איך בוחרים שמלת כלה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


איך בוחרים שמלת כלה

פורסם בתאריך 02/04/2010 ע"י נורית חן בקטגוריה אומנות | צפיות: 1117 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: שמלות כלה, שמלת כלה, שמלות ערב, שמלת ערב, נורית חן, www.nurithen.co.il

איך בוחרים שמלת לחתונה?
טיפים לבחירת שמלת כלה - המסע לעבר השמלה המושלמת לוקח זמן, אבל אם הגעת למקום הראשון או השני ומצאת שמלה שאהבת, קחי אותה. אין טעם להמשיך לחפש, זה יכול להיות מתיש ובלבל, לפניך עוד החלטות חשובות לקראת ה-חתונה המושלמת.

 

אלפי חתונות בכל שנה זה אלפי כלות ועשרות אלפי דגמים של שמלות כלה- אז הנה כמה טיפים קצרים על בחירת שמלת כלה לחתונה:

 

דמייני כיצד נראית שמלת החלומות שלך, תיעזרי באינטרנט ובקטלוגים המציעים מגוון גדול של דגמים, רק לאחר שתגבשי דעה על איך צריכה השמלה להיראות אפשר לצאת לדרך.

בפגישה בסלון או עם מעצב, תארי להם איך את רואה את השמלה המושלמת, את יכולה אפילו להצטייד בתמונות מקטלוגים או מאתרי אינטרנט, קחי בחשבון, רוב התמונות עברו עיבוד וצולמו בסטודיו מקצועי, וגם- הם לבושות על דוגמניות... זה אף פעם לא יוצא אותו הדבר.

אל תתפתי להיכנס לשמלה שלא במידותיך, גם אם את אומרת לעצמך "עד החתונה אני ארזה" את צריכה ללבוש שמלה נוחה, יש לך ערב שלם ומלא פעילויות: צילומים, קבלת פנים, ריקודים והמון המון נשיקות וחיבוקים.

עוד לגבי דיאטה לפני החתונה: כלות רבות בוחרות לרכוש שמלה קטנה יותר על מנת לרזות עד החתונה, התוצאה היא: לחץ, מתחים ומריבות עם בן הזוג, אם מדובר ב- 3-4 קילו זה סביר אבל מעבר לכך זה מיותר.

אין טעם לקחת יותר מדי "יועצים" לבחירת השמלה, אמא, או אחות, חברה קרובה, זה מספיק בהחלט. יותר מדי דעות זה עלול לגרום לכאב ראש, לבלבל אותך ולגרום לחוסר סבלנות. חשוב ליהנות מהתהליך חתונה מוצלחת תלויה בדרך ולא רק בערב עצמו.

קבעי פגישה מראש בכל מקום שאליו את הולכת- כך תוכלי לקבל יחס מתאים ושירות אישי ומקצועי. אם תגיעי בהפתעה יתכן שאנשי המכירות יהיו עסוקים עם לקוחות אחרים ולא יהיה להם זמן רב להקדיש לך.

הדבר הכי חושב- תרגישי טוב עם עצמך, כלה יפה היא כלה שמגיעה לחתונה עם מצב רוח, מחייכת ובעיקר- חוגגת!

לאחר בחירת השמלה אפשר להתפנות למציאת מאפרת, מעצב שיער ולקניית נעלים.

מזל טוב!
נורית חן
 

אודות נורית חן

נורית חן סטודיו לעיצוב שמלות כלה וערב נורית מלווה את לקוחתיה בכל שלב ושלב החל משלב עיצוב השמלה דרך התאמתה לגוף הכלה שילוב התכשיטים ועד ליום האירוע בו תצא הכלה לרגע הגדול בחייה נורית וצוות הסטודיו מברכים אותך ומאחלים לך מזל טוב שפע ברכות ביומך הגדול, את מוזמנת לסטודיו המפואר שלי בו תוכלי להתרשם מקולקציה מובחרת ומגוונת של שמלות כלה וערב מדהימות ועיצובן וביופן אצלי בסטודיו אדאג להתאים לך את השמלה עליה חלמת בייחד נעצב באהבה לגופך את שמלת חלומותיך וכמובן תכשיטים ואביזרים שיועצבו במיוחד עבורך. אני אישית אלווה אותך מבחירת השמלה בהמשך המדידות ועד יום האירוע

נורית חן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר