מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: אסף ברנר

צור קשר עם אסף

ניקוד מצטבר: 0 | מאמרים: 19


 מאמרים שנכתבו על ידי אסף ברנר
  • תריסי גלילה - רוח ושמש לפי בקשתך

    פורסם בתאריך 12/30/2012 תחת קטגוריה עיצוב פנים

    עדיין תקוע בבית עם תריסים ישנים, בלויים והרוסים? בא לך לשדרג את האווירה ולעבור למראה מודרני, פונקציונאלי מתקדם יותר? מעוניין לשלוט על כמות האור והרוח שנכנסת לך מהחלון? יש פיתרון. ..קרא את המאמר השלם ..

  • ספריות גבס - הספריה קוראת לך.

    פורסם בתאריך 12/30/2012 תחת קטגוריה עיצוב פנים

    אני אוהב לקרוא ספרים והמון, לכן כול ספר בשבילי יש חשיבות עמוקה לתקופה חשובה בחיי. לכן כמו שאני נוהג למקם את הדברים החשובים בחיי כגון: כסף, אוכל וזיכרונות, בבנק במקרר ובאלבום תמונות, כך אני נוהג עם ספריי ושאר הדברים, לא בהכרח באותו הסדר. ..קרא את המאמר השלם ..

  • שמלות כלה צנועות - אצילית וקלאסית

    פורסם בתאריך 12/30/2012 תחת קטגוריה כללי

    נשים רבות שעומדות להתחתן בוחרות ללכת על שמלת כלה קלאסית וצנועה. אין מדובר רק בנשים דתיות או חרדיות, אלא גם בנשים חילוניות לחלוטין שמעוניינות בערב החד פעמי הזה להיראות קלאסיות וחסודות. תתפלא לשמוע, שגם שמלת כלה צנועה יכולה להיראות מרשים ומדהים, כזו שלא יצליחו להוריד ממנה את העיניים, וכמובן ממך. ..קרא את המאמר השלם ..

  • עובדי ניקיון - צוות אחזקת מבנים

    פורסם בתאריך 12/30/2012 תחת קטגוריה ניקוי וטיפוח

    חברות תחזוקת הבניינים מחליפות את ועד הבית, ברשימת השירותים שמציעה החברה אפשר למצוא את כל הפעולות הדרושות לתחזוקת המבנה והשבחת הנכס. נציגי החברה יבצעו עבודות לא נעימות כמו גביית חובות, ניקוי חדר האשפה, הדברה וגיוס ספקים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מועדון שירה בציבור - בואו נרקוד נשכח

    פורסם בתאריך 12/30/2012 תחת קטגוריה מוזיקה

    לא בכדי התוכנית "כוכב נולד" היא אחת התוכניות הפופולאריות ביותר על מסך הטלוויזיה שלנו. הן מבוגרים והן צעירים נהנים לשמוע זמרים ששרים שירים עבריים, להתרגש מהם ולשיר יחד איתם. אפשר בהחלט לזקוף לזכותה של התוכנית את שימור מנהג השירה של הזמר העברי והעברתו גם לדור הצעיר של היום. אנחנו הישראלים נהנים לשיר, אבל אנחנו עוד יותר אוהבים לשיר ביחד. ..קרא את המאמר השלם ..

  • שחזור דיסק קשיח - להציל את הלב של המחשב

    פורסם בתאריך 12/30/2012 תחת קטגוריה אינטרנט ומחשבים

    כולנו היינו בסיטואציה הזו בה לפתע המחשב קורס ואנו קולטים שכל המידע שהיה לנו עליו, כל התמונות, השירים, העבודות, המכתבים, המסמכים - הכול נמצא בסכנה. הלב של המחשב, שבו מאוחסן כל המידע, הוא בעצם הדיסק הקשיח, וכל מי שקצת מבין במחשבים יודע שהדבר הראשון שיש לעשות כדי להציל את המידע, הוא לשחזר את הדיסק הקשיח. ..קרא את המאמר השלם ..

  • רפלקסולוגים - עולים לרגל באופן טבעי

    פורסם בתאריך 12/30/2012 תחת קטגוריה רפואה אלטרנטיבית

    כף הרגל שלנו היא המפה של הגוף שלנו ועל פי קריאתה ניתן לטפל בתחלואות שונות בגוף האדם. הרפלקסולוגיה היא שיטת טיפול אלטרנטיבית וטבעית לחלוטין שמתבססת על קריאת כף הרגל. מומחי רפלקסולוגיה יודעים לאבחן על פי כף הרגל בעיות שונות מהן סובל האדם, ולטפל בהן. ..קרא את המאמר השלם ..

  • נדנדה לגינה - חוזרים לילדות

    פורסם בתאריך 12/30/2012 תחת קטגוריה עיצוב חוץ ואדריכלות

    כשאומרים לנו את המילה "נדנדה" אנחנו ישר חושבים על שנות ילדותנו. כמעט כולנו נזכרים כיצד רצנו בשמחה ובצהלה לעבר הנדנדות התלויות בגן השעשועים הציבורי, התיישבנו במהירות לפני שילד אחר יתפוס, אחזנו עם ידינו את השלשלאות החלודות ומשכנו את רגלינו גבוה גבוה, אחורה וקדימה, בעודנו חולמים להגיע רחוק רחוק - עד השמיים ..קרא את המאמר השלם ..

  • קריוקי לאירועים - תזיזו את הישבן ותעלו לשיר

    פורסם בתאריך 12/26/2012 תחת קטגוריה תרבות הפנאי

    בא לכם להפתיע את העובדים שלכם בערב גיבוש מבדר, מהנה ובלתי שגרתי? בא לכם לחגוג יום הולדת באווירה מוזיקלית ומצחיקה? בא לכם ללכד את המשפחה ולשתף גם את הילדים וגם את המבוגרים? לא משנה באיזה אירוע מדובר, קריוקי יהפוך את הערב שלכם למושלם. ..קרא את המאמר השלם ..

  • קניונים - כל מה שצריכים במקום אחד

    פורסם בתאריך 12/12/2012 תחת קטגוריה תרבות הפנאי

    מרכזי קניות מהווים את אחד הסמלים המובהקים ביותר של תרבות הצריכה המערבית. כיום, בכל עיר כמעט קיים מרכז קניות, או אפילו מספר מרכזי קניות, אליו מגיעים אלפי אנשים ביום על מנת לרכוש מוצרים שונים וליהנות מחוויית הקנייה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • יום בחיי קלינאי תקשורת

    פורסם בתאריך 12/12/2012 תחת קטגוריה בריאות וכושר

    קלינאות תקשורת היא מקצוע פרא-רפואי שמיועד לאבחון הפרעות בתקשורת. המטפלים בתחום עוסקים בטיפול בילדים ומבוגרים שסובלים מקשיים בהגייה והבנת השפה המדוברת. ההפרעות נובעות מגורמים רבים, בחלקן הן מולדות ובחלקן מופיעות בגיל מאוחר ללא כל הסבר. ..קרא את המאמר השלם ..

  • קורס בניית אתרים – כל אחד יכול

    פורסם בתאריך 12/12/2012 תחת קטגוריה הקמה וקידום אתרים

    ההתפתחות המהירה של עולם האינטרנט יצרה מקצועות חדשים כמו בניית אתרים, קידום אתרים ושיווק באינטרנט. הכשרה רגילה של תואר ראשון במדעי המחשב לא מספקת עוד את כל צורכי השוק, ויש צורך בקורסי הכשרה שעוסקים בפיתוח מיומנויות מקצועיות. ..קרא את המאמר השלם ..

  • פנסיון כלבים - להשאיר את הכלב בידיים טובות

    פורסם בתאריך 12/12/2012 תחת קטגוריה חיות מחמד

    החלטתם לצאת לחופשה, אבל אין לכם מושג איפה כדאי להשאיר את הכלב המתוק שלכם. ההורים שלכם אלרגיים לכלבים, האחות כל היום באוניברסיטה, והשכנה לא ממש אוהבת כלבים. בדיוק עבור מטרות כאלה נועד פנסיון לכלבים שיאפשר לכם ליהנות מהחופשה מבלי לדאוג לכלב שלכם ולהשאיר אותו במקום בו הוא ירגיש בבית. ..קרא את המאמר השלם ..

  • פורץ כספות – דברים שחשוב לדעת

    פורסם בתאריך 12/12/2012 תחת קטגוריה בית

    קצת מפחיד לחשוב על מצב שבו אתם תלויים באיש זר על מנת שיפתח לכם את אולי ברוב המקרים היקר לכם מכול, פשוטו כמשמעו. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מתנפחים למכירה - למי זה מתאים?

    פורסם בתאריך 12/02/2012 תחת קטגוריה תרבות הפנאי

    בשנה שעברה חגגתם לילדכם את היום הולדת והזמנתם את כל הכיתה לפארק הציבורי, והבאתם אוכל טוב, מוזיקה טובה ואפילו מתנפחים לילדים כדי שלא יהיה בכלל משעמם, והנה חלפה עוד שנה וגם הפעם הילד רוצה שלכולם יהיה כיף כמו בשנה שעברה, וצריך לפנות שוב לחברת מתנפחים להשכרה ולקוות שיעשו לנו הפעם מחיר של לקוח חוזר. ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר