6 טיפים לגידול חתולים בריאים ושמחים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


6 טיפים לגידול חתולים בריאים ושמחים

פורסם בתאריך 04/03/2021 ע"י Janice Emerald בקטגוריה כללי | צפיות: 883 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: חתול, חתולים, חתולים הורסים, גרוד ספות, הרס ספות על ידי החתול, חתול משחיז ציפורניים, קיצוץ ציפורניים, דוחה חתולים, קטניפ, מושך חתולים, משטח גרוד לחתול, חתולים מגרדים, חטיפים לחתולים, פתרונות לחתולים, בעיות חתולים, חתולים בעייתיים

הכנסת חתלתול חדש למשק הבית היא תקופה מיוחדת ומרגשת לכל המשפחה ...

אין דבר בעולם שמשמח יותר מלהגיע הביתה אחרי יום עבודה מפרך ולגלות חתול מאושר שנחכה לך. כדי לשמור על החתול שלך מאושר ובריא, פעל לפי 6 הטיפים הבאים:

1. החליפו מיים כל יום לפחות
תן לחתול שלך מים טריים כל יום. דאגו לנקות את קערת המים לפחות פעם בשבוע ולשטוף אותה היטב כדי לוודא שאין זכר לחומר ניקוי.
אתה יכול להוסיף שטיפת שיניים למי החתול שלך כדי להפחית מחלות חניכיים שמקורן בעודף רובד. ההערכה היא שלמעלה מ- 50% מהחתולים מתחת לגיל 3 יש מחלת חניכיים.
החיידק המדבק בפה של החתול שלך יכול לפלוש לזרם הדם שלו ואז לפגוע באיברים הפנימיים של החתול שלך כמו הכליות, הכבד והלב.

2. הברש את החתול שלך – לפחות פעם בשבוע
למרות החתולים הם קפדניים מאוד בהקרש לנקיונם – הם מקפידים ללקק את פרוותם באופן אינסניקטיבי פעמים רבות ביום, עדיין מעט עזרה מהאמצים האנושיים יכולה מאוד לעזור.
אתה יכול לעזור בשמירה על פרוות החתול שלך על ידי ליטוף החתול כשאתה לובש כפפה. כפפת חתול נועדה לעסות את החתול ותסייע בהפחתת שיער וקשקשת. זה באמת שימושי כשחתול סובל מנשירת שיער. כפפה לעיסוי חתולים יכולה גם לסייע במניעת חתול שלך לקבל כדורי שיער מגעילים שהם נוטים אליהם.

3. הקפידו על ארגז פסולת נקי!
יש מעט דברים מזיקים כמו ארגז פסולת מלוכלך. אם החתול שלך מתחיל להשתין מחוץ לארגז הזבל שלו, זה יכול להיות הצהרה כי התיבה לא נשמרת נקייה מספיק.
לעיתים שינויים בהתנהגות בכל הקשור לביקורים בארגז הפסולת מצביעים על כך שלחתול שלך יש בעיה רפואית כמו דלקת בדרכי השתן. זה יכול להיות גם נושא התנהגותי בו חתולים מרובים בבית קוראים לארגזי פסולת בודדים.

4. עקר או סרוס החתול שלך
ישנן מספר סיבות משכנעות "לתקן" את החתול שלך. זה הדבר האחראי לעשות כדי למנוע חתלתולים לא רצויים. אמנם מקסים, אבל יש יותר מדי חתולים למספר משקי הבית שרוצים אותם.
עיקור וסירוס החתול שלך בגיל צעיר יכולים לעקוף מחלות רבייה. עיקור חתולי נקבה יכול למנוע זיהומים ברחם, סרטן השחלות וגידולים בשד. סירוס החתול הגברי שלך יכול למנוע סרטן האשכים כמו גם בעיות בערמונית.

5. שחקו עם החתול שלכם
רוב החתולים שומרים על תחושת משחק גם כמבוגרים. המשחק עם החתול שלך הוא חלק מהכיף בבעלותם והם נוטים יותר לשחק אם יצרת איתם קשר למשחק בזמן שהם עדיין צעירים למדי.



ישנם צעצועים לחתולים פשוטים כמו נוצה המוצמדת על ידי חוט או סרט לשרביט, מה שיכול לגרום לשעות של אינטראקציה שובבה עם החתול שלך. החתול שלך יכול גם למצוא כיף עם שקית נייר גדולה וריקה, מה שהופך את הגורם שלא ניתן לעמוד בפניו עבור חתולים. יש חתולים שאוהבים גם לרדוף אחר נקודת האור של מצביע לייזר - אך היזהרו לא להאיר את האור בעיני חיית המחמד שלכם.

6. למדו את החתול שלכם לגרד בעמוד גירוד ייעודי
לחתולים רצון אוניברסלי לגרד דברים בכפותיהם הקדמיות. חתולים מגרדים כדי להרגיש בטוחים, מסמנים את הטריטוריה שלהם, שומרים על הטפרים באורך לניהול ומקלים על שעמום. זה אחד הדברים הכי פחות אטרקטיביים בבעלות על חתול, כאשר הם מכוונים לספה מוערכת או רהיטים אחרים. דקולינג של חתול אינו אנושי ואינו נוהג שרוב הוטרינרים עושים.

בחר עמדת גירוד גבוהה - חתולים אוהבים לעמוד על רגליהם האחוריות בזמן שריטות.
וודא שמוט הגירוד יציב. אם היא מתנדנדת, החתול שלך לא ירגיש בטוח ועשוי לדחות את ההודעה.
אם החתול שלך נהנה לגרד על השטיח שלך, נסה למסמר פיסת שטיח לעמוד יציב.

למידע נוסף על חתולים בקרו ב במאמקט – ביית לחתולים

אודות Janice Emerald

המאמר נכתב על ידי כותבת תוכן מוכשרת ובעלת שלושה חתולים מקסימים!

Janice Emerald

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר