הדפסה ישירה על זכוכית אקרילית. | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


הדפסה ישירה על זכוכית אקרילית.

פורסם בתאריך 07/03/2022 ע"י ישראל י בקטגוריה עיצוב פנים | צפיות: 226 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: הדפסה, הדפסות, זכוכית אקרילית, תמונה, תמונות, עיצוב הבית, הדפסה ישירה, הדפסת תמונות

 הדפסה ישירה על זכוכית אקרילית הפכה בשנים האחרונות לטרנד חם בעיצוב הבית והמשרד.
הזכוכית האקרילית אינה שבירה והיא גם קלת משקל- דבר המאפשר ליצור תמונה יפה ומרשימה לקיר הבית או המשרד עם מראה נוצץ ויוקרתי במיוחד.
השקיפות של הזכוכית האקרילית נותנת תחושה של עומק וצבעים מיוחדים לתמונה שלכם וזה בדיוק מה שמעניק לה את אותו מראה יוקרתי.

תמונות בהדפסה ישירה על זכוכית אקרילית מתקבלות עם המון צבע הודות לאפקט האור של הזכוכית אקרילית. זו בדיוק הסיבה שזכוכית אקרילית הינה חומר מושלם להדפסת תמונות!

בבית הדפוס פיקסלים, אנו מדפיסים על זכוכית אקרילית בכל גודל מבוקש ע"י הלקוחות. יש לנו גם מגוון רחב של צבעים ורעיונות מדליקים להדפסה.
כל שעליכם לעשות הוא פשוט לבחור את הפורמט הרצוי ואת התמונה או התצלום האישי שלכם שאתם כל כך אוהבים ורוצים לתעד אותו על קיר ביתכם ואנחנו נדפיס אותם עבורכם בטכנולוגיית UV מתקדמת באופן ישיר על גבי זכוכית אקרילית.

אנו משתמשים בחומר גלם איכותי- זכוכית אקרילית שקופה בעובי 3 מ"מ או 6 מ"מ עפ"י דרישת הלקוח. ההדפסה הינה הדפסה אחרוית עם כיסוי ואטימה של דיו לבן.
הזכוכית האקרילית המודפסת מוצמדת בחלקה האחורי ללוח פי.וי.סי לבן בגודל זהה לזה של הזכוכית האקרילית על ידי דבק קריסטלי מיוחד. בגב לוח הפי.וי.סי, מוצמדת מסגרת עץ בגודל קטן יותר (לא נראית לעין), להרחקה מהקיר ולתלייה נוחה ואסתטית.
ההדפסה האחורית (בגב הזכוכית האקרילית) בשילוב עם אטימת הדיו הלבן ופלטת הפי.וי.סי המוצמדת, מעניקה חדות ועומק מדהימים לתמונה וכך מתקבל אפקט המדמה כאילו שהתמונה "צפה על הקיר".

אנו ממליצים על הדפסה ישירה על זכוכית אקרילית לכל מי שרוצה לגוון ולרענן את פנים המשרד או הבית שלו. הוספת אלמנט כמו צילום המודפס על זכוכית אקרילית יכול להוות פיתרון מצוין. הודות למאפיינים הפיזיים של חומר זה, תקבלו תמונה עם אפקט תלת ממדי המשתלבת בצורה מושלמת לתוך חלל בעיצוב מודרני. אנו משתמשים במדפסת משוכללת ומתקדמת ביותר להדפסת התמונה האידיאלית. ציוד זה מאפשר לכם לקבל תוצאה מושלמת- תמונה בדפוס איכותי, עם מגוון רחב של גוונים חדים ומודגשים.

אודות ישראל י

תומר טייבי

ישראל י

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר