קורס רכש וקניינות – המומחיות של מכללת לפיד! | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


קורס רכש וקניינות – המומחיות של מכללת לפיד!

פורסם בתאריך 06/13/2017 ע"י pluto group בקטגוריה מכללות ואוניברסיטה | צפיות: 1013 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: קורס, מכללת לפיד, קניינות ורכש, קורסים, חיילים משוחררים,

קורס רכש וקניינות – המומחיות של מכללת לפיד!

רכש וקניינות הם שני תחומים שנמצאים תחת מקצוע הלוגיסטיקה. תפקידו של איש הרכש הוא לבצע משא ומתן עם ספקים תוך בדיקה של הצעות מחיר, של תנאים מסחריים, של כמות ואיכות, של לוחות זמנים ועוד. הקניין מבצע את הקנייה מן הספקים בפועל, מעביר להם את התשלום כמו גם את ההזמנות המפורטות. קורס רכש ולוגיסטיקה של מכללת לפיד מכשיר עובדים לתחומים הללו, אשר נכללים לעיתים גם בתחום עבודתו של מנהל המחסן.

קורס רכש וקניינות

לרוב, התחומים של רכש ושל קניינות נמצאים תחת אחריותו של אותו עובד, ולפעמים גם תחומים אחרים מתוך תחום הלוגיסטיקה. התחומים הללו שניהם מרכזיים וחשובים בכל חברה מסחרית או ארגון כלכלי. קורס רכש וקניינות הוא קורס מן התחום הניהולי, והוא מלמד כיצד לתכנן וכיצד לנהל תהליכים שונים של רכישה. הקורס עוסק בנושאים כמו איך ליזום תהליכים של רכישה, איך ליצור קשרים עסקיים אשר יועילו לעסק, איך ליצור קשר עם ספקים ייעודיים, ואיך לטפל באספקה שמגיעה אל המחסן, איך לאחסן כל סוג של חומר גלם, ועוד. קורס רכש וקניינות עוסק גם בניהול מחסן ממוחשב, כולל לימוד תוכנת פריוריטי. בנוסף, בהיותו קורס ניהולי, נלמדים בקורס גם נושאים כמו ניהול עובדים, ניהול משא ומתן, ניהול מחלקות ועוד. הקורס כולל גם פרויקט גמר מקיף.

מכללת לפיד

קורס רכש וקניינות של מכללת לפיד מוכר מטעם משרד הכלכלה, ומספק לכל בוגר תעודה מתאימה אשר מאפשרת לו להשתלב בעבודה בתחום בקלות יחסית. הקורס כולל ניהול ותכנון של תהליך הרכישה, יצירת קשרים עסקיים, בדיקה של ספקים ושל הצעות מחיר, ונושאים כמו טיפול באספקה, ניהול מלאי ועוד. קורס רכש וקניינות עוסק גם בניהול ממוחשב של המחסן, ובניהול משא ומתן. הקורס של מכללת לפיד מעניק לסטודנטים את כל הכלים המעשיים שהם זקוקים להם על מנת לעסוק בתחום בפועל, ומספק להם ידע מקיף אשר מסייע להם בעבודה בהמשך הדרך.
תעודת גמר / מקצוע מטעם משרד הכלכלה .
רוצים להתמקצע בתחום הלוגיסטיקה? בואו ללמוד קורס רכש וקניינות, לומדים תכל'ס מקצוע לחיים במכללת לפיד!

*מוכר ללימודים ע"ח הפקדון.
** החזר של 70% מדמי הלימוד לחיילים משוחררים לדמי הפיקדון.
*** מעל גיל 50 ברר על זכות לקורס חינם.
http://www.lapidtec.co.il/?p=6189


אודות pluto group

pluto group

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר