורסם בתאריך 04/27/2017 תחת קטגוריה בית

    חיים בסביבה עירוניים יכולים להיות מהנים במיוחד, עם גישה נוחה לכל מקום, קירבה לאזורים מרכזיים, חיי לילה ענפים ועוד. למרות זאת, ישנם כמה מטרדים לא נעימים במיוחד בסביבה אורבנית, כמו יונים למשל, שהתרבו בצורה בלתי רגילה בעשורים האחרונות. ..קרא את המאמר השלם ..

  • אמצעי הרחקת יונים

    פורסם בתאריך 04/27/2017 תחת קטגוריה בית

    ביתנו אמור להיות המקום בו אנו יכולים לנוע בנחת ובלי הפרעות, אך פעמים רבות ישנם מטרדים סביבתיים שמעכירים את השלווה שאנו שואפים אליה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הרחקת יונים בראשון לציון

    פורסם בתאריך 04/09/2017 תחת קטגוריה בית

    העיר ראשון לציון, ממוקמת במרכז הארץ והיא קרובה מאוד לחוף הים. העיר בנויה בבנייני מגורים גבוהים, מה שעשוי להיות מקום נהדר לקינון של יונים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הרחקת יונים- השאירו למומחים

    פורסם בתאריך 04/09/2017 תחת קטגוריה בית

    יונים, שונים מהמזיקים האחרים כגון מקקים או מכרסמים, היות והן אינן מראות מאוימות או דוחות, אך יחד עם זאת הימצאותן בסביבת בני האדם, עשויה להיות מסוכנת מאוד. יש לדאוג לחברה מומחית שמבצעת הרחקת יונים, כך שהיונים לא ילכלכו, יסכנו את בני הבית במחלות ויורידו מערך הנכס. ישנם אמצעים רבים להרחקתן של היונים, כך שהשיטה היעילה תוצע לכם, ע"י מדביר מקצועי המומחה בסוג הרחקה זו. התחום נקרא הרחקה של יונים ולא הדברת יונים, מהסיבה הפשוטה כי היונה הינה חיה מוגנת. ..קרא את המאמר השלם ..

  • חשיבות הרחקת יונים

    פורסם בתאריך 01/18/2017 תחת קטגוריה אומנות

    היונים תופסות חלק ניכר בחיינו, עם הזמן הם הולכים ומתרבים , אוכלוסייתם גדלה משנה לשנה.. יונה היא לא רק סמל של עלה וזית, היונה גורמת לנזקים ועלולה להעביר מחלות לאדם ולסביבה , זה נחמד לצפות ביונים שמשוטטות ומתקהלות סביב אוכל, ונחמד לצפות בהם מעופפות, אך אין זה נחמד כאשר היונים מתחילות לקנן באזורי מגורים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • טיפים להרחקת יונים

    פורסם בתאריך 01/02/2017 תחת קטגוריה שירותים עסקיים

    יונים שנאספות ומקננות באזורי מגורים מהוות מטרד רב, אשר מביא עימו לכלוך ורעש בלתי פוסק. כמו כן, יונים מקננות מביאות עימם יונים נוספות לאזור הקינון, דבר אשר מגדיל את היקף התופעה הבלתי נסבל. במאמר זה נציג בפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם להבין מהי הדרך הנכונה והטובה ביותר להיפטר ממטרד היונים אחת ולתמיד! ..קרא את המאמר השלם ..

  • הרחקת יונים לצמיתות

    פורסם בתאריך 11/24/2016 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    כמה נחמד ונעים לצפות ביונים מעופפות בלהקות בשמיים ובזמן האכלתם בפארקים ובגנים שונים, כאשר הם מתאספות ומתקהלות בכמויות ורצות ומעופפות הנה והנה.. אין ספק, יונים זה דבר יפה וכיף להתרשם מהם כל עוד הם במרחב הציבורי, אך כאשר אלה מגיעות אל המרחב הפרטי והאישי שלכם, הם הופכות מיד מדבר יפה ומעניין אל רעש ומטרד מציק, שהדבר היחיד שעולה לכם לראש, זה איך מסלקים אותם מהבית הפרטי שלכם כמה שיותר מהר! ..קרא את המאמר השלם ..

  • הרחקת יונים משטחי הבית

    פורסם בתאריך 11/24/2016 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    הרחקת יונים הינו דבר חשוב לאיכות החיים. כאשר יונים מקננות באזורי מגורים ישנם בעיות רבות אשר מטרידות את כלל התושבים, למשל, בעיות רעש אשר מפריעות במשך כל היום, כמו כן, בעיות לכלוך המתבטאות בצואת היונים וכן נוצות רבות אשר נמצאות בעקבות כך. יונים מקננות בדרך כלל במקומות חמים ונוחים כגון, מסתורי כביסה וכמו כן, במקומות נוחים ופתוחים כגון מרפסות וגגות מבנים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • כיצד ניתן להרחיק יונים משטח הבית?

    פורסם בתאריך 10/05/2016 תחת קטגוריה בית

    יונים הינם דבר נחמד ויפה כאשר נתקלים בהם בכיכרות שונים, ברחוב כאשר מאכילים אותם או כאשר הם מתעופפים להם ברחבי השמיים, ישנם אף יונים ממש יפות אשר מושכות את העיניים ואת מלוא תשומת הלב. אך כאשר יונים אלה מגיעות אל המרחב הפרטי והביתי שלכם, הנחמדות שלהם מתחלפת במטרד ואין סוף הצקות הכוללים בין היתר, רעשי קינון, לכלוך וריחות ממש לא נעימים.
    במאמר זה נסקור את שיטות הפעולה וכן את מגוון האפשרויות העומדות בפניכם בכדי שתוכלו להרחיק את היונים המטרידות בבטחה מביתכם. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הרחקת יונים: מגוון פתרונות למטרד

    פורסם בתאריך 10/05/2016 תחת קטגוריה בית

    לאלו מכם המתמודדים עם בעיית קינון היונים בשטח ביתכם/חברתכם, חשוב שתכירו את פתרונות הרחקת יונים הקיימים בשוק. לחברות מקצועיות העוסקות בתחום הרחקת יונים ישנם מספר דרכים ושיטות יעילות על מנת לעודד את היונה לקנן במקום אחר ומבלי לפגוע בה באופן שיסכן אותה חלילה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הטכניקה האיכותית ביותר להרחקת יונים

    פורסם בתאריך 10/05/2016 תחת קטגוריה בית

    יונה מסמלת את סמל השלום והחופש, אך כאשר יונות מתגודדות בקבוצות ומקננות, הן מהוות מטרד לא קטן וכמו כן עשויות להעביר מחלות זיהומיות המסוכנות לבני האדם, מלבד הלכלוך שהן גורמות... ..קרא את המאמר השלם ..

  • מוצרי הרחקת יונים

    פורסם בתאריך 06/06/2016 תחת קטגוריה ניהול משק הבית

    מרחיקי יונים הם "מצרך מבוקש" בקרב בעלי בתים הסובלים ממטרד של להקות יונים בעיקר בבתים חד קומתיים עם גגות רעפים. כאשר מדובר בחדירה של יונים למקומות נגישים, יכול גם בעל הבית להתקין אמצעים להרחקת יונים. המוצרים השונים שיפורטו להלן נמכרים בחנות למוצרי הרחבת יונים וגם בחנויות של "עשה זאת בעצמך".
    כל מה שאתם צריכים לדעת על מוצרים להרחקת יונים ועל האמצעים השונים. ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר