מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: נועה כהן

צור קשר עם נועה

ניקוד מצטבר: 0 | מאמרים: 8


 מאמרים שנכתבו על ידי נועה כהן
  • רשלנות בלידה - איך נמנעים ואיך מטפלים

    פורסם בתאריך 03/18/2012 תחת קטגוריה רשלנות רפואית

    רשלנות רפואית בלידה איננה גזירת גורל, מדובר באחת הרעות החולות שבהן אנו נתקלים חדגשות לבקרים בעמודי העיתון, אך המשמעות שלהן עבור היולדת, נתינוק והמשפחה היא כבדה והרת גורל.
    לכן חשוב להגיע לבית החולים כשאתם מצויידים בכל הידע המקדים הנדרש, כדי לדעת מתי צריכה להידלק נורה אדומה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מנתח פלסטי לחיים יפים יותר

    פורסם בתאריך 03/11/2012 תחת קטגוריה ניתוחים פלסטיים

    הצביעות בעניין זה נובעת מתוך רצון של אותם גופי תקשורת לאחוז את המקל בשני קצותיו, כלומר מצד אחד להלל, לשבח ולקדם את מי שמצליח באמצעות מראהו משובב העין להיכנס לתודעה הציבורית, מצד שני להתמרמר כנגד תופעת המרדף אחרי היופי, תופעה שיש בה לא מעט קנאה וחשש מפני הצלחתם של האחרים על חשבון הכותבים עצמם. ..קרא את המאמר השלם ..

  • תוספות שיער משמשות גם נשים הסובלות מנשירה מוגברת

    פורסם בתאריך 02/28/2012 תחת קטגוריה רפואת נשים

    נשירת שיער היא אחת התופעות הידועות ביותר במערב. היא יכולה לנבוע מסיבות רבות, אך חשוב לדעת כי לא רק גברים סובלים ממנה, אלא גם נשים רבות. נשירה בשיער יכולה לנבוע ממגוון סיבות כמו מחלה, לחץ נפשי, סיבות גנטיות וגם מחלה כמו טריכוטילומניה (תלישת שיער אובססיבית). לשמחתן של הנשים הסובלות משיער דליל, כיום קיים קיים פיתרון לבעיה בדמות תוספות שיער. אלו יכולות להגיע במגוון דרכים כמו תוספות שיער קליפסים או אלה המבוססות על הלחמת שיער. במאמר הבא נסקור את הנושא ונרחיב על הסוגים השונים של תוספים לשיער. ..קרא את המאמר השלם ..

  • שאיבת שומן כאמצעי עזר להרזיה

    פורסם בתאריך 02/28/2012 תחת קטגוריה ניתוחים פלסטיים

    בשנים האחרונות, ניתוחים פלסטיים הפכו פופולאריים מאוד ולא בכדי. ישנם אלו המאמינים כי צריך להסתפק בגוף שאיתנו נולדנו, אך מדובר בתפיסה מיושנת מעט, שכן חלק מן הניתוחים הפלסטיים נועדו בשביל לתקן פגמים מולדים כמו שפה שסועה או בעיות ועיוותים כתוצאה מתאונות כמו צלקות וכוויות. כמובן שלמרות זאת, חלק נכבד מן הניתוחים הפלסטיים מתבצע בכדי לייפות ולשפר את מראה הגוף או הפנים. מדובר בניתוחים כמו הגדלת חזה, מתיחת פנים או שאיבת שומן. במאמר הבא נתמקד בתחום הפלסטיקה ובעיקר בניתוח שאיבת שומן שתופס תאוצה בישראל. ..קרא את המאמר השלם ..

  • תכשיטים וקישוטים אופנתיים הם אלמנטים תלויי תרבות

    פורסם בתאריך 02/28/2012 תחת קטגוריה תרבות הפנאי

    אנו חיים בעידן שבו נראה כי הקניות ממש מנהלות את חיינו. חברות רבות ויזמים עסקיים מחפשים עוד ועוד דברים שאפשר למכור לנו. דברים שהיו עד לא מזמן מותרות, נחשבים היום למוצר בסיסי. בתוך העולם החומרי הזה, לתכשיטים שמור מקום של כבוד. ..קרא את המאמר השלם ..

  • פטנטים - לא רק הראש היהודי

    פורסם בתאריך 02/28/2012 תחת קטגוריה פטנטים

    פטנטים הפכו את חיינו לנוחים ומתקדמים מאוד בהשוואה לתקופות העבר מבחינות רבות, אם כי קיימת גם לא מעט ביקורת כיום לגבי השפעת תהליך הרישום על יחסי הכוחות הבין מעמדיים בחברה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • שימוש במגנטים וחותמות לשיווק העסק שלכם

    פורסם בתאריך 02/28/2012 תחת קטגוריה עסקים וכלכלה

    בעלי עסקים רבים מכירים בהוצאות השונות שיש לבצע עבור קידום העסק.



    מדובר בהוצאות שכוללות קניית מכשירים הכרחיים כמו מחשב, מדפסת ופקס או רכישת תוכנות מחשב כמו תוכנת פוטושופ עבור גרפיקאים או תוכנת חשבשבת עבור רואי חשבון, אך בנוסף להוצאות הללו, יש צורך להזמין גם ציוד משרדי ואחד החשובים שבהם הם מגנטים או חותמות.



    במאמר הבא נסביר על התרומה שיש למוצרים הללו עבור בית העסק ומה היתרונות של השימוש בהם. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הובלות חיפה או הובלות בחיפה?

    פורסם בתאריך 02/28/2012 תחת קטגוריה הקמה וקידום אתרים

    מקדמי אתרים יודעים שבחירת ביטוי מחופש לקידום הוא הדרך הנכונה להביא תועלת ללקוח, אבל לעיתים הביטוי המחופש אינו הביטוי הנכון תחבירית או רעיונית - מדוע ומה עושים? ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר