לא חבל על החשמל ועל השמש? | Publisher

לא חבל על החשמל ועל השמש?

פורסם בתאריך 08/29/2011 ע"י ירון ברודרמן בקטגוריה בית

הדפס מאמר

עוד פעם מקלחת קרה? דוד שמש - הפתרון לבעיות שלך! אם אתה מחורפן מהמצב הנוכחי ואתה שב ואומר איך יכול להיות מצב שבחוץ שרב והמים במקלחת קרים. עצרו! קיימת אלטרנטיבה חסכונית, פשוטה וחכמה - ניצול ברירת המחדל שחם כאן במדינה באמצעות התקנה של דוד שמש.


נימרוד דודי שמש - כי החום כבר כאן


הצבת דוד שמש תוריד יותר משחשבת את ההוצאות שלכם על חשמל בבית ואפילו בבסיסים צבאיים. תודו שזה נחמד לנצל את קרניה החמות של השמש לטובת הרתחת המים במקום הצורך בשימוש גופי חימום חשמליים או אופציות אחרות הזוללות כמויות עצומות של חשמל.

מעבר של כלל האוכלוסיה לשימוש בדוד שמש לא רק יתבטא בצמצום בהוצאות כי אם גם להפחתה בשימוש באנרגיה. בזאת אנחנו מביאים להפחתה בכמויות הצריכה ומונעים שחיקה של מקורות האנרגיה העולמיים.

דוד שמש כל מה שאתם צריכים לדעת


איך זה פועל בכלל? איפה מתקינים? מי המציא את זה? כל מה שאתם חייבים לדעת על דודי שמש.

יש חוק המורה על הכנה והתקנה של דוד שמש בבנייני מגורים חדשים (מלבד רבי קומות שאין בהם די מקום לכך). על ידי תקנה זו חוסכים בישראל כ-3 אחוזים מצריכת האנרגיה הכלל ארצית.

הפיתוח בוצע במדינתנו. אכן גאווה ישראלית!

את דוד השמש מציבים על גג בניין המגורים, או על פני משטח פתוח אחר שנותנים אפשרות חשיפה מתמדת של הקולטים לשמש. את גוף הדוד מתקינים כך שהקולטים פונים דרומה.

גוף דוד השמש מורכב ממיכל גלילי מבודד, עם מים בתוכו, המחובר לקולטים. בקולטים ישנם מערך מפותל של צינורות מים במסגרת מלבנית ממתכת.

מסגרת קולטי דוד השמש עשויה כך שצד אחד עשוי משטח זכוכית ואילו יתר צלעות הקולט אטומות וצבועות שחור, זאת בכדי לכלוא את חום קרני השמש. בעקבות זאת מומלץ לבדוק מעת לעת שהצד החשוף נקי מאבק.

הצבת דוד עם קולטי שמש כדאית במיוחד לבית פרטי ואפילו בבתי עסק במדינות בהן חם תמיד ומתאפשר לעשות שימוש במשאב הזמין של אנרגיית קרני החמה.

רוצים לשמוע מידע נוסף על כרומגן דודי שמש? קולטים שזה בחינם?
שימו סוף לחשבונות מנופחים, כנסו לפה שנית למציאת טיפים, מחירים, הצעות ופרטים נוספים מהטובים בתחום.

אודות ירון ברודרמן


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/24408/לא-חבל-על-החשמל-ועל-השמש