מה לעשות לאחר בניית אתר חדש | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מה לעשות לאחר בניית אתר חדש

פורסם בתאריך 09/09/2009 ע"י שי ברקו בקטגוריה הקמה וקידום אתרים | צפיות: 1157 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: בניית אתרים, בניית אתר, קידום אתרים, קידום אתר, שיווק אתרים, בניית אתר חדש

דגשים חשובים לבעלי האתר החדש
לאחר שעברת בהצלחה את כל השיקולים ואת כל השלבים הנוגעים לתהליך בניית אתרים והקמת אתר חדש, ודאי תשאל את עצמך מה הלאה?
יגידו מה שיגידו - השקה של אתר אינטרנט חדש הוא הישג גדול, אך העבודה לא תמה בשלב זה. לאחר בניית אתרים יש להמשיך ולהתקדם לקראת יעדים שהצבת לעצמך טרם הבנייה ולעשות הכל בכדי לממש את הפוטנציאל של האתר שלך. כמו כן, יתכן וקרו תקלות כלשהן בתהליך של בניית אתרים, שבמידה ותגלה אותן ידרשו טיפול מיוחד ותיקון קפדני. אז מה הם הדברים החשובים שיש לעשות לאחר הקמת אתר אינטרנט חדש?

 

בדיקה כללית של כל המערכות
לאחר בניית אתרים, מומלץ מאוד לעבור על כל החלקים באתר ולוודא שכולם עולים כהלכה, נטענים ללא כל תקלות ומכילים את כל הרכיבים הנחוצים. יש לבדוק כפתורים באתר בכדי לוודא שהם מקשרים לדף הנכון ושכל דף באתר מכיל את התוכן המתאים, כך שלא יהיו תקלות בהמשך. כמו כן, במידה והאתר מספק שירותים כלשהם או אפשרויות מכירה, יש לוודא כי בתהליך בניית האתר הובאו רכיבים אלו בחשבון וכי טופס המכירה אכן עובד, כמו גם טופס יצירת הקשר. אם האתר מתפקד כראוי ברמת הגולש, יש לבדוק כי מערכת הניהול של האתר מתפקדת ללא תקלות.

קביעת יעדים מחדש לאחר בניית אתרים
ברוב המקרים, כאשר הושלמה בהצלחה מלאכת בניית אתרים והאתר נבדק בקפדנות, מומלץ לשבת שוב ולנסח את כל היעדים של האתר - מבחינת רווחים, פרסום, תנועה וכן הלאה. בניית אתרים מקצועית בהתאם לדרישותיכם אמורה לספק קרקע יציבה עליה תוכלו להסתמך מבחינה אסטרטגית. לאחר שקבעתם יעדים, והחלטתם לאילו כיוונים תרצו לפנות, כל ההחלטות שיעשו משלב זה, בכל תחום הקשור לאתר, אמורות לשרת את היעדים הללו ולחתור להשגתם.

פרסום וקידום של האתר
על מנת להשיג תנועה מקסימלית שתסייע לכם בשיווק של מוצר או חברה עליכם לשקול אפשרויות שונות לפרסום האתר ולקידומו. קידום אתרים הוא תחום מקצועי ומשמעותי שיש לקחת עוד בשלבים ראשוניים של בניית אתרים, אך ניתן לפנות אליו גם מאוחר יותר. קידום אתרים מסייע לאתר להגיע למיקומים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים. מנועי החיפוש מהווים מקור תנועה והכנסה פוטנציאלית עצומים במידה והנכם ממוקמים גבוה בתחומים רלוונטיים ופופולאריים. כמו כן, מרגע שהסתיים התהליך של בניית אתרים, כדאי להתחיל ולפרסם את אתרכם בכל דרך אפשרית. אפשרויות פרסום נעות מהוספת האתר לאינדקסים מתאימים, פרסום בפורטלים ואף שימוש במערכות שיווק בתשלום כגון תכניות שותפים או פרסום במנועי החיפוש השונים.

תחזוקת האתר
חשוב להדגיש כי התוכן הקיים באתר אינטרנט לאחר בניית אתרים הוא אמנם התחלה טובה, אך חשוב לעדכן אותו מפעם לפעם בכדי לרענן את האתר ולדאוג לקידומו. מנועי החיפוש נוטים לקדם אתרים שכל הזמן משקיעים בתכנים ומרעננים את עצמם תדיר. כמו כן, לאורך חייו של האתר יתכנו תקלות מסוימות שידרשו טיפול. בעת תכנון תקציב לאתר, השאירו נתח מסוים להוצאות שוטפות של תחזוקה ועדכון התוכן.

 

אודות שי ברקו

שי ברקו

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר