מדוע חשוב לבצע בדיקות עומק מקיפות על שוכר דירה פוטנציאלי? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מדוע חשוב לבצע בדיקות עומק מקיפות על שוכר דירה פוטנציאלי?

פורסם בתאריך 10/16/2019 ע"י יובל א בקטגוריה ביטחון ואבטחה | צפיות: 581 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מבדקי אמינות, מבחן אמינות, בדיקת רישום פלילי, תחקיר בטחוני, בדיקת רקע למועמדים, BDI, בדיקת bdi, בדיקת נאותות, מבדק אמינות

מדוע חשוב כל כך לבצע בדיקת רקע על אדם במיוחד אם הוא קרוב אליך או אל הנכס שברשותך?

בדיקת שוכרים הינה בדיקה הכרחית לפני שמתקשרים עם שוכר פוטנציאלי.

לעיתים, אדם בפגישה ראשונה יכול להצטייר כאדם מסביר פנים ונעים הליכות אשר לא יעלה חשד לעבר בעייתי.

מהו עבר בעייתי? הדבר נחלק לשניים: האחד הוא עבר פיננסי בעייתי, כלומר שוכרים אשר אינם יכולים לפרוע את השיק החודשי ומביאים לבעל הבית שיקים ללא יכולת פירעון. משכירים רבים בודקים את עברו של השוכר ע''י חברות אשר מבצעות בדיקות מאגרים פיננסים. בדיקת צ'קים בלבד, אינה בדיקה מספיקה למשכיר הדירה' שכן מעבר ליכולת פירעון הצ'קים ישנם גורמים נוספים המשפיעים על יחסי המשכיר והשוכר.

הדבר השני הוא עברו של השוכר, לדוגמא: ישנם שוכרים אשר הנם בעלי רקורד פלילי. הדבר לא מתבטא רק בוונדליזם אלא גם בגניבות ובמעשים פליליים אשר עלולים להכניס את בעל הבית לסיטואציות לא נעימות עם המשכיר.

כיום קיימות בדיקות רקע ע''י מספר חברות בשוק, אשר לא נותנות את המענה לבעיות הנ''ל. רוב הבדיקות המבוצעות הינן ללא שיקול דעת של חוקר מיומן ומנוסה בחקר אינפורמציה והצלבת המידע. הבדיקות מתבצעות ע''י מחשב ובשניות אחדות המחשב שולף מידע גולמי ולא מעובד ממספר מאגרים אשר לא נותנים הבנה אופרטיבית לגבי האדם העומד מול השוכר.

בחברתנו אנו שמים דגש על ניתוח והבנת הנתונים ע''י חוקרים מנוסים ומיומנים בחקר הרשת הגלויה (האינטרנט). בעזרת הניסיון של חוקרינו, אנו מייצרים מודיעין על השוכר הפוטנציאלי בעזרת הרשתות החברתיות, ומצליבים נתונים ממספר רב של מאגרים ותמונות בנוסף לחיפושים נרחבים ברשתות החברתיות ובמאגרים המשפטיים ע''מ להנגיש את המידע המקיף ביותר עבור השוכר פוטנציאלי למשכיר הדירה. זאת כמובן בנוסף לבדיקות הפיננסיות שאנו מבצעים על אותו שוכר!

אין צורך לומר כי יכולותיו של מחשב לעניין זה מוגבלות לעיון במאגרי מידע בלבד. כפי שנאמר, הדבר לא מספק תמונה מלאה ושקט נפשי למשכיר בהחלטה האם להשכיר את דירתו לשוכר הפוטנציאלי.

בכך, אנו מתבלטים מעל החברות האחרות בשוק! אנו יודעים להביא את המידע הרלוונטי ביותר לבעל העסק ע''מ לייצר תמונת 'מודיעין' מלאה למשכיר הדירה.

אודות יובל א

BackGround - בדיקת רקע ומהימנות https://www.background.co.il

יובל א

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר