חשיבותו של לוגו לכל עסק | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


חשיבותו של לוגו לכל עסק

פורסם בתאריך
Warning: date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'America/New_York' for 'EDT/-4.0/DST' instead in /home/publihse/public_html/article.php on line 204
10/07/2009 ע"י imark עיצוב אתרים בקטגוריה הקמה וקידום אתרים | צפיות: 993 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: עיצוב לוגו, לוגו, עיצוב אתרים, עיצוב אתר, מיתוג

בתור בעל עסק, ישנם כמה דברים משמעותיים עליהם תצטרך לתת את הדעת כאשר אתה שוקל להזמין עיצוב לוגו. אפשר ללמוד דברים רבים אודות החברה שלך ממראה הלוגו שבחרת לעצמך. עיצוב הלוגו חושף מייד את האופי של העסק בפני הלקוח, בין אם לחיוב או לשלילה. אף על פי שמה שקובע בסופו של דבר הוא עד כמה טוב השירות שלך ,האופן שבו תבחר להציג את החברה שלך, הוא זה שיזכה אותך באמון ויָקנה לך בסופו של דבר את הלקוח. הלוגו שלך, בין אם תרצה בכך או לא, משדר ללקוחות פונציאליים כמה מסרים:
1. האם החברה שלך היא חברה מקצועית ואיכותית?
2. האם החברה דואגת לעסק שלה – כלומר האם החברה דואגת ללקוחות שלה?
3. האם מדובר בחברה שיודעת מה היא עושה?
4. האם לקוח יכול לסמוך על העסק שיעשה את התפקיד בצורה נכונה?

השאלה המתבקשת מנקודות אלו היא מה בעצם הופך לוגו ללוגו טוב? כאשר התשובה אינה חד משמעית ומסתכמת בכמה רכיבים הכוללים עיצוב, צבעים ודימוי מקצועי ברור. העיצוב המייצג את העסק שלך עשוי להשתנות ממשהו פשוט כמו הטקסט של Facebook ועד למשהו ייחודי וצבעוני כמו הלוגו של Windows. העיצוב הוא חשוב כל כך משום שהוא יוצר דימוי, דימוי זה הוא ייחודי עבור כל עסק וגורם ללקוחות לזהות ולזכור חברות שונות באופן כמעט אוטומטי.

צבעים מהווים גורם חשוב ביותר המאפשר הצגה מקצועית של עסק מסוים. במידה ואדם עוסק בכלכלה או בנקאות יתכן ויעדיף להשתמש בפלטת צבעים קרה יותר הכוללת גוונים של כחול, ירוק, אפור, שחור ולפעמים גם זהב. אף על פי שניתן להשתמש בכל הצבעים, הרי שצבעים מסוימים מקושרים בצורה טובה יותר עם ענפים שונים. התבונן בלוגו של McDonald’s הם נוטים להשתמש בגוונים של אדום וצהוב, צבעים חמים שכאלו ידועים כמעוררי תיאבון ולרוב מתאימים ללוגואים של מסעדות או של רשתות מזון מהיר.

דימוי מקצועי איננו חייב להיות סמל מורכב ומסורבל אלא יכול להיות פשוט, כגון לוגו של טקסט עם אות בצבע שונה על מנת להעניק לו ייחודיות, או לוגו עם סמל המציג את החברה באופן פשוט וקליט. איכות הלוגו, כלומר המרקם והגימור שלו הם חשובים למדי, עיקולים חלקים וטקסט מלוטש מוסיפים לרושם המקצועי ולאיכות הלוגו. קצוות מחורצים, קווים לא נקיים וטקסט בלתי קריא עלולים לפגוע באופן משמעותי בכל רושם ראשוני שתרצו ליצור וכן גם בדימוי העסק שלכם. זכרו בעת הזמנת עיצוב הלוגו שיש לשמור עליו נקי, חד וברור, להקםיד על מקצועיות העבודה ועל ייחודיות בעיצוב.
 

אודות imark עיצוב אתרים

איי-מארק אימג' סטודיו - עיצוב תדמית, המנוהל על-ידי מארק אפרים - מעצב גרפי, מתמחה במתן שירותי עיצוב לוגו, עיצוב שפה עיצובית, מיתוג, עיצוב אתרים, בניית אתרים, עיצוב פלאש ואנימציה, עיצוב באנרים, עיצוב דפוס, עיצוב אינטרנט ובכל שירותי עיצוב גרפי. שירות מקצועי, אמין, אדיב ואישי לכל לקוח.

imark עיצוב אתרים

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר