הזרקת חומרי מילוי - מה ההבדלים בין דיספורט לבוטולינום טוקסין? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


הזרקת חומרי מילוי - מה ההבדלים בין דיספורט לבוטולינום טוקסין?

פורסם בתאריך 12/20/2017 ע"י שובל יוסף בקטגוריה אנטי אייג'יניג | צפיות: 1369 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: דיספורט, בוטוקס, חומרי מילוי, מילוי קמטים בפנים, העלמת קמטי הבעה

הזרקת חומרי מילוי - מה ההבדלים בין דיספורט לבוטולינום טוקסין?

טיפולי דיספורט והזרקת בוטוקס כוללים הזרקה לכמה אזורים מרכזיים בגוף: המצח, האזור שבין הגבות או מה שנקרא קמטי זעף וצדי העיניים. ההשפעה של טיפולי בוטוקס או טיפולי דיספורט עשויה לנוע בין שלושה עד שבעה חודשים. אי אפשר לחזות במדויק את משך ההשפעה, משום שקיימים גורמים המשתנים על פי מבנה וסוג העור של המטופל/ת וכן סוגים שונים של הזרקות למילוי קמטים. ההשפעה של החומר אם כן עתידה להתפוגג לאחר מספר חודשים והקמטים בהתאם ישובו.

הזרקות למילוי קמטים עם חומרי דיספורט ובוטוקס

הזרקת בוטוקס דיספורט לעומת זאת, היא הזרקה קבוע שמאפשרת לתוצאות להאריך ימים ובכך מונעת היווצרות חוזרת ונשנית של קמטים. כיום מדובר בטיפול שכיח בעולם הרפואה האסתטית, אולם חשוב להקפיד על רמת מיומנות גבוהה של הרופא המטפל ודיוק מרבי בעת ההזרקה על מנת להבטיח את התוצאות הטובות ביותר. תוצאה אופטימאלית מחייבת טיפול דו שלבי כאשר ראשית מתבצעת הזרקת דיספורט או בוטוקס אל האזורים המיועדים על ידי מחט דקיקה, כלומר אל הקרקפת והרקות. היעילות של טכניקה זו באה לידי ביטוי בתוצאות משביעות רצון.

הבדלים בין שמות החומרים השונים

ד"ר איימס מומחה בתחום הזרקות בוטוקס ודיספורט ובכלל בתחום הרפואה האסתטית המתקדמת. במרפאה של ד"ר איימס ישנו מגוון טיפולי העלמת קמטי הבעה עם דיספורט היוצרים אפקט של לכסון קל של העיניים והרמה של המצח, הגבות והעפעפיים. על מנת למקסם את התוצאות מושם דגש מרכזי על מילוי קמטים בפנים באזור של צדי העיניים. הזרקת בוטולינום טוקסין היא חלק משיטת האופטימיזציה. ההבדל בינו לבין החומר דיספורט נעוץ בכך שהראשון הוא רעלן בעל שם מסחרי "בוטוקס" והשני הוא השם המסחרי של התרופה שמיוצרת על ידי חברה צרפתית. יחד עם זאת שניהם יעילים במסגרת טיפולי השטחה והעלמה של קמטי הבעה.

חומרי מילוי לפנים

בוטולינום טוקסין הוא חומר שונה מהחומר דיספורט, ויחס ההמרה עומד על כ 2.5 יחידות דיספורט עבור יחידה אחת של טוקסין. כך, נעזרים בעשרים יחידות של החומר הראשון ובחמישים יחידות של הדיספורט על מנת לטפל בקמטים בין העיניים. שני החומרים מוזרקים באותה הצורה ונועדו לשתק לזמן מוגבל את השרירים כדי למנוע ולצמצם את הקמטים. מילוי קמטי הבעה באמצעות שני חומרי מילוי אלו נעשה בשלושה אזורים: בין הגבות, בצדי העיניים ובמצח. קמטים שאינם קמטי הבעה לא יזכו לשיפור במסגרת טיפולים אלו שכן החומרים נחשבים לאפקטיביים רק עבור קמטים עמוקים או קמטי הבעה הגורמים למראה יותר מבוגר.

אודות שובל יוסף

ד"ר איימס הנו רופא העוסק באופן בלעדי ברפואה אסתטית. מבין החלוצים והבודדים המאושרים לעסוק בהזרקת סיליקון תחת ביטוח בשל ניסיונו הרב. מבין פיתוחיו הרבים עומד טיפול פילינג עמוק 2 שנחשב לפתרון האולטימטיבי כיום בהחלקת חטטי אקנה העלמת קמטים ללא הותרת מראה "פני פורצלן" תוך התאמת התמיסה באופן ייחודי לכל מטופל/ת. בתחום הזרקת בוטוקס למניעת אנטי אייג'ינג נחשב לחדשן עם נקודות רביעית וחמישית אשר מייחדות אותו ומעלות את תוצאות הטיפול במספר רמות.

שובל יוסף

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר