מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: לולה איזרסון

צור קשר עם לולה

ניקוד מצטבר: 0 | מאמרים: 103


 מאמרים שנכתבו על ידי לולה איזרסון
  • אטרקציות לאירועים - דוכני מזון, משחקים ועוד

    פורסם בתאריך 10/17/2012 תחת קטגוריה אומנות

    ישנם מספר כלים ושיטות שבאמצעותם ניתן לעשות את האירוע שלכם לבלתי נשכח, אך תחילה חשוב מאוד לחשוב מה הם האלמנטים שיותר מרכזיים עבורך במסגרת הכסף העומד לרשותך, האם הכי חשוב לך זה המנה העיקרית או אם זה רק האפקטים? על אילו דברים תסכים להתפשר במידה והתקציב ייגמר? ..קרא את המאמר השלם ..

  • בחירת אטרקציות לבת מצווה ובר מצווה

    פורסם בתאריך 10/17/2012 תחת קטגוריה תרבות הפנאי

    נראה שלאחרונה התרחשו לא מעט שינויים בכל הנוגע לאירועים בישראל. בעוד שפעם היה זה עניין נהוג לערוך מסיבה צנועה, הרי שכיום אנחנו משתדלים להשקיע במסיבה שלנו קצת יותר מאמץ. בשביל מה להתפשר על חטיפי יום הולדת, מוסיקה באיכות גרועה ומשחקים נדושים, אם אפשר לערוך אירוע יותר מתוחכם? עם תקליטן אמיתי, מתחם שנועד למסיבות והכי חשוב אטרקציות והפעלות מיוחדות לטובת האורחים? ..קרא את המאמר השלם ..

  • מה עושים עם כאבי גב שלא חולפים?

    פורסם בתאריך 10/17/2012 תחת קטגוריה רפואה אלטרנטיבית

    בדומה לרבים אחרים, גם אנוכי, עוד מילדותי, שמתי את מבטחי ברפואה הקונבנציונאלית ובבתי החולים; כל כאב בטן הקטן ביותר, כל מועקה קלה, התסיימה בנטילת גלולה או כפית סירופ. כן, אני שברירי, ככה אני... עד לפני כחודשיים, לאחר שבועות רבים שסבלתי מכאבי ראש, אף מרפאה לא הצליחה להעלים. בסוף, עם הרבה סקפטיות, נעניתי לתחנונים של אחותי החורגת, שהראתה לי את המסתורין מאחורי שיטות טיפולים אלטרנטיביות. ..קרא את המאמר השלם ..

  • רוצים לפתח מיומנויות ניהול?

    פורסם בתאריך 10/17/2012 תחת קטגוריה סדנאות

    ישנם מספר כלים נהדרים שככל הנראה ישמשו אתכם בכל מה שרלוונטי ל"לסגור את החודש" בהצלחה. בשלב ההתחלתי, הדבר החשוב ביותר הוא להכיר טוב את המגבלות הפיננסיות שלכם. נושאים וסוגיות כמו: הכנסות, הוצאות סדירות, דברים שאתם חייבים ובזבוזים ובילויים, וע"פ אלמנטים אלו להתאים את השגרה. להלן דוגמה בסיסית- ..קרא את המאמר השלם ..

  • הפקת שבת חתן

    פורסם בתאריך 10/15/2012 תחת קטגוריה תרבות הפנאי

    חושבים על בריתה? משהו קטן וטוב. יהיו פעמים בהן אנחנו מעוניינים לחגוג אירוע משמח, אולם מצד שני לא יכולים לערוך מסיבה גדולה. למטרה זו יש מספר רב של מקומות אשר ישמחו לערוך אירועים צנועים. מייד תלמדו את כל מה שאתם צריכים לדעת לגבי הפקת חגיגות קטנות, כך שתקבלו כל מה שיש לדעת. ..קרא את המאמר השלם ..

  • על חברות הפקות של אירועים

    פורסם בתאריך 10/15/2012 תחת קטגוריה תרבות הפנאי

    לא חסרים דרכים שיכולים לשנות ולהפוך את האירוע שלכם לאחד במינו, אם זאת חשוב מאוד לחשוב אילו אלמנטים הכי מרכזיים עבורך במסגרת כל הכסף המוקצה למסיבה, האם מדובר במשהו כמו יחודיות המתאבנים או השירות? על אילו דברים או אמצעים אתה ואישתך לעתיד תסכימו אולי לוותר אם זה יחרוג מהתקציב? ..קרא את המאמר השלם ..

  • תמונות דקורטיביות על בד קנבס

    פורסם בתאריך 10/15/2012 תחת קטגוריה אומנות

    אמת ויציב, בכלל לא כול אחד ואחד מוכשר מספיק כדי ליצור מתצלום פשוט יצירה יפה. בשביל לעשות זאת עליו להשתמש במכשור מיוחד ובמחשבה יצירתית. למען האמת, בכדי להכין יצירה מדהימה מוטל עליו בראש ובראשונה לשפר התצלום עם תוכנות מיוחדות. בנוסף, עליו גם לדעת היטב באילו חומרים להשתמש, כמו סוג הדיו וסוגי המסגור. ..קרא את המאמר השלם ..

  • שעונים יוקרתיים ואיכותיים במחירים מפתיעים

    פורסם בתאריך 10/15/2012 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    בדומה לאביזרים רבים אחרים בחיים, מה שנראה מצויין ומחזיק מעמד עולה גם בהתאם. בדיוק בגלל סיבה זו חשוב לי לשתף ולהסביר לכלל האכולוסיה ובעיקר לנשים, שלא צריכים להרוויח כמו הנגיד בשביל לקנות שעון של פיאז'ה ובנוסף אין צורך לפשוט את הרגל מתי שאנו מעוניינים להתפנק עם שעון מיוחד. ..קרא את המאמר השלם ..

  • סדנאות ניהול עובדים

    פורסם בתאריך 10/15/2012 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    טיפ יעיל בעולם הזה, הוא לא להיות מאלו שחושבים "יהיה טוב" ו/או "סמוך עלי אני מבין" אלא להיות ערניים מאוד ולהבין היטב מה הם הדברים שמשתנים בסביבתכם בנושא של כלכלה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הדפסות לבית

    פורסם בתאריך 10/14/2012 תחת קטגוריה אומנות

    אמת, בכלל לא כול אחד ואחד מסוגל ליצור מתצלום פרטי יצירה מיוחדת. לשם זאת ישנו צורך במכשור מיוחד וביצירתיות רבה. למען האמת, כדי שניתן יהיה לעשות זאת יפה על המומחה ראשית כל לשפץ את התמונה עם תוכנות גרפיות. מעבר לכך, עליו גם לדעת היטב באילו מוצרים להשתמש, כמו הצבעים ושיטות המסגור. ..קרא את המאמר השלם ..

  • רכישת מוצרי איכות לתינוקות

    פורסם בתאריך 10/14/2012 תחת קטגוריה ילדים

    אחת מההחלטות הקריטיות קשורה לציוד שאותו תקנו. מהשנייה הראשונה הילד שלכם יעשה שימוש בציוד בסיסי, אך כיוון שמדובר על תינוק טרי, חייב הציוד והריהוט לעמוד בכל הסטנדרטים המתאימים לתינוקות, מבחינת האיכות והעמידות. לפיכך מומלץ להקדיש זמן בבחירה, לבחון את המוצרים ולרכוש רק מוצרים מעולים ואיכותיים שיחזיקו לאורך זמן. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הפקת ועריכת שיר בר מצווה

    פורסם בתאריך 10/14/2012 תחת קטגוריה חינוך ולימודים

    יחד עם זאת ככל שחלפו השנים, הרצון בפרנסה העיב עלי והחלטתי שבכדי להשיג את מבוקשי כמוזיקאי מקצועי, אני צריך לנכס לעצמי השכלה מוזיקאלית מקצועית ולמצוא אפיק מוזיקאלי שבאמת ובתמים יהווה לי הזדמנות להרוויח כסף כראוי. ..קרא את המאמר השלם ..

  • עיצוב הזמנות לבר ובת מצווה

    פורסם בתאריך 10/14/2012 תחת קטגוריה כללי

    אפילו אם רציתם להדפיס אלבומים מחול או אם אתם מתעניינים בשירותי הדפסה מסובכים, קרוב לוודאי כי יהא עליכם ללכת אל חברות דפוס. אף על פי שאין זו בעייתיות רצינית לאתר בית דפוס באיזור המגורים, מומלץ לזכור שלא כל אחד באמת מסוגל להעניק בעבורכם את ההזמנה כראוי. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הכל על מציאת אולמות לבת מצווה

    פורסם בתאריך 10/10/2012 תחת קטגוריה ילדים

    כשמדובר באירוע בר מצווה, מסיבת יום-הולדת או כל דבר המערב אורחים צעירים, עליכם לוודא שיהיה בידור כלשהו לאורך כל המסיבה. ילדים רבים נוטים להשתעמם בקלות, מהסיבה הזו יהיה עליכם לארגן מספר אטרקציות שונות שיאפשרו להם לשחק ולהנות. פה יש רשימה של אטרקציות שהאורחים יאהבו: ..קרא את המאמר השלם ..

  • איך בוחרים אולמות אירועים בפתח תקווה

    פורסם בתאריך 10/09/2012 תחת קטגוריה בית

    אירועים בזמן האחרון הפכו להפקה של ממש. איש אל מסתפק כיום בהזמנה של כמה חברים קרובים לגינה למסיבה צנועה. למעשה, עכשיו כולם רוצים להרשים את האורחים עם מיטב החידושים בתחום. מה למשל? אולם אירועים מעוצב, אטרקציות כיפיות אוכל לעילא ולעילא ופינוקים נוספים שיותירו את האורחים נדהמים והמומים. ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר