בדיקת MRI פרטית | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


בדיקת MRI פרטית

פורסם בתאריך 06/26/2022 ע"י yosei salk בקטגוריה מחלות וסינדרומים | צפיות: 213 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: בדיקת אמ אר איי פרטית, בדיקת MRI פרטית

 
MRI tesla-3 נותן הדמיה קלינית מעולה עם הבנה של השונות הביולוגית של מטופלים שונים כדי לתת תמונות ברורות ברזולוציה גבוהה לאבחון מדויק.
ה MRI tesla-3 מהיר הרבה יותר, מקצר את זמן הסריקה כמעט ב-40-50%, חווית מטופל טובה יותר עקב תאורה פנימית עם מערכת אינפורמציה אודיו ויזואלית, הפחתת רעש עד 70-80%, יש לו קדח רחב (מנהרה רחבה יותר) של 70 ס"מ ויש לו תכונות מובנות להפחתת הקלסטרופוביה והחרדה במהלך הסריקה. כאשר נפח מטופל גבוה, המהירות מקבלת חשיבות רבה יותר, זמן סריקה קצר יותר מועיל למתקן הדמיה עם נפחי מטופלים גבוהים, והמטופלים מרוויחים מזמני סריקה מופחתים מבחינת אבחנה ונוחות.
למערכת זו סלילים גמישים קלים ותכנון בסיוע בינה מלאכותית ותמונות כלי דם ללא ניגודיות.
ה-MRI מועיל מאוד בהדמיה עצבית, במיוחד בהקרנה של חולי סטוק, שניתן לבצע במהירות רבה יחד עם הדמיה מוקדמת כמו זלוף ללא ניגודיות ותמונות משוקללות רגישות (SWI) בהדמיה אונקולוגית הוא נותן פרטים עדינים יותר של גידולים שיכולים לסייע באבחון ותכנון טיפול טוב יותר יחד עם הדמיה דינמית. זה נותן פרטים עדינים של הדמיה של שרירים ושלד, חזה, בטן ושד, הוא משמש ליצירת תמונות איכותיות של המוח, עמוד השדרה, הרקמה הרכה של המפרקים והחלק הפנימי של העצמות וכלי הדם.
יתרונות אלו יכולים להוביל לשיפור דיוק האבחון ולשיפור זרימת העבודה ביישומים רבים.
איכות התמונה היא המפתח לאבחנה המדויקת ביותר של המטופל ושני מכשירי ה-MRI מציעים יכולות הדמיה מעולות. MRI tesla-3 הוא הציוד החזק ביותר כיום, ו-MRI 1.5T קצר טווח נשאר הטכנולוגיה הסטנדרטית והמשומשת ביותר עבור סורקי MRI, ומסיבה טובה.
• 1.5T MRI הן מכונות בדוקות ומוכחות המפיקות תוצאות הדמיה באיכות גבוהה.
• MRI 3T אידיאלי להדמיית מוח, כלי דם, שרירים ושלד ועצמות קטנות.
הדמיית תהודה מגנטית (MRI), היא הטובה ביותר להערכת:

MRIשל הערמונית - משמש להערכת בעיות כולל זיהום, ערמונית מוגדלת, סיבוכים מניתוח או סרטן ערמונית אפשרי. הערמונית מוצגת בצורה הטובה ביותר במכשיר MRI 3T
MRI של שרירים ושלד (MSK) - מבוצע בדרך כלל כדי לאבחן או להעריך הפרעות ניווניות במפרקים כגון דלקת פרקים, קרעים של המניסקוס, רצועות וגידים (ברך) או שרוול מסתובב ולברום (כתף וירך), שברים, זיהום, פציעות וגידולים.
MRI של עמוד השדרה - יכול לזהות שינויים במבנה הסחוס והעצם כתוצאה מפציעה, מחלה או הזדקנות. שינויים אלו עשויים לכלול: פריצת דיסק, עצבים צבועים, גידולים בעמוד השדרה, דחיסת חוט שדרה ושברים.
MRI גוף - של חזה, בטן או אגן משמש כדי לדמיין עצמות, איברים, כלי דם ורקמות אחרות באזור הנסרק. חומר ניגודי עשוי לשמש כדי לבדוק את זרימת הדם, למצוא סוגים מסוימים של גידולים או להראות אזורים של דלקת וזיהום.
MRI מוחי - יכול לשמש לאיתור גידולי מוח, פגיעה מוחית טראומטית, חריגות התפתחותיות, טרשת נפוצה, שבץ מוחי, דמנציה, זיהום וגורמים לכאבי ראש.
MRI Enterography - משמש לאבחון וניטור מחלות מעי דלקתיות כגון מחלת קרוהן.
MRA (Magnetic Resonance Angiography) משמש לצפייה בעורקים ללא צבע ניגוד ויכול לזהות מפרצות, חסימות של כלי הדם, מחלות עורקים וחריגות אחרות.
בבדיקה של חולים המציגים תסמונת מבודדת קלינית (CIS), MRI tesla-3 עשוי להציע זיהוי נגע גבוה יותר מ-1.5T, ה- MRI tesla-3 מייצר את התמונות הברורות ביותר. .
MRI 3T יכול בקלות ללכוד כלי דם זעירים כמו 200-300 מיקרון, כמו גם בעיות בכלי הדם בכל מקום בגוף. גם פרטים הקשורים למצבים כמו דלקת פרקים, מחלת דיסק או דלקות עצמות לא פוסחים וניתוח מצב האיברים הפנימיים הוא מקיף.
הגדלת עוצמת ה-MRI מ-1.5 ל-3 טסלה מספקת יחס אות לרעש מוגבר (SNR) המתורגם להדמיה מהירה יותר ורזולוציה מרחבית משופרת. MRI חוזק שדה גבוה יכול לשרטט מבנים זעירים עד לרמת המיקרון, קטן יותר מראש סיכה. זה כולל מבנים אנטומיים קטנים ומורכבים כמו כלי דם קטנים ועצבים. יש לנו כלי אבחון רב עוצמה שיהפוך לנשק חיוני במאבק בסרטן. באמצעות ניתוח של תפקוד המוח בשילוב עם מיפוי מפורט ומפורט של מבנים אנטומיים, מחקרי MRI פרה-כירורגיים יכולים להשפיע ישירות על הצלחת כל הליך כירורגי. ניתן להשיג זאת באמצעות MRI פונקציונלי והדמיית טנזור דיפוזיה כדי למקם במדויק אזורים ספציפיים במוח האחראים לשפה ולמיומנויות מוטוריות ולעקוב אחר מסלולי חומר לבן עם קשר לחריגות מוחיות.
כן לשפר את הזיהוי של חריגות אורתופדיות כגון קרעים בסחוס הליברלי של הכתף והירך, קרעים מורכבים של פיברו סחוס משולשים בפרק כף היד, והפרעות פנימיות שונות של עצמות ומפרקים אחרים כגון הברך והמרפק. הוא מספק יתרון מיוחד בהדמיה של אזורי חלקים קטנים כגון פרקי הידיים, הידיים והרגליים. שיפורים דומים נראים בכל רחבי הדמיה של המוח ועמוד השדרה.
הדמיית שד MRI, בשילוב עם שיפור ניגודיות דינמית, מספקת זיהוי ואפיון משופרים של סרטן השד. יתרונות אלה עשויים להיות מוערכים יותר עם MRI 3T.
MRI tesla-3 יכול להיות כלי אינטגרלי לאיתור ולוקליזציה של סרטן הערמונית, ללא צורך בסליל אנדור. זה יאפשר ביופסיה ישירה של גידולים ולא ביופסיות אקראיות המבוצעות לעתים קרובות כל כך בחולים עם רמות PSA גבוהות.
הערכה של מחלות כלי דם היקפיות משתפרת באופן ניכר ב-3T, במיוחד בחולים שאינם מסוגלים לקבל חומר ניגוד.
רצף הדמיה בשם MAVRIC משמש ב MRI tesla-3 כדי לשפר את הדמיה של מפרקים בחולים שעברו החלפת מפרק.
עוצמתו של שדה מגנטי. שדה מגנטי חזק יותר מספק תמונות מפורטות יותר, ועוזר לרופאים ולרדיולוגים לראות יותר מבנים בתוך הגוף.
במיוחד עבור אורתופדיה, ה- MRI tesla-3 מספק תמונות מעמיקות יותר של רצועות, גידים וסחוסים, מה שמאפשר לרופאים להעריך את יציבות המפרקים. במקרים מסוימים, זה יכול אפילו להראות דימום המעורב בשברים. זה יכול גם להיות שימושי באיסוף מצבים אורתופדיים מסוימים מוקדם יותר, כולל דלקת מפרקים ניוונית וכונדרומלאציה (ריכוך הסחוס).
למה מומלץ לעשות MRI tesla-3?
ישנם מספר יתרונות מרכזיים של MRI tesla-3 לעומת MRI סטנדרטי 1.5T, כולל:
• היכולת לסרוק בפרוסות זעירות ודקות כדי לסייע באבחון מצבים קשים או מורכבים
• הוא מייצר תמונה באיכות גבוהה יותר בכמעט מחצית מהזמן
• היכולת לזהות חריגות קטנות יותר או שברים במפרקים
• זה נוח יותר למטופל, עם יותר מקום לשכב
• קיים סיכון נמוך יותר לתמונות מעוותות או צורך בסריקות חוזרות
איכות תמונה טובה יותר ואבחון מהיר
בדיקת MRI פרטית במכשיר המשוכלל ביותר MRI tesla-3
במחיר אטרקטיבי, כאשר יש החזר כספי של 85% דרך חברות הביטוח.
על הבריאות שלך לא מתפשרים בזמן, בכסף או באיכות.
כי לבריאות שלך אין מחיר ואין תחליף.

https://medisracenter.com/en/mri
https://medisracenter.com/en/mri/mri-tesla3
 

אודות yosei salk

yosei salk

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר