פרקטים- כל המידע הנחוץ | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


פרקטים- כל המידע הנחוץ

פורסם בתאריך 12/26/2016 ע"י ירון פרקט בקטגוריה שיפוצים | צפיות: 1102 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: פרקטים, פרקטים עץ, פרקטים למינציה

פרקטים- כל המידע הנחוץ
עד לפני כ-10 שנים פרקטים היו מהווים סמל לעשירון העליון, אך היום בשל הביקוש הרב אליהם והתחרות הרבה ירדו המחירים וניתן למצוא המון סוגים של פרקטים יקרים יותר ויקרים פחות בתקציב שמתאים לכל אחד ואחד. ניתן למצוא סוגים של פרקט הנחשבים לעמידים ויקרים יותר, כגון פרקט העשוי מעץ גושני. יש לציין כי חיפוי זה המיועד לרצפות עשוי לשנות את העיצוב והאווירה בכל בית או משרד ורבים מוצאים בו עיצוב, יופי ונוחות. קל לנקות את הפרקט ויש להימנע ממים, היות והוא עשוי מעץ ויכול להתנפח ולהיהרס. בכל רכישה של פרקט מומלץ להתייעץ עם בעל החנות או המוכר באולם התצוגה.
יש לציין כי אין הבדל רב בין מראה של פרקט העשוי עץ לבין כזה שהוא מסוג למינציה, הכוונה היא לפרקט שהוא סינטטי. אם עד לפני כמה שנים פרקט מסוג סינטטי היה חלש ולא החזיק מעמד, אז היום יש דרישה רבה לפרקט זה היות והוא חזק ועמיד הרבה יותר מפעם.
ההיסטוריה של הפרקט
הפרקט החל להיראות מאה ה17 בארמונות ואחוזות של מלכים ואנשי המעמד הגבוה לראשונה בצרפת. השיטה אז הייתה להניח אריחים מעץ ואז ללטש אותם. הכל כמובן היה אז בעבודת יד ונגרים מיוחדים היו מיומנים על מלאכה קשה זו. מראה זה יצר יוקר מצד אחד, אך חמימות מצד שני, מה שהיה נדרש לארמונות ענקיים בעלי המון חדרים. הפרקט הגיע אלינו מאירופה ובארצות קרות הוא יותר מקובל, היות והוא מהווה בידוד טוב מפני הקור.
מחירו של פרקט עשוי להשתנות על פי סוגו. בכל מקרה פרקט מחולל פלאים בעיצוב הבית ורבים אימצו אותו אליהם בחום. ניתן למצוא גוונים שונים של עץ טבעי או אפילו כאלה שהם הגוונים של לבן קרם או אפור. גוונים בהירים של פרקט יתאימו לחללים קטנים ואילו גוונים כהים יותר יתאימו לחללים גדולים.
הצמרת של הפרקטים
על מנת לרכוש פרקטים איכותיים שיש עליהם אחריות והתקנה מקצועית, יש לבחור אותם בחברה אמינה שיש לה וותק וניסיון רב שנים. כזאת היא חברת צמרת פרקטים שהחלה את דרכה בשנת 1970 והיא חברה מכרת וידועה שעוסקת בייבוא, שיווק והתקנת פרקטים, שיווק של שטיחים, ווילונות וטפטים. החברה שמה דגש בהענקת שירות מקיף ואיכותי ללקוחות, יעוץ והתקנה מקצועית. החברה עומדת בלוח הזמנים ניתן למצוא בחברה מגוון רב של פרקטים העשויים מעץ איכותי, או פרקטים מסוג למינציה במגוון דגמים וחומרי גלם.

 

 

אודות ירון פרקט

ירון פרקט

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר