תכנת המסחר שתגדיל הצלחתך בעסקאות | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


תכנת המסחר שתגדיל הצלחתך בעסקאות

פורסם בתאריך 12/08/2014 ע"י רן טוביה בקטגוריה שוק ההון | צפיות: 1745 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: תכנת מסחר, שוק הון, הצלחה, מסחר יומי, מט"ח

הטעות הגדולה ביותר שעושים סוחרים כשהם בוחרים עם איזו תוכנה הם מעוניינים לעבוד, וכיצד אתה תימנע מאותה טעות!
ואם בכל זאת כבר שגית – איך תתקן זאת אחת ולתמיד.

תוכל למצוא מגוון תוכנות מסחר בשוק ההון. גם כשמדובר במניות, באגרות חוב, קרנות למיניהן, אבל תיתקל בהרבה גם כשתחפש את אלו שתרצה לעבוד איתן במסחר במט"ח, מדדים וסחורות.

כשתבחן אותן תמצא שחלקן בסה"כ לא רחוקות זו מזו באיכותן, אולם האחרות דווקא שונות מאוד במהותן האחת מהשנייה.
די מהר גם תבחין שישנן כאלה שרצוי לך שלא לגעת בהן, פשוט להתרחק מהן ולא לסחור איתן. הן לגמרי גרועות לעבודה, בעיקר בגלל אי הנוחות שלהן.
יכול להיות שהסיבה לכך תהיה שהן לא מכילות גם את הגרפים, אולי בשל העובדה שאתה צריך לבצע הרבה "קליקים" יחסית עד לביצוע העסקה בפועל, ובינתיים מחיר הכניסה לעסקה "ברח" לך; ייתכן שהתצוגה לא נוחה, אין את כל המרכיבים הבסיסיים עבורך לביצוע מסחר חכם, או מכל סיבה אחרת, זה לא משנה – הן זוועתיות.
לעומתן יש את אלו שתוכל למצוא אותן כטובות ויעילות, בעוד שיהיו בודדות ממש שאף תגדיר לעצמך אותן כמצוינות!

אז איזו תכנת מסחר הכי טובה?
ובכן, מצד אחד לענות על שאלה כזו זה די דומה כמו לענות על השאלה: "איזו מכונית משפחתית הכי טובה?" הרי לכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה, אולם מצד שני – לך בכל זאת יש תשובה.
אולי תמצא שרוב המשפחות דווקא רוכשות רכב מסוג מסוים, אולם זה בכלל לא מחייב שהוא יהיה ההעדפה שלך! שהוא זה שיתאים במיוחד עבורך! והרי העובדה היא, שלמרות שמכונית מסוימת זוכה לפופולאריות רבה בקרב רוב המשפחות, עדיין מוצאים משפחות רבות אחרות שקונות רכבים אחרים.
הדבר אמור להיות דומה מבחינתך גם כשמדובר בתוכנת מסחר! נכון שתוכל למצוא שרוב הסוחרים נוהרים דווקא אחר תכנת מסחר מסוימת, אבל תמצא רבים אחרים, גם אם הם במיעוט יחסי, שמעדיפים תוכנות אחרות. ולמה? פשוט – כי הן טובות יותר אישית להם!
כך גם אצלך – בהחלט ייתכן שתכנת מסחר טובה עשויה שלא להיות כל כך נפוצה בקרב מרבית הסוחרים, אולם תתאים לך במיוחד, תהיה מאוד נוחה לך לעבודה!

צריך להיות לך ברור מעל כל צל של ספק שישנה חשיבות עליונה שיהיה לך נוח עם תוכנת המסחר שאתה משתמש בה. רק איתה תוכל לממש את מלוא הפוטנציאל שבך! רק היא זו שתעזור לך להשיג ולהרוויח יותר.
לכן, עליך לבחון כמה מתוכנות המסחר כדי לבדוק את המתאימה לך ביותר באופן אישי!

אבל בעניין זה תמצא קרוב לוודאי שתי בעיות מרכזיות
האחת – כדי שתבחן את מערכת המסחר היעילה ביותר מבחינתך מתוך המגוון הרחב שקיים, תצטרך לעבור על רבות, וגם אז לא בטוח שתצליח להגיע לכולן. גם אם כן – יידרש לך זמן רב להגיע למסקנה הנחוצה, היות שיהיה עליך לבחון כל אחת לפחות למשך פרק זמן סביר עד שתבין אם היא אכן טובה מבחינתך או לא.
השנייה – אם נצא מנקודת הנחה שאכן מצאת את תכנת המסחר הנחשקת מבחינתך, אתה עלול להיתקל בבעיה לא קטנה... ייתכן שהברוקר איתו תחליט לעבוד פשוט לא מספק אותה. לו יש אחרות, שרק אותן הוא יכול להציע לך.

אז מה כדאי לעשות?
מומלץ ראשית – שלאחר שגיבשת לעצמך שיטת עבודה למסחר – תמשיך ותגדיר, למיטב שיפוטך בשלב ראשון, מה הכי חשוב שיהיה לך בתוכנת המסחר כדי שתוכל להערכתך לזכות ביותר הצלחה.
בשלב הבא, נסה להגיע למספר תוכנות מסחר – בהתחלה רצוי דווקא את אלו היותר פופולאריות. בחן לעצמך כל אחת מהן, "בדמו" כמובן. בצע עשרים עסקאות לפחות לפני שתעבור לבדוק את התוכנה הבאה. זהה לאיזו אתה יותר "מתחבר" וחש שהעסקאות "זורמות" מבחינתך.
בשלב השלישי – לאחר שבחנת לפחות חמש מהן – בצע הערכת מצב! אם אינך מרגיש עדיין מספיק נוח עם אחת מהן, תצטרך להמשיך ולבחון תוכנות נוספות. אולם אם מצאת אחת שאתה מאוד מרוצה ממנה – מזל טוב, עבור הלאה.
השלב האחרון – חפש את הברוקרים שמספקים לך את תוכנת המסחר הייחודית שאתה מעדיף. עכשיו נותר לך לבחון עם איזה מהברוקרים כדאי לך לעבוד!

אל תפסח על שלבים אלה, גם אם הם נראים לך זניחים ולא ממש חשובים!
הם אחת מהערובות שלך להצלחה! לא פחות! אתה תודה לעצמך על כך בשלב מאוחר יותר!

ובכל זאת
כדי שתוכל לנסות ולסייע לעצמך בבחירת התוכנה הרצויה, ואולי גם לחסוך מעצמך טורח וזמן מיותרים, אולי בכל זאת יהיה כדאי מבחינתך להתחיל ולבחון ראשית את תכנת המסחר, שבגלל היותה גם מצוינת וגם יעילה, נוחה ואפקטיבית, היא זוכה לאהדה יוצאת דופן בקרב מרביתם המכריעה של הסוחרים במט"ח, המדדים והסחורות, כמו גם אותם הסוחרים באופציות על מניות.

תוכל לפגוש ולבחון אותה בלחיצה כעת על קישור זה!

אודות רן טוביה

רן טוביה

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר