דלתות פלדה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


דלתות פלדה

פורסם בתאריך 12/09/2009 ע"י rahit 2 בקטגוריה עיצוב פנים | צפיות: 879 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: דלתות פלדה, דלתות, רהיטים, ריהוט

בעבר מי שרצה בית ממוגן הצטייד בדלתות פלדה והתנחם בעובדה שהבטיחות חשובה ולמענה הוא מוכן להתפשר על היופי, האסתטיקה והעיצוב. כיום לא צריך יותר לעשות פשרות כאלה. כיום יש דלתות פלדה מעוצבות, יפות ואסתטיות שתורמות למראהו החיצוני הנאה של הבית לא פחות מאשר הן משמשות למיגון. מאחורי מגוון דגמים דקורטיביים מסתירות דלתות פלדה את מיטב החידושים והשיפורים באבטחה ומאפשרות לכל אחד מאתנו ליהנות מהמיגון הטוב ביותר שניתן להשיג כיום.
ראשית, דלתות פלדה ניתן למצוא בגדלים שונים. הדבר לא משמעותי עבור מי שגר בבית דירות, שכן דלתות פלדה בבתי דירות הן בגודל סטנדרטי. אבל עבור מי שגר בבית פרטי האפשרות להתקין דלתות פלדה בגדלים שונים היא מהותית. בבית פרטי אפשר לבחור את גודל הדלת ויש מי שמעדיפים דלתות גדולות ומרשימות. פתחים גדולים יותר דורשים התאמה של דלת מעבר לגודל הסטנדרטי. וכיום יש דלתות פלדה בגדלים המתאימים לדרישות אלה.
דלתות פלדה אפשר למצוא במגוון דגמים של עץ טבעי. בדיוק כמו שניתן להשיג דגמים של עץ טבעי בפרקט סינתטי. מאידך ניתן למצוא דלתות פלדה במגוון רחב של צבעים כמו אדום, לבן, שחור וכדומה. טווח רחב זה של צבעים מאפשר לכל אחד להתאים את דלתות פלדה לעיצוב הכללי של הבית. דלתות פלדה יכולות להיות במרקם חלק ואחיד. דלתות פלדה יכולות להיות מגולפות כמו עץ מגולף בשפע דגמים וצורות כך שמבחוץ הן נראות כדלתות עץ לכל עניין ודבר ולא כדלתות פלדה ממוגנות.
במקביל ניתן למצוא דקורציות שונות של דלתות פלדה. ישנם מגוון שילובים של חלונות זכוכית בדלתות פלדה: חלון זכוכית בצורת מלבן לאורך כל הדלת ועליו סורגים או חלון בצורת מלבן בחצי גודל הדלת או במרכזה. יש דגמי דלתות פלדה בהם מופיעים במרכז הדלת מספר חלונות קטנים. כולם מסורגים כמובן. גם הסורגים מגיעים במגוון דגמים ועיטורים. יש דגמים ישרים, בצורות הנדסיות למיניהן, יש דגמים של פרחים או צמחים וכיוצא בזה. אפשר לבחור בזכוכית שקופה או חלבית ויש גם דלתות בהן משולבים פנלים ממתכת.
באופן תואם יש ידיות מעוצבות עבור דלתות פלדה. הידיות יכולות להיות בגדלים שונים ומחומרים מגוונים. כמובן שיש להתאים את גודל הידית של דלתות פלדה לגודל הדלת. ידית קטנה מאד המותקנת על דלת פלדה גדולה יכולה להראות לא יפה וגם לא להיות נוחה במיוחד. רצוי להתאים את ידיות דלתות פלדה לסגנון העיצוב של הבית כך שאם הבית הוא בסגנון קלאסי גם הידיות תהיינה בסגנון קלאסי, אם הבית מעוצב בסגנון עתיק אפשר לבחור ידיות במראה עתיק וכן הלאה. ידיות דלתות פלדה לא חייבות להיות מותקנות בצורה אופקית. ידיות של דלתות פלדה חיצוניות, במיוחד אם הידיות גדולות, יכולות להיות מותקנות גם בצורה אנכית וגם באופן אלכסוני. כבר מהרגע שהגעתם לדלת יש תחושה שהדלת מזמינה אתכם להיכנס הביתה.

אודות rahit 2

rahit 2

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר