מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: דוד רפאל


 מאמרים שנכתבו על ידי דוד רפאל
  • דוד רפאל - האם גם אירופה בדרך להתגבר על המשבר הכלכלי?

    פורסם בתאריך 03/25/2013 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    הבירוקרטיה המלווה השקעות נדל"ן באירופה ובארה"ב עלולה להיות תהליך סבוך במידה ולא ניגשים אליה בצורה נכונה. מגוון ההשקעות הזמינות עבור ישראלים המעוניינים לרכוש נכסי נדל"ן מעבר לים מוכיח את הפוטנציאל של ערי אירופה השונות, אך כדאי להיערך לכך מראש. ..קרא את המאמר השלם ..

  • דוד רפאל על ההבדל בין הנדל"ן הישראלי לנדל"ן בחו"ל

    פורסם בתאריך 03/10/2013 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    מצב ההשקעות בנדל"ן בארצות הברית ואירופה שונה לחלוטין מזה הקיים בישראל. מלבד העובדה שמשברים כלכליים משמעותיים הביאו לירידת ערך הנכסים, ישנה התערבות ממשלתית אגרסיבית המעודדת כניסה של משקיעים זרים – וישראלים ביניהם. ..קרא את המאמר השלם ..

  • קרקע חקלאית טובה היא כזו עם פוטנציאל תשואה גדול - דוד רפאל

    פורסם בתאריך 02/10/2013 תחת קטגוריה נדל"ן בארץ

    על מנת להעריך נכס מסוים חייבים לקחת בחשבון פרמטרים רבים. כאשר מדובר על קרקע חקלאית, נתונים רבים יכולים להגדיל את ערך הקרקע מהמחיר המוצע בשוק. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מה הם התנאים לביצוע יוזמת תמ"א 38? - דוד רפאל

    פורסם בתאריך 11/01/2012 תחת קטגוריה נדל"ן בארץ

    כתוצאה מן האטרקטיביות הרבה אשר מאפיינת את יוזמת הבנייה אשר ידועה בשם יוזמת תמ"א 38, דיירים ובעלי בנייני מגורים ומבנים רבים לא 'נשארים' אדישים אליה. כל זאת באופן שרבים מהם משקיעים משאבים רבים על מנת להוציא את היוזמה המדוברת ואשר רלוונטית להם לפועל. יחד עם זאת, כאן זה המקום להדגיש ולומר כי לפני תכנון, ביצוע ומימוש של יוזמת תמ"א 38 בקרב מבנה כזה או אחר, יש לדעת כי ישנם תנאים מקדימים, תנאים אשר אך ורק 'עמידה' בפניהם תבשיל ותוציא לפועל את היוזמה המבורכת. לפיכך, במאמר המדובר נסביר כל מה שצריך לדעת אוד ..קרא את המאמר השלם ..

  • דוד רפאל - על פרויקטים של תמ"א 38 במבני משרדים

    פורסם בתאריך 10/18/2012 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    כפי שדווח בגלובס השבוע משרד השיכון מתכוון לקדם פרויקטים של תמ"א 38 במבני משרדים ולא רק בבנייני מגורים. מדובר באחד הנושאים המשמעותיים בענף הנדל"ן בישראל ..קרא את המאמר השלם ..

  • דוד רפאל על התנאים להפשרת קרקע חקלאית

    פורסם בתאריך 10/04/2012 תחת קטגוריה מדריכי קנייה

    בניגוד לאפיקי השקעות רבים, אפיקים אשר בהם התנאים להצלחה ברמה כזו או אחרת מבחינת השקעה הינם ברורים וידועים מראש ..קרא את המאמר השלם ..

  • מהי קרקע חקלאית אידיאלית להשקעה - דוד רפאל

    פורסם בתאריך 09/30/2012 תחת קטגוריה נדל"ן בארץ

    בפועל, ניתן לענות על השאלה האמורה באמצעות תשובה פשוטה ביותר, תשובה שהולכת ככה: יש להשקיע אך ורק בקרקע חקלאית אשר נמצאת באיזור מרכזי בארץ, היכן שקיימות כבר אינספור תשתיות ושירותים מכל הסוגים, היכן שאנשים כבר חיים ועוד. יחד עם זאת, כתוצאה מן העובדה שרוב הקרקעות החקלאיות בארץ (ובעיקר המבוקשות ביותר) כלל עדיין לא 'מופשרות' (כלומר, עוד לא החלו בתהליך אשר מייעד אותן למגורים), גם הקרקע המרכזית ביותר מבחינת מיקום והאטרקטיבית ביותר מבחינת מחיר, לא תהיה רלוונטית ומשתלמת להשקעה. אם ככה, עכשיו עולה באופן מי ..קרא את המאמר השלם ..

  • דוד רפאל מציג כי מחירי הדירות לרכישה עלו בכל הארץ למעט בפתח תקווה

    פורסם בתאריך 09/24/2012 תחת קטגוריה נדל"ן בארץ

    ממדד גלובס-הומלס לחודש יולי אשר ממצאיו פורסמו זה מכבר באתר "גלובס", עולה כי בכל רחבי הארץ נרשמו עליות במחירי הדירות לרכישה מיד שנייה. המדד אף מגלה כי בניגוד למגמה הדומיננטית, בעיר פתח תקווה שבה נרכשו לא פחות מ-611 דירות חדשות במחצית הראשונה של השנה, נרשמה ירידה בשוק הדירות מיד שנייה – וזאת ככל הנראה נוכח התחרות העזה בין הקבלנים הפועלים בעיר – תחרות שמאלצת בתורה גם את מוכרי היד שניה לנקוב במחירי רכישה נמוכים יותר. ..קרא את המאמר השלם ..

  • דוד רפאל מסביר כיצד אפשר להפחית את מחירי הנדל"ן

    פורסם בתאריך 09/19/2012 תחת קטגוריה מדריכי קנייה

    בזמן שכולם מדברים על מיתון, נראה שהמציאות מכתיבה תנאים שונים לחלוטין. יריד הדירות שנערך בשבוע שעבר, הוכיח כי הציבור מעוניין בנדל"ן ומאמין בו כאפיק השקעה לטווח ארוך. ..קרא את המאמר השלם ..

  • דוד רפאל מציג את השיקולים באיתור חברת ניהול עבור השקעות נדלן בחו"ל

    פורסם בתאריך 09/16/2012 תחת קטגוריה נדל"ן בחו"ל

    השוואת מחירים של השקעות נדל"ן באירופה ובארה"ב יכולה לעזור לצורך קבלת החלטה נכונה. ההשוואה מבוססת לא רק על ערך הנכס לבדו, אלא נוגעת גם בנושאים כמו שירותי האיתור. חשוב לזכור כי בכל הקשור אל השקעות נדל"ן באירופה ובארה"ב המחיר הסופי מתבסס על שיקולים רבים. התחייבויות המס והתחזוקה השוטפת של הנכסים יכולים להשפיע על התשואה המתקבלת בסוף כל חודש, ולכן כדאי לבדוק זאת מראש. ניתן לקבל הצעות מחיר מחברות שונות המציעות שירותים מן הסוג הזה ורק לאחר מכן לגבש את האסטרטגיה העסקית. ..קרא את המאמר השלם ..

  • דוד רפאל - איכן לא מומלץ להשקיע בקרקע חקלאית?

    פורסם בתאריך 09/06/2012 תחת קטגוריה מדריכי קנייה

    אין ספק כי השקעה באמצעות רכישה של קרקע חקלאית יכולה לבוא לידי ביטוי אך ורק בדמותה של קרקע חקלאית מופשרת, כזו אשר נמצאת בהליכים מואצים של תכנון, בנייה ודיור. יחד עם זאת, תהליך ההפשרה של רוב הקרקעות החקלאיות כלל לא ידוע (גם של אלו אשר ממוקמות באיזורים מרכזיים ומבוקשים מאוד בארץ), מה שמצביע על כך כי גם רכישה של קרקע בעלת פוטנציאל הפשרה גדול יכולה 'למצוא' את עצמה במשך שנים רבות בודדת ויתומה. לפיכך, אין זה פלא כי הרבה אנשים אשר מעוניינים להשקיע ברכישה של קרקע חקלאית כזו או אחרת, שואלים את עצמם את השא ..קרא את המאמר השלם ..

  • דוד רפאל - מתכננים להשקיע בחו"ל? אלו השאלות שכדאי לשאול

    פורסם בתאריך 08/26/2012 תחת קטגוריה נדל"ן ובניה

    כל מי שמעוניין להשקיע בנדל"ן בחו"ל נאלץ לעמוד מול שאלות רבות. ככל שנקדים להתמודד עם שאלות אלו ולהשיג תשובות מקצועיות כך נוכל להבטיח השקעה איכותית, אשר תחזיר את ההוצאה בצורה מוצלחת. ..קרא את המאמר השלם ..

  • דוד רפאל - מיסים והיטלים: בהפשרת קרקע חקלאית

    פורסם בתאריך 07/31/2012 תחת קטגוריה מיסוי

    אין ספק כי בשורה בדמותה של 'הפשרה' של קרקע חקלאית הינה בשורה משמחת ביותר, בעבור בעל הקרקע והקרקע עצמה כאחד. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי 'הפשרה' של קרקע כזו או אחרת, וזאת בדיוק כמו במקרים של דירה ובית או כל נכס אחר אשר נמכרים או נקנים, טומנת בתוכה את האלמנט של שילומי מיסים והיטלים. במילים אחרות, יש לשלם מיסים והיטלים מסוימים גם בעבור קרקעות גולמיות אשר לא נעשה בהן עדיין שום שימוש. ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר