יועצים עסקיים תותחים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


יועצים עסקיים תותחים

פורסם בתאריך 02/07/2018 ע"י יוסי ארונוביץ בקטגוריה עסקים וכלכלה | צפיות: 975 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר:

האם לבחור בחברות ייעוץ או בשירותיהם של יועצים עסקיים?


כמו הרבה תחומי שירות אחרים, גם ובמיוחד בכל הנוגע לעולם הייעוץ - בין אם מדובר ב- ייעוץ פיננסי למשפחות, כלכלי או עסקי ואפילו שיווקי, נשאלת לא פעם - בצדק - השאלה האם לבחור בחברה המעמידה לרשות לקוחותיה מספר מומחים, או דוקא להעדיף איש מקצוע אחד שיילך איתכם לאורך כל הדרך?

התשובה לשאלה זו היא אינה פשוטה וודאי שלא חד משמעית, ועל כן נציג ברשימה קצרה זו את הנקודות החיוביות והשליליות שבכל אחת מהאפשרויות, כדי שתוכלו לקחת החלטה מושכלת ונכונה יותר עבור החברה והמקרה הספציפי שלכם.


יתרונותיה של חברת ייעוץ


חברה גדולה, וככל שתהיה בעלת מוניטין רב ומשמעותי יותר, תוכל להציב בפניכם מצבים ותרחישים רבים שלא בהכרח חשבתם עליהם, ובאופן טבעי היא תכלול את נסיונם של כלל אנשי המקצוע המומחים שקיימים בה. בנוסף, הרבה פעמים חברות גדולות ובמיוחד כאלה ש"מכבדות את עצמן", יספקו לכם גם מידע מקצועי ואפילו מחקרי שהוכח במספר רב מאד של מקרים - תחום שנוגע לסטטיסטיקות ולחיזוי תהליכים באופן שעשוי להועיל לכם באופן מהותי ולפעמים אפילו קריטי להצלחת העסק או הארגון.

מעבר לכך, בחתימת חוזה מול חברה גדולה (ואפילו בינונית) מובטח לכם שאף פעם לא תישארו לבד, שכן גם אם חלילה איש הצוות שהוצמד לכם אינו יכול להמשיך לעבוד איתכם מכל סיבה שהיא, "תקבלו" איש צוות אחר מיד – והרבה פעמים לא תזדקקו לתרחישים קיצוניים כאלו כלל, מאחר ותוכלו פשוט לבקש להתייעץ בנושא או בסוגיה מסוימת עם איש מקצוע או מומחה אחר מהחברה.


יתרונם של יועצים עסקיים


לאור כל האמור לעיל נראה כאילו לא יכולים להיות יתרונות משמעותיים לאפשרות של יועצים עסקיים על פני חברות מקצועיות, אלא שגם כאן בהחלט יכולים להיות פרמטרים שיכריעו את הכף לטובתם: בראש ובראשונה, יועצים עסקיים לוקחים אחריות אישית על כל המתרחש בחברתכם, והם יכירו אותה טוב מאד, באופן שעשוי להיות שונה מהמקרים של חברות ייעוץ.

מעבר לכך, הידע הרב הנצבר בחברות גדולות יותר עשוי לא פעם "ללכת לאיבוד" מכיוון שלא ניתן באמת להשתמש בכל תרחיש עבר ובכל סיפור של כמה אנשים שונים במקרה אחד ספציפי, מה שאין כן כאשר שוכרים את שירותיו של יועץ עסקי מומלץ מומחה אחד. למעשה אם חשוב לכם היחס האישי והליווי הצמוד השם דגש דוקא על התהליך, מומלץ להיעזר ביועץ אחד ולא בחברה גדולה.

 

אודות יוסי ארונוביץ

יוסי ארונוביץ

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר