שליכט צבעוני - כל היתרונות של השיטה החדשה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


שליכט צבעוני - כל היתרונות של השיטה החדשה

פורסם בתאריך 03/08/2015 ע"י מיכל זיסמן בקטגוריה עיצוב פנים | צפיות: 1754 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: שליכט צבעוני, שליכט, טיח, צביעה, צבע

כל מי שהם בעלים של בית יודעים כי אחת לכמה שנים ישנה הדילמה הקבועה האם הגיע הזמן לצבוע את הבית מחדש. הדילמה אינה עוצרת כאן והיא נימשכת להחלטות האם מדובר על צביעה של כל הבית, רק חדר מסויים או משא תיקונים על קיר כזה או אחר שסובלים במיוחד מליכלוך, פגמים או שריטות כאלו ואחרות.

קירות הבית שלנו הם בעלי הנפח הגדול ביותר מבחינה עיצובית בבית ולכן חשוב לכולם שהקירות יהיו צבועים כפי שצריך וישדרו בית נקי ומסודר. שריטות או קישקושים על הקירות לא תורמים למצב שכזה.

בעוד שבמשך שנים עבור מרבית הישראלים ההחלטה היתה האם לצבוע את הקירות מחדש בצבע לבן או בצבע... לבן, הרי שבשנים האחרונות חלה פתיחות בקרב ישראלים רבים והתקרבות למגמה העולמית של צביעת כל חדר בגוון המתאים עבורו או צביעה של הבית בגוונים שהם בעלי השפעה עיצובית גבוהה יותר מזו של הצבע הלבן.

מעבר לעניין בחירת הצבע עצמו ניכנסו מגמות עיצוביות חדשות רבות בשנים האחרונות שהשפיעו על צביעת קירות החדרים השונים. מדובר בעיקר על שימוש בבריקים, טפטים ובשליכט צבעוני.


מהם בריקים?


בריקים הינן יחידות אבן בגדלים וגוונים שונים המאפשרות לבנות את הקיר בצורת פסיפס ובכך להעניק תוספת משמעותית מבחינה עיצובית לחדר בו משתמשים בהם. בשל ההשפעה הבולטת של הבריקים על האזור בו הם נימצאים, רבים נוטים להשתמש בהם לציפוי פינות בין שני קירות או ליצירת "עמוד מלבני" של בריקים במרכזו של קיר מרכזי בסלון הבית. הדבר יוצר "שבירה עיצובית" של אותו הקיר בפרט ומשנה את המראה של חלל החדר בכלל.

מהו שליכט צבעוני?


שליכט צבעוני הינה שיטת צביעה מודרנית הכוללת צבע המעורב עם טיח ומאפשר יצירה לש צביעת טקסטורות שונות בעלות עובי ומרקמים מיוחדים על הקיר. שליכט צבעוני נחשב עמיד ביותר בפני שריטות ומפגעים שונים ואף מתאים לצביעה על קירות הבית החיצוניים בשל שרידותו את תנאי מזג האוויר השונים. השימוש בשליכט צבעוני מתאים בעיקר לסלון או חדרים בהם מעוניין ליצור קיר אחד או את כל קירות החדר עם טקסטורה עיצובית מודרנית כלשהי ובגוונים שמתאימים לפי הצורך. למעשה ניתן לבחור כל צבע ממניפת הצבעים ולהוסיף מרקם שמתאים לכם לצביעה.

מהם טפטים?


טפטים מודרניים אינם אלו של סבא וסבתא המבוססים על קוביות או עיגולים בצבע בז', אלא טפטים הכוללים טקסטורות או ציורים ענקיים שמאפשרים כיסוי של קיר באחד מחדרי הילדים עם לוגו קבוצת כדורגל אהודה, כוכבי סידרה מצויירת וכדומה. למי שרוצים אפשרי לכסות גם קירות סלון ומטבח בטפטים בעלי איורים מודרניים והייטקים שמוסיפים רובת למראה חלל אותו החדר והכל עם צביון ייחודי. מעבר לכך ניתן כיום ליצור טפט לבית מתמונת שלכם ולמעשה לבחור כל תמונה או איור שבדמיונכם.
 

אודות מיכל זיסמן

מיכל זיסמן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר