מה זה אופטימיזציה מחוץ לדף OFF PAGE SEO | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מה זה אופטימיזציה מחוץ לדף OFF PAGE SEO

פורסם בתאריך
Warning: date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'America/New_York' for 'EDT/-4.0/DST' instead in /home/publihse/public_html/article.php on line 204
10/18/2020 ע"י פרופסור לניקיון בקטגוריה הקמה וקידום אתרים | צפיות: 151 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: קידום אתרים מחוץ לאתר, off page seo

אופטימיזציה מחוץ לדף off page seo
מצד אחד ה SEO פועל לקדם אתכם בתוך האתר, ה- OF PAGE SEO מוציא את האתר לאוויר העולם.
הכוונה היא שהוא מאותת לכל מנועי החיפוש שהאתר שלכם קיים וכך הוא מתקדם ומתברג גבוהה יותר בתוצאות ברשת החיפוש
קידום אתרים מחוץ לדף הוא תהליך של אופטימיזציה של דפי האינטרנט מחוץ לאתר שלך על ידי החזרת קישורים אליו. הדבר היחיד שאתה יכול לעשות מחוץ לאתר הוא ליצור קישורים אליו. קישורים אחוריים אלה משמשים קישור לתוכן הבלוג שלך. ככל שכמות הקישורים תגדל וכל שיהיו איכותיים יותר כך הוא יהיה מדורג טוב יותר בתוצאות החיפוש.
בניית קישורים היא המילה המתייחסת ל- SEO מחוץ לדף בצורה הטובה ביותר.

מהי בניית קישורים?

בניית קישורים פירושה צירוף קישורים לדף האינטרנט שלך מבלוגים או אתרי אינטרנט אחרים. מנועי חיפוש מתעניינים מאוד במספרם ובאיכותם של קישורים באינטרנט שמובילים אותם בחזרה לדף האינטרנט שלכם.
נניח והבלוג שלך מועמד למקום הראשון, לקישורים יש קשר גדול. מנועי חיפוש מתעדכנים מדי פעם בכל אתר ומיקומו. קישורים אלה קובעים את המקום עבור האתר שלך בתוצאות החיפוש.

גוגל ומנועי חיפוש אחרים סורקים את האינטרנט כדי למצוא את מספר הקישורים המפנים לדף האינטרנט שלך ומוסיפים אותם לאינדקס. וכך מחליט האלגוריתם כיצד למקם דפי אינטרנט שונים.
ניתן להסביר זאת בצורה טובה יותר - נניח שיש לך 50 קישורים לדף האינטרנט שלך בנושא " תזונה בריאה " מתוך 50 אתרים העוסקים באורח חיים בריא, כשגוגל יבקר באתרים אלה הוא ישים לב שאתרים אלו מקושרים לדף האינטרנט שלך אז בטח יש שם תוכן שימושי מאוד. וכתוצאה - עמוד האינטרנט שלך יזכה לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

גוגל אוהב דף אינטרנט עם הרבה קישורים שחוזרים אליו בטבעיות ונוצרים על ידי אנשים האוהבים את התוכן, כך הוא מקבל תמונה אמיתית על דף האינטרנט שלך,
מלבד הקישורים המלאכותיים שיצרת. קבלת קישורים טבעיים זה לא קל בכלל, לא כולם יקשרו חזרה לדף האינטרנט שלך למרות שהתוכן נהדר. לכן כשאתה בונה קישורים בעצמך כדאי לך לנסות לשמור על מראה טבעי ככל האפשר כדי שגוגל יהיה בטוח שזה קישור.
מאפיינים של קישור חזרה איכותי

קישור איכותי כולל את המאפיינים הבאים והוא נחשב לטוב בעיני מנועי החיפוש ויש לו את ההשפעה המקסימלית על ה- SEO שלך מחוץ לדף.
1. מדף אינטרנט גבוה PageRank
PageRank (PR) הוא דירוג שניתן לדף אינטרנט (מ- 0 עד 10) על ידי האלגוריתם של גוגל המספר על סמכותו. נסה תמיד להשיג קישורים נכנסים מדפי אינטרנט עם יחסי ציבור גבוהים, עדיף שיהיו גבוהים יותר מאשר יחסי הציבור של האתר שלך.
קישורים נכנסים מדפי אינטרנט בעלי יחסי ציבור גבוהים, משמע - הצבעות איכותיות לדף האינטרנט שלך. תוכל לבדוק את יחסי הציבור של דף אינטרנט באמצעות סרגל הכלים של Firefox Plugin - WebRank,.

אודות פרופסור לניקיון

גיל רותם מנכ"ל חברת GPR סוכנות שיווק דיגיטלי וקידום אתרים

פרופסור לניקיון

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר