אוכל ביתי זו מתנת לידה מושלמת | Publisher

אוכל ביתי זו מתנת לידה מושלמת

פורסם בתאריך 08/16/2010 ע"י ויקי פרידמן בקטגוריה אומנות

הדפס מאמר

כאימא טרייה שחזרה שחברה עם הוולד לביתה, משתדלים כל חברי המשפחה לעשות את אירוע משמח זה בצורה הכי יעילה ונוחה לאם ולתינוק. הבעל מכין את החדר ואת המוצרים הבסיסיים, ובני משפחה נוספים גם הם נכנסים לתמונה. המתנות לרוב הם מוצרים מתוקים לתינוק כמו ביגוד מקסים, אריזות שי ומוצרי אמבט.
כל אם יכולה לספר לכם שהבית מלא במתנות כאלה, ואולי אם היו שואלים אותה מה היא באמת היתה רוצה זה כנראה אוכל ביתי מזין. זה בהחלט יחסוך דאגות לבעל וחלוקת הזמן למטבח ולתינוק. לפחות רק בהתחלה. בכל זאת, יש הרבה למה להתכונן. לידה זה דבר מרתק, אך מתיש לא פחות. ולהתרגל למצב הקיים שבו ישנה אישיות נוספת במשפחה הדורשת המון תשומת לב, יש מחויבויות נוספות. ארוחות חמות, ביתיות ומזינות יכולת להיות כל כך נחוצות בשעה זו. כל כך פשוט ויחד עם זאת כל כך נחוץ, זו יכולה להיות מתנת לידה מושלמת. כל אם תאריך מתנה זו, במיוחד שבתקופה זו שוררת עייפות רבה, וההלם של האחריות החדשה שבה התברכו הזוג.
תחשבו על זה, בטוח יש אמהות טריות שאומרות לעצמן "הלוואי והייתי יכולה להזמין אוכל טרי ומזין", אין הורה שלא יעריך זאת, הרי מדובר במצרך בסיסי. ואם כבר יש ילדים בבית, אז על אחת כמה וכמה יש צורך בלהשקיע בילדים שלא ירגישו מקופחים בעקבות האח או האחות החדשה. תזונה נכונה חשובה בכל גיל ובמיוחד לילדים. למרות שהם לא אומרים זאת, הם יודעים מתי משקיעים בשבילם, ואוכל ביתי טוב רק מוכיח זאת להם. כך יוצא שכולם שמחים, גם האם מקבלת את האוכל עד הבית, וגם דיירי הבית מקבלים את מה שהם באמת צריכים. ממש מתנת לידה מושלמת.
 


אודות ויקי פרידמן


הדפס מאמר

גרסת הדפסה למאמר:

http://www.publisher.co.il//article/13134/אוכל-ביתי-זו-מתנת-לידה-מושלמת