סגירת מרפסת להגדלת הדירה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


סגירת מרפסת להגדלת הדירה

פורסם בתאריך 06/23/2015 ע"י עופר רוטברג בקטגוריה שיפוצים | צפיות: 1666 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: פרגולות אלומיניום, פרגולה תלויה, פרגולות, סגירת מרפסת

סגירת מרפסת להגדלת הדירה
בשנים האחרונות מורגש יותר הצורך במציאת פתרונות להגדלת שטח המגורים. ברחבי הארץ ובמרכז במיוחד קשה למצוא דירות מרווחות, ולעיתים גם לא ניתן לממן אותן. פתרון יצירתי ונוח לאנשים המעוניינים להגדיל את שטח מגוריהם הוא סגירת מרפסת, כך תוכלו להרוויח חדר נוסף או פשוט להרחיב חדר קיים.
למי זה מתאים?
סגירת מרפסת מתאימה לאנשים בעלי נכס, דירה או בית שברצונם להרחיב במהירות, ביעילות ובמחיר נמוך. כאשר מבצעים סגירת מרפסת אין צורך לתכנן יסודות חדשים לתוספת, כל שעליכם לעשות הוא להקים קירות וגג על גבי המבנה הקיים של המרפסת. ניתן לבחור במגוון רחב של חומרים כמו גבס, עץ ואלומיניום כל זאת כדי להתאים לעיצוב שבו אתם מעוניינים כמובן לכיס שלכם. לחומרים שונים עלויות שונות ולכן לפני שמחליטים במה להשתמש עדיף לבדוק את כל האופציות.
במה כרוך התהליך?
מלבד פנייה לבעל מקצוע ותכנון ראשוני של סגירת המרפסת חשוב להוציא אישורים מתאימים מהרשויות לפני תחילת העבודה. במקרה בו לא תוציאו את האישורים הללו לפני תחילת העבודה העירייה תהיה רשאית להרוס את המבנה בהמשך הדרך. בכל עיר נדרשים אישורים שונים מבעלי מקצוע ומסמכים שונים הודות הבית כדי לאשר בנייה שכזו.
לפני תחילת עבודה חשוב להיוועץ עם אדריכל או מהנדס מומחה שיבדוק אם המבנה יעבוד בעומס שכזה של תוספת בנייה. לאחר שביררת מהם האישורים הנדרשים מכם על ידי הרשויות וקיבלתם את האישור מהמומחה לגבי בנייה עתידית יהיה עליכם להיוועץ בוועד הבית או השכונה. ישנם מקומות בהם לוועד יש השפעה רבה ובמקרה בו תשנו את החלק החיצוני של ביתכם ללא הודעה מראש זאת תהיה הפרה של חוזה.
תהליך העבודה:
אורך זמן הבנייה תלוי בחומרים ובגודל המבנה שבחרתם להקים, עבודה שכזאת יכולה לקחת בין מספר ימים למספר שבועות. מלבד החומרים והגודל, במקרה בו בחרתם להוסיף תשתיות מסוימות למבנה (חשמל, מים כבלים) התהליך יכול להמשיך לזמן רב יותר ויהיה צורך ביותר מבעל מקצוע אחד. סגירת מרפסת הנעשית באמצעות אלומיניום לדוגמה תהיה קצרה ונקייה יחסית מכיוון שיריעות האלומיניום נחתכות לרוב מראש ובביתכם נעשה רק הליך ההרכבה (גם במקרה בו יש צורך לחתוך את האלומיניום בביתכם ההליך יחסית זריז ואינו מלכלך. לעומת זאת שימוש בגבס אורך יותר זמן ומותיר אחריו פסולת רבה.
 

אודות עופר רוטברג

עופר רוטברג

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר