שמלות ערב צנועות | Publisher

שמלות ערב צנועות

פורסם בתאריך 04/05/2012 ע"י GoText כתיבת תוכן בקטגוריה תרבות הפנאי

הדפס מאמר

 שמלות ערב 
שמלות ערב צנועות
כולנו רגילים לשמלות ערב שאנו רואים בסרטים, או בסקירות הטלוויזיה של טקס פרסי האוסקר או של אירועים וטקסים של אנשים מפורסמים (ראו דוגמת חתונת המאה של הנסיך הבריטי וויליאם).
שמלות ערב אלו הן בעלות מחשופים נדיבים ועמוקים עם כתפיות דקיקות או אפילו ללא כתפיות בכלל בגזרת סטרפלס. לפעמים אפילו ניתן לראות באירועים אלו שמלות ערב קצרות בעלות גזרת מיני או מידי החושפות רגליים חטובות נעולות בנעלי עקב.
אולם אין מדובר בגזרה משמים, גם אם לא נוהגת ללבוש בגדים חשופים ניתן למצוא שמלות ערב יפות ומיוחדות שאינן נפולות ברמתן מאותן שמלות ערב חשופות גב וכתף.
שמלות ערב צנועות - זרועות
לנשים הרוצות ללבוש שמלות ערב, בלי לחשוף את גופן גם יש פתרון. בנינו אם לא ניחנת בגוף של קלאודיה שיפר עם זרועות דקיקות וחטובות – שמלת כתפיות לא ממש תחמיא לגזרה שלך. לכן כדאי לבחור בשמלות ערב בעלות שרוולים – ניתן לבחור את אורך השרוול בהתאם לעונה, קצר בינוני או ארוך. כדאי לציין כי יש משהו מושך ומעניין מאוד בשמלות ערב המכסות את הזרועות.
שמלות ערב צנועות - מחשוף
גם בקו המחשוף יש לשמלות ערב צנועות מה להציע. כמובן שניתן ללבוד שמלות ערב בעלות מחשוף עמוק מידי עם חולצה או גופיה תחתונה מיוחדת שנועדה לסגור מחשופים. אבל אם את לא רוצה לסבול משכבות עודפות תמיד תוכלי לבחור בשמלות ערב בעלות מחשוף סגור וצנוע המסתיים בקו הצוואר. אל חשש גם שמלות ערב צנועות בעלות מחשוף סגור מתהדרות בשלל של צורות מיוחדות ומחשופים שונים מהם תוכלי לבחור את הגזרה המתאימה לך ביותר, והמחמיאה ביותר לגוף שלך.

אתרים מומלצים על ידי הכותב : פיתוח גוף, לופט לאירועים.


אודות GoText כתיבת תוכן


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/30193/שמלות-ערב-צנועות