מטבחי יוקרה בעיצוב פנים: פונקציונאליות זו רק ההתחלה | Publisher

מטבחי יוקרה בעיצוב פנים: פונקציונאליות זו רק ההתחלה

פורסם בתאריך 10/07/2011 ע"י מטבחים אקרמן בקטגוריה עיצוב פנים

הדפס מאמר

הרכבתם של מטבחי יוקרה כוללת שילוב בין פונקציונאליות, איכות ללא פשרות, ועיצוב חדשני בהתאם לעקרונות עיצוב מטבחים (מודרני או כפרי). הנה מספר אלמנטים ייחודיים המקובלים רק בעיצוב מטבחי יוקרה ונותנים התחושה היוקרתית בקנייה:

פונקציונאליות - נוחות השימוש של מטבחי יוקרה

פונקציונאליות של מטבחי יוקרה שאיננו רואים בכל מטבח פשוט באה לידי ביטוי בפתרונות האחסון הפנימיים בארונות(דלתות, צירים עמוקים יותר המרחיבים את שטח ונפח המגירה, מגירות מסד, תריסים, אי למטבח, התאמות פנימיות למשקאות, תבלינים, וצלחות). מלבד זאת נוכל לשים לב כי מרחב התנועה, חופש הבישול, וכמובן נוחות האירוח גדלה משמעותית בעקבות המבנה והאי.

מטבחי יוקרה זה קודם כל איכות

כאשר אנו מדברים על איכות של מטבח יוקרתי אנו מדברים קודם כל על איכות חומרי הגלם ממנו הוא יוצר ומורכב. תו תקן של מכון התקנים הישראלי ייתן גושפנקה לעמידותו הגבוהה, ולעיתים קרובות נמצא גם בחלקים החיצוניים רמה אחת מעל כולם (חזיתות חיצוניות בהמון אפשרויות יוקרתיות - עץ מלא, שלייף לק וצביעה). כמובן שסוג העץ והסיבולת גם-כן נבחרים ונבחנים בקרב יצרנים של מטבחים ברמה כזו, חשוב לציין כי לרוב נגרייה\חברה מסויימת תתמחה בעבודה מול סוג עץ אחד ולא מספר סוגים - לכן חשוב לבחור בעל עסק המתמחה באותו סוג עץ וייצר בעבר שורה של עיצובים מחומר הגלם ממנו ירכיב את המטבח שלנו. טיב ואיכות העץ משקפים בנוסף את יכולות האחסון מבחינת המשקל ועמידותם של ארונות פנימיים בחום ולחות.

ייחודיות בעיצוב והתאמה

מטבחי יוקרה נבנים באופן המותאם אישית לצרכי הבית והמתגוררים, המקועיות של שניההתמחויות של הנגר והאדריכל מאפשרים שבירת קירות, בחירת מבנה ועיצוב ייחודיים, ולבסוף התאמתם לכמות המתגוררים והמבשלים ואופי הפעילות והאירוח בבית ובמטבח. כך למשל בית מרובה ילדים או בעיות בריאות יקבלו התייחסות והתאמה עוד בשלב התכנון (התאמות של גבהים, איזורי אחסון ועוד רשימה ארוכה ולא תמיד סטנדרטית)

מטבחי יוקרה - אפשרויות העיצוב

מטבחי יוקרה בהחלט באים בשורה ארוכה של אפשרויות עיצוב, נוכל לבחור בעיצוב מטבח כפרי ולהשתמש בחזיתות עץ מלא השומר על גווניו הייחודיים ואף להוסיף חריטות ייחודיות, לחילופין נוכל לבחור בעיצוב מטבח מודרני ולהשתמש בחזיתות שלייף לק וצביעה, צירים של 180, קלאפות עליונות, וכמובן שבכל מקרה מטבח יוקרתי לרוב הינו מטבח עם אי המאפשר פתרון אחסון ואירוח וכן בא כאלמנט עיצובי מאוד ייחודי בבית.

דלתות וצירים

בין היתר ישנה חשיבות עליונה לשים לב לאיכות הצירים והדלתות במטבח ובאופן כללי לשים לב לאיכות דלתות פנים באיזורים הפנימיים בבית, כך למשל דלתות פנים בעיצובי עץ יבואו בהתאמה לעיצוב מטבח כפרי, לעומת זאת דלתות פנים בעיצובים כסופים וגוונים "קרים" ישתלבו טוב עם המראה המודרני.

המאמר נכתב בחסות אקרמן מטבחים המציגים שורה של השוואות מחירי מטבחים ואיכות חומרי הגלם בינם.

 

 


אודות מטבחים אקרמן

פורטל המטבחים - אקרמן מטבחים


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/25559/מטבחי-יוקרה-בעיצוב-פנים:-פונקציונאליות-זו-רק-ההתחלה