מיתוסים בקרוספיט | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מיתוסים בקרוספיט

פורסם בתאריך 12/25/2015 ע"י פבל פשחודוב בקטגוריה ספורט | צפיות: 2129 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: קרוספיט, חדר כושר כפר יונה

אני צריך להתאמן עד עילפון ו"למות באימון"?

אל תיתן למושגים "מפחידים" של תוכניות האימון היומיות לבלבל אותך. אלו רק שמות חברים ! זה מובן שתוכנית הקרוספיט מוכרת באימונים רבי העומס שלה, כאשר החברה שעתה הגיעו לקרוספיט, ללא הבנה של עוצמת האימון ירגישו שהם על אפיסת כוחות. צריך להיות זהיר עם עוצמת האימון, כאשר במועדון קרוספיט איכותי, המאמנים הם בעלי ניסיון וידע רב, יעזרו לך למצא את הבסיס האופטימלי המתאים לכושר שלך, יראו לך טכניקות ביצוע בטוחות ויסבירו איך לכוון נכון את עוצמת האימון שלך. רק לאחר מכן תוכל להתחיל את העבודה האמיתית. אם לא תתאמן נכון בהתאם ליכולות שלך, לא תוכל לבצע תרגילים ולהשיג מטרות וזאת תוך כדי סיכון גובר לחבלות ופציעות. אם אינך יכול לבצע את כל תוכנית האימון היומית, תעצור ותן לגופך לנוח ולהתאחזר. אתה צריך להבין את ההבדל בין אי נוחות שכולם מרגישים בזמן אימון אינטנסיבי לבין כאב שצריך להמנע ממנו, זהו שלב מאד חשוב שצריך לעבור אותו עוד בתחילת דרכך בקרוספיט. אין שום רוע בכך שתרגיש אי נוחות או עייפות, אך אם הינך חש בקוצר נשימה או לחץ בילתי נסבל- תעצור!

האם קרוספיט גורם לפציעות?

כל פעילות גופנית יכולה לגרום לפציעה, ולא צריך להאשים בכך שום ענף ספורט בכלל וקרוספיט בפרט, מכיוון שפעילות גופנית עוזרת לפתח שרירים היא להיפך מורידה את הסיכון לחבלה ! הבעיה נוצרת אך ורק כאשר אתה מפסיק להקשיב לגופך, אם הינך מרגיש משהו, המאמן לא יוכל לגלות זאת עד שתאמר לו, הוא אינו יכול להכנס לראשך ולקרא מחשבות. הדבר נכון גם לגבי משקלים גדולים יתר על המידה. אם אינך יכול להרים - אל תעמיס. בנוסף חשוב מאד לשתות הרבה מים, לפני ובמהלך האימון, כדי שהגוף לא יתייבש, ולא לשכוח לעשות מתיחות לפני ואחרי האימון כדי להפחית את הכאב בשרירים, בנוסף מומלץ להוסיף לתזונה אומגה 3 כדי להפחית דלקות בשרירים.

האם אני אעלה במסת השריר?

המיתוס הזה "מפחיד" רק נשים, אבל יש לנו בשורה משמחת בישבילכן: מאד קשה לאישה לעלות במסת שריר, גדילת השרירים קשורה ישירות לרמת הטסטוסטרון (הורמון גברי) רוב הנשים לא בנויות גנטית לפיתוח מסת שריר גדולה. גם כאשר אתן רואות קרוספיט גיימס או תמונות של מתאמנות קרוספיט בעיתון, השרירים ה"ענקיים" האלה יכולים להפחיד אתכן, אך ללא שום סיבה, מכיוון שבתחרויות קרוספיט משתתפים 50 ספורטאים הכי טובים מכל העולם, שנבחרו בקפידה לאחר סדרה של מבחני קבלה, אלו הם אנשים שמתאמנים שנים על גבי שנים... לכן רוב הסיכויים שאישה מן השורה רק תתחטב וסוף סוף תיכנס לשמלת חלומותיה, במקום "לגדל" שרירים. המתאמנות בקרוספיט בדרך כלל הופכות ליותר חטובות וחזקות ולא "גדולות" .

האם זה עולה המון כסף?

כן, אולי המנוי לחדר כושר עולה פחות, אבל מה זה שווה אם אתה לא רואה שום תוצאות? חדר כושר הוא מקום שאתה משלם עבור אישור גישה למתכנים. בקרוספיט אתה משלם על אימון מקצועי עם מאמן ברמה גבוהה. יש על מה לחשוב, קרוספיט מציע תוכנית אימונים, גישה אישית ותמיכת מאמן, שיעזרו לך מהר מאד להגיע למטרה. אם תבקר בבוקס לפחות 3 פעמים בשבוע, תבצע את כל הנידרש- התוצאה תגיע במהרה. אם אינך מוכן לשלם בין 300 ל- 380 ש"ח בחודש תחשוב על הסכום שתשלם למאמן אישי בחדר כושר עבור שעה. בנוסף אתה יכול לקזז כסף זה מבילויים, אלכוהול וסיגריות, תשקיע כסף בבריאות ואריכות ימים.

אודות פבל פשחודוב

קרוספיט תנובות

פבל פשחודוב

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר