מילוי קמטים וחומרי מילוי | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מילוי קמטים וחומרי מילוי

פורסם בתאריך 01/25/2010 ע"י אורי לביא בקטגוריה טיפוח ויופי | צפיות: 1047 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: בוטוקס, עיבוי שפתיים, מילוי קמטים, רדיאס

בשנים האחרות , טרנד ההזרקות להצערת תווי הפנים ו"לחזרה אחורה" בזמן מתחיל להמריא בדיוק כמו הזרקות בוטוקס שהיום כבר כולם מכירים. מילוי קמטים באזור הפנים מבוצע בטכניקה פשוטה במרפאה והוא אלטרנטיבה לסכין המנתחים. יותר ויותר נשים וגברים בוחרים לעבור טיפול מילוי קמטים מאשר להיכנס לניתוח מתיחת פנים למשל, תופעה שהייתה מאוד מקובלת בעבר. היום בעידן של חומרי מילוי איכותיים ניתן לדחות את האופציה הניתוחית במספר שנים כאשר התוצאה נראית לעין היטב.

נהוג לחלק את חומרי המילוי לשתי קבוצות, האחת מילוי קמטים בשימוש חומרי מילוי זמניים והשנייה שימוש בחומרי מילוי קבועים.

בקבוצה הראשונה- חומרי מילוי זמניים נמצא חומרי מילוי כדוגמת רסטילן, פרלן, ג'ובידרם, מטרידקס, אבולנס, טאוסיאל ,פרפקטה ועוד, המשותף לכל החומרים הללו הוא היותם חומרי מילוי טבעיים המבוססים על חומצה היאלרונית (למעט האבולנס שזה חומר מילוי קמטים המבוסס על קולגן) עוד ניתן להוסיף לקבוצה זו חומר בשם רדיאס המסוסס אף הוא על חומצה היא לרונית בשילוב עם סידן. כל החומרים הזמניים מחזיקים מעמד בין שישה חודשים ועד לשנתיים והמחיר שלהם נקבע ע"פ כמות החומר המוזרקת למטופל.

בקבוצה השנייה של חומרי המילוי הקבועים נמצא חומרי מילוי בשם סיליקון נוזלי, ביואלקמיד וחומרים אחרים המבוססים על סיליקון כמו ארטיקול. כל חומרי המילוי הללו הם חומרים סינטטיים אשר הונדסו במעבדה בשונה מחומרי המילוי הזמניים. יתרונם הגדול הוא בעלותם היחסית נמוכה לצד השפעתם הקבועה על הקמטים בפנים.

ישנו סוג הזרקה נוסף שתופש תאוצה בישראל אולם מקובל מאוד בחו"ל והא הזרקת שומן עצמי. בפרוצדורה זו נלקח שומן ע"י שאיבה קטנה ולאחר מוזרק לאזור הפנים, ישנו קושי בטכניקה זו כיוון שספיגת החומר אינה אחידה ולכן צריך לחזור למקצה שיפורים, הרופאים גורסים כי שומן עצמי מחזיק בפנים עד לארבע שנים ואף יותר.

היכן מזריקים את חומרי המילוי?

חומרי המילוי מוזרקים לכפלים שבין האף לפה, בזוויות הפה, בקמטי החיוך, בקמטים שנמצאים מתחת לעיניים, מעל השפה העליונה לטיפול בקמטי עישון וגם לעיצוב עצמות לחיים. כמו כן ניתן להשתמש בחלק מחומרי המילוי לעיצוב ו- עיבוי שפתיים.

מי רשאי לבצע את הטיפול?

מילוי קמטים מבוצע בישראל רק ע"י רופא ואין חובה כי הרופא המטפל יהיה כירורג פלסטי כמו שרבים נוטים לחשוב, במדינות מסוימות בעולם יכול גם מי שאינו רופא לבצע הזרקות מהסוג הזה.

המאמר נכתב ע"י צוות מדיקארט- פורטל האסתטיקה של ישראל

אודות אורי לביא

מדיקארט פורטל האסתטיקה של ישראל

אורי לביא

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר