טיפ יומי אלו ששואפים לפתוח עסק מהבית 17.11.2009 | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


טיפ יומי אלו ששואפים לפתוח עסק מהבית 17.11.2009

פורסם בתאריך 11/17/2009 ע"י עוזי אוחנה בקטגוריה עסקים וכלכלה | צפיות: 1106 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: סדנא, קורס, השתלמות, סדנא יומי, קורס יומי, עסק, עסקים, עסק ביתי, מהבית, כסף, נדל"ן, נדלן, אינטרנט, שיווק, שוק ההון, פיננסי

טיפ יומי אלו ששואפים לפתוח עסק מהבית 17.11.2009

בסדרת טיפים לכל האנשים ששוקלים לפתוח קריירה שנייה או עבודה נוספת מהבית הכנתי עבורך סדרה יפה של טיפים שימושיים ומועילים על מנת שהדרך תהיה לך קלה יותר ונוחה יותר אני מקווה שתהנה הטיפים יפורסמו על בסיס דו יומי , ככה שאני ממליץ מאוד מידי יומיים להציץ ברידר ולחטוף את הטיפ.

שימו לב , כאשר אתם פותחים עסק מהבית כל הפעילות עוברת אליכם האחריות עוברת אליכם בדיוק כמו שבמקום העבודה אם לא לעשות כלום ותפוטרו עם תשבו בבית תחת המגן של אני עובד מהבית אבל לא תעשו כלום לא תיראו מזה כסף מהר מאוד תתייאשו ותחזרו לעבודה בתור שכירים .

לכן אני ממליץ בהתחלה לשמור על מקום העבודה ורק כשהעסק הביתי ממש תופס תאוצה ומתחילים להרוויח ממנו יפה (כמו שהרווחתם או יותר) עזבו , אחרת זה עלול להיות צעד מסוכן .

לכן אני רוצה להזמין אותך לסדנא שתוכל לדעת עליה הכל , הסדנא היא סדנת מבוא יומית לעולם העסקים : אנחנו נדבר שם על ההבדל בין עולם העסקים לעולם השכירים , על נדל"ן שוק ההון והאינטרנט ועל איך בעצם אפשר להרוויח כסף מכל אחד מהם .

הנרשמים הקורס יקבלו במתנה את המהדורה של הקורס שלי בפורמט כתוב ווידאו ללמידה עצמית מתנה בשווי 199 שקלים מספר המשתתפים בכל סדנא הוא שישה לכן כדי לשמור לעצמך מקום, להרשמה ניתן להתקשר : 0506787002 או לפנות אליי באמצעות האימייל uzi.ohana@gmail.com  :
http://new-generation-agent.com/?page_id=92

 

אודות עוזי אוחנה

היי אני עוזי , בן 24 ואני מתמחה ביצירת הכנסות פאסיביות באמצעות : נדל"ן,אינטרנט,ושיווק רשתי. אני מזמין אותך להצטרף לרשימת חברי הזהב החינמית שלי בנושא ייצור הכנסה פאסיבית באתר : www.new-generation-agent.com הרשימה תספק לך על בסיס שבוע מיילים נהדרים עם ידע שכל אדם שחפץ ליצור לעצמו הכנסה פאסיבית פשוט חייב לדעת , הדרך ליצירת הכנסה פאסיבית מתחילה כאן !!! קדימה עשה את הצעד והירשם לרשימת חברי הזהב שלי!?:)

עוזי אוחנה

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר