איך לעבור את יום החתונה בשלום? | Publisher

איך לעבור את יום החתונה בשלום?

פורסם בתאריך 07/21/2013 ע"י ענב הורוביץ בקטגוריה זוגיות

הדפס מאמר

לאחר חודשים של תכנונים, אינסוף פגישות עם ספקים, מיליון התלבטויות ובחירות, המון בדיקות של רשימת המוזמנים, בחירת עיצוב ההזמנה ושליחתה, הגיע היום הגדול!
תכננת הכל לפרטי פרטים, אבל שכחתם דבר אחד: איך לעבור את היום הגדול בשלום, ברוגע, בקיצור- בכיף.

דבר ראשון והכי חשוב: הרגעו!
כבר סיימתם את כל המטלות הכרוכות בתכנון וארגון האירוע הגדול והחשוב בחייכם, עכשיו כל מה שנשאר זה להנות. אז החל מבוקר החתונה, הפסיקו לדאוג איך הדודה תגיע, ואם האולם סידר את הפרחים כמו שביקשת, אם יש מספיק אוכל, או אם זה בסדר שלא הבאתם בסוף גם בירות בנוסף לכל האלכוהול. מספיק. כל זה כבר לא משנה. הרי לא תוכלו לעשות בנידון שום דבר. אם יש משהו מאד חשוב שצריך להתבצע ואתם לא סומכים על הספק, מנו אח או חבר קרוב שיהיה אחראי לוודא שהדבר קורה. מלבד זה פשוט נסו להנות מהאירוע המיוחד הזה שעובר כל כך מהר, ולא  יחזור שוב.

התחילו את היום בארוחת בוקר. עדיף בבית קפה. התלבשו כרגיל וצאו לבית הקפה השכונתי. אל תמהרו. שתו קפה ברוגע ואיכלו ארוחה משביעה. להרבה זוגות לא יוצא לאכול במהלך חתונתם, אם זה מהתרגשות ולחץ או פשוט מחוסר זמן בין נישוק אורח לאורח. לכן איכלו היטב ותהנו מבוקר רגוע.

בזמן ההכנות, הרבה פעמים האנשים שאיתכם יכולים קצת להלחיץ. בקשו מהם מראש לא להלחיץ אתכם ביום עצמו, ואמרו להם שאתם רוצים יום רגוע ללא סטרס.
אותו דבר בצילומים. תהנו מהזמן הזה. זה לא חוזר שוב. כל ההתרגשות הזאת של ה"בוק" הזה, רק שניכם.

יש הרבה זוגות שמעדיפים לא להיות נוכחים בקבלת הפנים כדי לעשות כניסה לחופה מקורית, כניסה "שואו". בחתונות שהייתי בהן הזוגות עשו זאת, הם הצטערו על כך אח"כ, ברחבת הריקודים, כאשר כל האורחים באו לנשק אותם ולקשקש איתם (הרי הם לא הספיקו לעשות זאת בקבלת הפנים). הזוגות כמעט ולא הצליחו לרקוד בלי שיפריעו להם כל דקה! קבלת הפנים דווקא עוזרת בלהרגיע את הזוג. במקום לשבת בחדר סגור ולהיות מתוחים עד רגע היציאה שלכם לחופה, הסתובבו באיזור קבלת הפנים, שתו משהו, אפילו נסו לנשנש מעט, וקשקשו עם חבריכם. הדבר ירגיע אתכם עד מאד.

בהרבה חתונות יש קטע אומנותי. זה הפך לטרנד שבכל חתונה עושים קליפ חתונה. הקליפ לפעמים יכול להיות מעט מפדח. ולכן בקשו מראש, מהמשפחה והחברים לא לנאום אם אינכם רוצים בכך, או שאם הם עושים סרטון לחתונה, שלא ישתמשו בתמונות מתקופת התיכון בה נראתם מזעזע לדוגמא, או שלא ידברו על הנטייה שלכם לבלאגן יתר. החליטו מהם הנושאים שלא ישמחו אתכם אם ידברו עליהם בקליפ ותנו הנחיות למה אסור להם לעשות.
ואם קליפ החתונה יצא מעט מפדח בסופו של דבר, או אם הדוד החליט לנאום לפני כולם ולספר על איך הייתם כשהייתם קטנים... אל תקחו את זה קשה, זה קורה ברוב החתונות. קחו את זה בצחוק והמשיכו להנות ביום שלכם.

היום הזה עובר כל כך מהר! לפני שתשימו לב השעה כבר 2 בלילה ואתם מתקפלים הביתה, קצת שיכורים ומאד מאושרים. והרי זה החלק הכי חשוב- שתהיו מאושרים.


אודות ענב הורוביץ


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/38983/איך-לעבור-את-יום-החתונה-בשלום