מה לבדוק לפני עיצוב חזה | Publisher

מה לבדוק לפני עיצוב חזה

פורסם בתאריך 01/28/2013 ע"י ירון וקנין בקטגוריה טיפוח ויופי

הדפס מאמר

אין אחד שלא רוצה לחוש רוח של נעורים וללכת בתחושת ביטחון. גם אתם חולמים על לעבור טיפולי אסתטיקה? לשפר בקצת את המראה? לא נעים להגיד אבל "שיפוץ" המראה מסייע בחיים אבל יש גם פלוס כי היום כמעט כל גבר ואישה יכולים לחולל שינוי בגופו בסיועה האדיב של הרפואה.

האופציות שעומדות לפנינו הן מרובות: המון שיטות טיפול, מחירים נהדרים, מאות מכוני יופי ורפואה שמשתכללת עם השנים. שדיים קטנים? שינים צהובות או בעיות בראייה? היום יש פתרון להכל! מהרהרים באפשרות ללכת ולעבור
הקטנת שדיים? חבל על הזמן.

מה כדאי לבדוק ולאילו דברים יש לשים לב אם רוצים לעבור ניתוח
עיצוב חזה? להלן כמה טיפים שימושיים שיאפשרו לכם לדעת יותר על טיפולי פלסטיקה.

לנתח גם את האף- הניתוח הנפוץ בישראל בכל מקום אליו תפנו תכירו אדם אחד לפחות שבעברו עשה ניתוח באף. בימים הראשונים אחרי שעברתם את הניתוח על מנת להביא לצמצום את האדמומיות, יש להגביה קצת את הראש כאשר מנמנים או ישנים ולמנוע בצקות באזור המנותח.

הסרת משקפיים- כל אישה או גבר יכולים להוריד את המשקפיים בטיפול קצר לכן זהו אחד הניתוחים הכי נפוצים, מה שעוזר לא מעט לקבל מחיר זול ונוח, ולמראות המחיר, חפשו ביקורות וחוות דעת על מכונים שמתאימים לעשות בהם את טיפול הלייזר ולא לבחור לפי המחיר.

חולמת על שדיים זקופים? במהלך פגישתך עם מנתח בתחום בקשי שיציגו לך תמונות של "לפני ואחרי" של המטפלים, תהיה מסוגלת להתוודע לניסיון שלנו ולקבל החלטה נבונה מי הרופא הטוב ביותר.

על בוטוקס ועוד- אם החלטתם לקבל טיפול בוטוקס למצח או לשפתיים, חשוב לעבור את ההליך כל ארבעה חודשים לשם שמירה על תוצאותיו של הטיפול.

שמסתיים הטיפול לא צריך לנסות לבדוק את תוצאות הטיפול אחרי מספר שבועות עליכם לחכות מעט, עם חלוף הזמן האיבר בו עברתם ניתוח יתחיל לקבל את הצורה הסופית.

חושבים לעבור
השתלת חזה? ברוב הפעמים הגנים והזמן גורמים לכל באג בגופנו לצוץ ולכן רבים מקבלים את ההחלטה ללכת ולעשות טיפולי קוסמטיקה, אך לפני שתתחילו את הטיפול עלינו לדעת יור את התהליך. שיהיה בהצלחה!.


אודות ירון וקנין

ירון


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/36847/מה-לבדוק-לפני-עיצוב-חזה