תופים , גיטרות , פסנתרים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


תופים , גיטרות , פסנתרים

פורסם בתאריך 01/11/2010 ע"י nirit shalom בקטגוריה ביקורות | צפיות: 1901 | התחבר לדירוג המאמר

שיעורים המערבים לימודי פסנתר למתחילים צריכים לכלול הקדמה לקריאה והבנה של תווים , אקורדים , וכיצד להבין תווים הפסנתר הוא לא כמו כל הכלים האחרים והוא נשמע מצוין גם בפני עצמו וגם כשהוא מנגן כחלק מקבוצת כלים אחרים . הצלילים האינטנסיביים של הפסנתרים שובים את הקהל עם הצלילים שגורמים להם לרגיעה ולשלווה.


מוסיקאים שחוברים ביחד תמיד חוקרים את העולם בדרכים חדשות עבור מתחילים , בין אם זאת חווית הנגינה הראשונה שלהם בנגינה על פסנתר , או רק תזכורת של כישורים נשכחים – שיעורי פסנתר למתחילים היא דרך נהדרת לשיפור הכישורים בנגינה על הפסנתר.

המקום הפופולארי ביותר בו ניתן למצוא שיעורי פסנתר למתחילם הוא בדרך כלל התיכון או הקולג’ המקומי במחלקת המוסיקה שלו. לעיתים , המדריכים יציעו שיעורים פרטיים בנגינה לאנשים שאינם סטודנטים מן המניין באותם מוסדות לסטודנטים מצד שני , יהיו בחירות רבות בין תוכניות הלימודים המוסקליות השונות. מצד שני , ביקור מהיר בחנות המוסיקה המקומית יכולה להוביל לכמה מורים מקומיים.

כאשר לוקחים שיעור פסנתרים למתחילים זה חשוב מאוד לבחור את המורה הטוב ביותר , על ידי הערכת הניסיון של אותו מורה , הרקע החינוכי שלו והישגיו . מורה איכותי יחזיק בתואר לימודים בנושא המוסיקה ממוסד מוכר כלשהוא ויהיה מוכן לעבור ראיון בקשר לכישוריו ועברו המוסיקלי , דרישות חופשיות , אורך השיעורים , מדיניות לגבי החסרת שיעורים וכו’ אם לוח הזמנים של אותו המורה הוא עמוס במיוחד , הוא אולי ירצה לקבל את עזרתו של מורה פרטי נוסף. שיעורי מוסיקה קבוצתיים , בין אם יהיה מדובר על שיעור , גיטרה , תופים , או שיעורי נגינה בגיטרה קלאסית יהיו פחות גמישים בנוגע ללוחות הזמנים של כל תלמיד ותלמיד , זה לא אומר ששיעורים קבוצתיים הם לא פתרון טוב עבור אנשים המחפשים שיעורי פסנתרים , גיטרות או שאר שיעורי מוסיקה עבור מתחילים . אך כמובן שמורים פרטיים עדיפים עבור אנשים שיש להם לוח זמנים עמוס ולא צפוי במיוחד .
אולי הדרך הטובה ביותר והכיפית ביותר ללמוד נגינה על פסנתרים , תופים או גיטרה היא על ידי פשוט להחיל לנגן ולקלוט על הדרך… אז אל תפחד ללכת סולו עד שתרגיש בנוח עם הקלידים או המיתרים או התופים . הדרכה מקצועית היא נחשקת ביותר אך אין שום פסול עם קצת אימון לפני שנרשמים לכיתה , למעשה , ככל שתהיה מנוסה יותר בנגינה על הכלים שעליהם אתה רוצה ללמוד כך תהיה מהר יותר בדרכך לקבל פרסים על הנגינה שלך בתחרויות המובחרות.
 

אודות nirit shalom

nirit shalom

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר