מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרופיל: דוב גולד

צור קשר עם דוב

ניקוד מצטבר: 0 | מאמרים: 22


 מאמרים שנכתבו על ידי דוב גולד
  • בית מדרס

    פורסם בתאריך 07/13/2010 תחת קטגוריה טיפוח ויופי

    בשנים האחרונות יש מודעות גדולה לבריאות הגוף. בתוך נושא זה גם הטיפול בכף הרגל מאוד חשובה.
    בעבר הרחוק בני האדם נהגו ללכת יחפים במרחבי יערות העד והחולות הנודדים, וישנם עוד מקומות ברחבי הגלובוס בהם קיימים עדיין שבטים שעושים זאת (כולל חופי ישראל..). כל צעד שאנו עושים מביא לתגובת נגד של כדור הארץ ..קרא את המאמר השלם ..

  • מדרסים ורפידות

    פורסם בתאריך 07/12/2010 תחת קטגוריה בריאות וכושר

    במאמר זה נדבר על עזרים אורתופדיים לבעיות יציבה וכף רגל. שני העזרים הבולטים, שרבים, אפילו רובנו, מתבלבלים ביניהם, הם המידרסים והרפידות, שמשמשים כגורם בולם, מאזן ומייצב, אך מטרתם הפונקציונאלית אינה זהה מבחינה רפואית ומעשית ..קרא את המאמר השלם ..

  • פדיקור- טיפוח, הנאה, בריאות

    פורסם בתאריך 07/12/2010 תחת קטגוריה טיפוח ויופי

    בכל פעם שאנו שומעים את המונח פדיקור, מיד עולה במוחנו קוסמטיקאית שעמלה על מריחת לק, קרמים והמון נשים יושבות וקוראות מגזינים, בזמן שכף הרגל מתייבשת לה באיטיות. אמנם, טיפוח הגוף, והרגליים בפרט, אופייני לנשים יותר מאשר לגברים, אך חשוב להבין כי מדובר בעניין בריאותי, מעבר להיותו אסתטי, ומיד נסביר מדוע. ..קרא את המאמר השלם ..

  • בשופר גדול יתקע

    פורסם בתאריך 07/11/2010 תחת קטגוריה רוחניות

    מה העניין בשופר גדול דווקא למה לא שופר בינוני או שופר קטן?
    "תקע בשופר גדול לחרותינו" "והיה ביום ההוא יתקע בשופר גדול ובאו האובדים מארץ אשור והנידחים מארץ מצרים והשתחוו לה' בהר הקודש בירושלים "
    מה העניין בשופר גדול דווקא למה לאט שופר בינוני או שופר קטן? ..קרא את המאמר השלם ..

  • מזוזה

    פורסם בתאריך 07/11/2010 תחת קטגוריה רוחניות

    מה זה מזוזה, מה יש בתוכו ? איפה שמים אותו – בבית, בבית כנסת האם גם במקדש ?
    מגילה של קלף שכותבים עליה שתי פרשיות שבתורה, וקובעים אותה על מזוזת הבית:
    שמע ישראל (דברים ו')
    והיה אם שמוע (שם י"א ..קרא את המאמר השלם ..

  • מצוות צדקה

    פורסם בתאריך 07/11/2010 תחת קטגוריה רוחניות

    מצוות הצדקה מלווה את עם ישראל בכל תולדותיו. והיא ביטוי למחויבותו של כל יחיד בישראל לזולתו הנזקק כ"תנאי הכרחי לשותפות בקהילת בני ברית." גם במקדש וגם בבית הכנסת. הצדקה במקרא היא אידיאל מוסרי, וצמד המושגים "צדקה ומשפט" הוגדר כייעודו של אברהם אבי האומה וצאצאיו. חז"ל ייחסו חשיבות רבה למצוות הצדקה, עסקו רבות בדרכי יישומה ואף הקימו את מוסדות הצדקה בקהילה, שמקצתם מתקיימים עד ימינו ..קרא את המאמר השלם ..

  • להיכן פונה הנדל”ן - 2

    פורסם בתאריך 07/08/2010 תחת קטגוריה נדל"ן בארץ

    ארץ ישראל מושכת אליה רבים מכל העמים. ארץ ישראל מקודשת ליהודים, למוסלמים, ולנוצרים. בזמן שלטון העמים האחרים בארץ הקודש, לא דאגו העמים לפתוחה של ארץ הקודש. ואף היתה הזנחה גדולה עד כדי הווצרות ביצות וסכנת מגפות. היהודים הם אלו שעמלו למען הפיתוח המסיבי בארץ הקודש. וכך נסללו כבישים, נבנו בנינים, נפתחו מקומות תעסוקה רבים. ..קרא את המאמר השלם ..

  • להיכן פונה הנדל”ן - 1

    פורסם בתאריך 07/08/2010 תחת קטגוריה נדל"ן בארץ

    רבים שואלים לאחרונה , האם זה הזמן להשקיע בנדל”ן או שהמפולת נמצאת בפתח ונמשיך בהשכרת דירות ?
    ברור לכל אחד מאיתנו כי השקעה בנדל”ן דורשת משאבים גדולים. רוב האנשים שרוכשים נכסים משלימים את המחיר באמצעות הלוואות בנקאיות יקרות. מה שהופך את הרכישה ליקרה מסובכת ומסוכנת. ..קרא את המאמר השלם ..

  • ניתוח לא עושים לבד. ועיסקת מקרקעין לא עושים בלי עורך דין !

    פורסם בתאריך 07/08/2010 תחת קטגוריה נדל"ן בארץ

    קריסתה של חפציבה, אחת מחברות הבניה הגדולות בארץ - הציפה את אחת הבעיות הגדולות של רוכשי דירות, בעיקר דירות מקבלן, אך לא רק. בעיה דומה קיימת גם אצל שוכרי דירות , דירות להשכרה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • הגנה מפני רעידת אדמה

    פורסם בתאריך 07/08/2010 תחת קטגוריה מדריכי קנייה

    לתשומת לב בעלי בתים בבנינים משותפים שנבנו לפני 1980. לא משנה אם אתה בשכירות או בעל הבית.

    ארץ ישראל נמצאת על שבר, אשר עלול חלילה בכל רגע להתפרץ ולגרום נזק רב ברכוש ובנפש. המומחים צופים כי בעשור הקרוב עלולה להתפרץ רעידה מסוכנת. ..קרא את המאמר השלם ..

  • בנושא וויסקי שהתישן בחביות של יין מתחילת ייצורן

    פורסם בתאריך 07/06/2010 תחת קטגוריה סוגיות והלכות

    בשו"ת מנחת יצחק (ח"ב סי' כ"ח), מצדד להתיר וויסקי שהתיישן בחביות שהכילו יין, כיון שהיין בטל בששה חלקים, או אפילו בששים (ואף שיש לדונו כמעמיד, האוסר אף אם יש ששים כנגדו, יש לדון את היין כגורם אחד, ואת החבית כגורם שני, וזה וזה גורם מותר). אמנם גם לדבריו שם עולה, שיש בזה גם צדדי איסור. ..קרא את המאמר השלם ..

  • בית החלומות בתוך הבית שלך

    פורסם בתאריך 07/06/2010 תחת קטגוריה שיפוצים

    לכולנו יש חלומות מכל הסוגים. אנחנו חולמים על עתיד הילדים, עבודה חדשה, אוטו חדיש וחופש חלומי עם האשה – בלי הילדים - באיזה מקום אקסוטי. רובנו חולמים על בנית הבית החלומי. בבית החלומי יהיה כל מה שחסר בבית הנוכחי. מטבח יותר גדול, חדר אורחים, סלון יותר מורחב ועוד ..קרא את המאמר השלם ..

  • נעלי עקב ללא כאב

    פורסם בתאריך 07/05/2010 תחת קטגוריה רפואת עור

    צ'אקני, ספול, חתול, פיפ-טואו, פלטפורמה, בלט, אוקספורד, כל אלו אינם מילות קוד ליחידות השדה של צה"ל אלא חלק ממגוון עצום של סוגי נעלי עקב לנשים. את השאלה מדוע נשים הולכות על נעלי עקב נשאיר לפורומים אחרים, אך במאמר זה נעמוד על הבעיות האורתופדיות שמציבות נעליים אלו לרגלי הנשים (ובעקיפין, גם לצווארי הגברים) והדרכים העומדות למניעה וטיפול בהן. ..קרא את המאמר השלם ..

  • נעליים אורתופדיות- טוב ללכת טוב

    פורסם בתאריך 07/05/2010 תחת קטגוריה טיפוח ויופי

    נעליים אורתופדיות הן בהחלט לא תרופת קסם אלא פתרון יעיל ביותר לכל מי שסובל, או סובלת, מבעיות אורתופדיות ברגליים, בעמוד השדרה ובצוואר, ובינינו, מי לא סובל מבעיות כאלו ואחרות? למרות שבימינו, כל הנעליים של החברות המובילות מוגדרות, לפחות על ידי המוכרים שלהן, כאורתופדיות, יש צורך לוודא כי אכן מדובר על נעל בעל תו תקן ואיכות רפואית מורשית, ולא על אמירה שיווקית גרידא לצורך מכירה. ..קרא את המאמר השלם ..

  • מתכון מנצח לוויסקי

    פורסם בתאריך 07/01/2010 תחת קטגוריה סוגיות והלכות

    אלכוהול ומשקאות חריפים מעלים בנו, לרוב, סיטואציות מיוחדות שבהן היינו. אם זה בפאב הקבוע שלנו עם החברים, אם זה סביב שולחן האוכל עם המשפחה, הבדיחה הלא מוצלחת של הדוד המבוגר בכל חג פסח על הקשר בין אישה ליין וגם אותה פגישה מנצחת שבה פגשנו את אהבתנו הגדולה. ..קרא את המאמר השלם ..


RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר