מהם ההבדלים שבין מאמן אישי טוב לפחות טוב (במקרה הטוב) ? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מהם ההבדלים שבין מאמן אישי טוב לפחות טוב (במקרה הטוב) ?

פורסם בתאריך 02/23/2010 ע"י Eip Good בקטגוריה סדנאות | צפיות: 2869 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: פסיכולוגיה, אימון, מימד הזמן, התקדמות, קאוצינג אימון אישי, מהות, מאמרים, פילוסופיה, מודעות אישית, רוחניות, שיקולים, רצון, רגשות, ידע, טעויות / שגיאות, הצלחה, אימון אישי, תלות, שמחה, חשיבה חיובית, יעוץ אישי, התמודדות, יעוץ, לקחת אחריות, נקודות טובות, אושר, אימון אישי קאוצ'ינג,

מהם ההבדלים שבין מאמן אישי טוב לפחות טוב (במקרה הטוב) ?

במאמר זה אעמוד על מספר הבדלים דקים אך גדולים שניתן למצוא אצל מאמנים אישיים. הנקודות שלהלן אמורות להוות שיקול מכריע אצלך בעת בחירת מאמן אישי.


להשיג חיובי רק דרך חיובי!


"שיטות" אימון שונות טועות ותופשות כי כדי לגרום לך להשתפר, עליהן להפוך אותך לאפס בעיני עצמך ולאחר מכן להטמיע בך את עקרונות ה"שיטה" שלהן ש"התגלתה" ל"גורו" שעומד בראש השיטה. השיטות האלו לוקחות אותך, משפילות אותך, מורידות את הערך שלך בעיני עצמך ולאחר מכן עושות לך שטיפת מוח להאמין ב"גורו" ובמדריך שמולך ובשיטה שלו. כל זה כמובן מעיד על כך כי השיטות האלו הן פסולות לחלוטין וכפי שכבר התבאר במאמר כיצד תדע האם המאמן האישי שלך הוא טוב או רע? ועוד.


אימון אישי חיובי לעומתו הוא כמובן ההפך הגמור. האימון בא ממקום חיובי בלבד, ממקום שטוען כי כדי להיות חיובי, חובה להגיע לשם ממקום חיובי בלבד. כדי לגרום לך להיות טוב יותר, צריך לגרום לך להרגיש טוב עם עצמך בהווה ועל ידי זה למצוא בך כוחות חדשים כדי להיות טוב יותר. אימון אישי וקאוצ'ינג חיובי יראה לך כיצד גם אתה במצבך האישי כפי שהוא, מסוגל להיות טוב יותר, כיצד גם אתה בכל נקודת זמן ומקום שבהם אתה נמצא, כיצד אתה יכול להצליח עוד יותר. אימון אישי חיובי יעזור לך למצוא בעצמך נקודות חיוביות שמהן תשאב את הכוח והרצון להשתפר ולהיות טוב יותר.


קודם להבין ורק אח"כ ליישם!


"שיטות" אימון שונות טוענות כי עליך קודם כל ליישם את השיטה גם בלי להבין אותה בדיוק ורק אח"כ לשאול ואולי להבין. "שיטות" שונות כדי להעצים את עצמן בעיניך מנסות לגרום לך לחשוב כי אתה טועה וכי אתה כלום. לאחר שהן מצליחות לעשות זאת, הן מציעות לך את ה"שיטה" שלהן להצלחה בחיים. על ידי זה הם מנסים לגרום לך לפתח תלות בשיטה שלהם ולהרגיש שאתה שווה משהו רק כאשר אתה מיישם את השיטה שלהם.


אימון אישי חיובי לעומתו הוא כמובן ההפך הגמור. קאוצינג ואימון אישי חיובי מנסה להגיע כמה שיותר עמוק לשורש של הפתרונות מתוך הכוחות החיוביים שטמונים בך במצבך. אימון חיובי גורם לך להבין ורק אח"כ ליישם וזאת הן משום אחריות אישית של המאמן כלפיך שכל מה שתיישם, תיישם בצורה מודעת ומתוך ההכרה שלך והן משום שרק ישום שלך של פעולות בפועל שנובע מהבנה אישית שלך את מה שאתה עושה, רק ישום כזה יכול לחדור עמוק, לשפר את דפוסי החשיבה ולגרום לך להשרשת דפוסי ההצלחה בכל התחומים בחייך.


תפיסת אימון אישי טובה אומרת כי באפשרותך להיות טוב יותר מכל אחד אחר כולל כל אחד אחר, וזה תלוי אך ורק בכמה תיישם ותטמיע בעצמך את החשיבה החיובית והנכונה. תפיסה כזאת אומרת כי גם אתה באשר הנך, גם לך יש את היכולת להיות טוב יותר בזכות עצמך ובזכות הנקודות החיוביות שיש בך כבר היום.


להשתפר בכל התחומים בחיים במקביל!


"שיטות" אימון שונות מתיימרות לספק לך עצה טובה למקרה הספציפי שלך שבו אתה רוצה להתאמן בלבד. לאחר אימון ב"שיטה" בתחום מסוים עדיין אתה צריך לעבור אימונים נוספים כדי להשיג מטרות בתחומים אחרים בחייך. העצות ש"שיטות" אלו מציעות לך, במקרים רבים אינן מעבר ל"עזרה ראשונה" ולא כלום, שיטות אימון אלו לא מגיעות לשורש של הפתרון ולא משפרות את דפוסי החשיבה שלך מהשורש אלא רק מבחוץ ומתאימות במקרה הטוב רק לאירוע הספציפי בלבד.


אימון אישי חיובי לעומתו הוא כמובן ההפך הגמור. בתהליך אימון חיובי אתה רוכש ומשפר את היכולות האישיות שלך בכל תחומי החיים וזאת מתוך ההתמודדות וההתקדמות מול כל מטרה בודדת וספציפית שתגדיר בכל תחום. אימון אישי טוב, הוא כזה שמסייע לך לשפר את דפוסי החשיבה שלך ולהפוך אותם לחיוביים יותר ועל ידי זה להשיג את המטרה הספציפית שאתה רוצה. אימון חיובי מקנה לך כלים להצליח בכל תחום בחיים ולא רק בתחום הספציפי שבו אתה מתאמן. אימון אישי טוב הוא כזה שנותן לך לא רק פתרונות חיצוניים וזמניים בלבד, אלא אימון שגורם לך לשפר את המהות שלך כאדם לצורך השגת המטרה הספציפית שאותה אתה רוצה להשיג ומתוך כך לגזור שיפור גם בשאר התחומים בחיים.


לסיכום: אימון חיובי וטוב ע"י גישה חיובית גורם לך להאמין בעצמך בהווה ולהיות תלוי בעצמך בעתיד בכל תחום. אימון אישי שאינו חיובי גורם לך להאמין בעצמך פחות, להאמין במאמן ובגורו יותר ולהיות תלוי בשיטה למשך ימי חייך. לכן כשאתה צריך לבחור מאמן אישי עליך להיות מאוד זהיר ולוודא כי המאמן האישי שלך אכן ראוי לאמן אותך. בהצלחה.

המאמר מאת ידע - הדרך שלך להצליח | להצליח בכח המחשבה

הכנס לאתר וקרא עוד מאמרים על אמונה עצמית, רגשות, קאוצינג אימון אישי, שיקולים ועוד ...

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר