טיפים עבור קידום אתרי מסחר אלקטרוני בגוגל | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


טיפים עבור קידום אתרי מסחר אלקטרוני בגוגל

פורסם בתאריך 02/05/2023 ע"י אורן דוד בקטגוריה הקמה וקידום אתרים | צפיות: 116 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: קידום אתרי מסחר

 1. SEO הוא בר קיימא יותר

הפרסום יקר, וכנראה שאין לך תקציב בלתי מוגבל להמשיך לזרום לפרסום PPC. אם המתחרים שלך מפרסמים גם הם, סביר להניח שתראה את העלויות שלך גדלות כשאתה מנסה להציע להם יותר על מילות המפתח הטובות ביותר ולשמור על המודעה שלך פעילה. בסופו של דבר, התקציב יגמר או שיהיה צורך במקום אחר, ואתה תחליט לחתוך את המודעות שלך, ובדיוק כך, עסקי המסחר האלקטרוני שלך נעלם מתוצאות החיפוש.

 

על ידי העברת ההשקעה שלך מ-PPC ל-SEO, אפילו חלק ממנו, אז תגלה שאתה צריך להתמודד עם פחות מתחרים. עם השקעות חכמות עבור קידום אתרי מסחר, עסק המסחר האלקטרוני שלך יעלה כמו בועה אל פני השטח. השאר את המתחרים שלך באבק. אפילו יותר טוב, אתה לא צריך לשלם תשלום יומי כדי לשריין את מקומך. אתה רק צריך לשמור על קידום האתר שלך רלוונטי.

 

2. הצרכנים סומכים על תוצאות אורגניות

מחקרים מראים שכאשר צרכנים מחפשים (זכור, הם תמיד מחפשים עם כוונה), הם נוטים לדלג על מודעות בתשלום ובמקום זאת ללחוץ על תוצאות אורגניות מובילות.

 

נתונים של חברת ניתוח האינטרנט מסוימת גילו כי על כל קליק על תוצאת חיפוש בתשלום, יש 8.5 קליקים על תוצאת חיפוש טבעית. יתרה מכך, הם הגיעו למסקנה שחיפוש אורגני מוביל לפי 5.66 יותר הזדמנויות מחיפוש בתשלום. אבל באופן כללי, עסקים משקיעים הרבה פחות ב-SEO מאשר ב-PPC.

 

בקיצור, השקעה בקידום אתרים תציב אותך מול הלקוחות שלך בצורה שהם סומכים עליהם ויש סיכוי גבוה יותר שיתקשרו.

 

3. SEO מגביר את המודעות למותג

תאר לעצמך שאתה מחליט לפתוח חנות פיזית במקום עסק מסחר אלקטרוני נהדר. מסיבה כלשהי, לא הבנת איך להפוך את חלון הראווה שלך לאטרקטיבי. איך אחרים יודעים שהחנות שלך קיימת? אם אתה רוצה שהם ייכנסו לחנות, אתה צריך ליידע אותם שאתה שם.

 

קידום אתרים פותר את הבעיה הזו לעסקים מקוונים. זה מאפשר ללקוחות שלך לדעת שאתה שם, וזה הופך את חלון הראווה שלך לאטרקטיבי יותר על ידי דירוג גבוה בתוצאות החיפוש. הופעה בעמוד הראשון של תוצאות גוגל משפרת את המודעות והמודעות למותג.

 

4. קידום אתרים יכול להגדיל את המכירות שלך

קידום אתרים יכול להביא יותר ויותר תנועה לאתר שלך. הצעד הבא שלך הוא לוודא שהוא ידידותי למשתמש. אם לעסק המסחר האלקטרוני שלך יש שיעור נטישה גבוה - כלומר מבקרים עוזבים מהר - אז תהיה לכך השפעה שלילית על SEO שלך. ניסיון חשוב כמו הפחתת שיעור היציאה מדף הכניסה והגדלת המכירות. לפי מחקר שבוצע, 86% מהקונים מוכנים לשלם יותר עבור חווית לקוח מעולה.

אודות אורן דוד

קידום אתרי מסחר

אורן דוד

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר