סוגי מאמנים אישיים | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


סוגי מאמנים אישיים

פורסם בתאריך 11/12/2014 ע"י גלעד א בקטגוריה בריאות וכושר | צפיות: 5949 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: סוגי מאמני כושר, מאמן כושר,

1. המאמן האישי המוצלח מבחינה גנטית
הסוג הראשון והנפוץ ביותר של המאמנים אישיים הוא המוכשר בתחום ונראה מושלם מבחינה גנטית כמו הפסל של דוד של מיכלאנגלו. מאמן אשר יכול להרים סלע, ללכת למרחקים ארוכים, ולהראות נהדר! בלי צחוק, יש אנשים שהם פשוט בעלי גנטיקה טובה, אך הם לא יודעים כיצד להתאמן טוב, כי הם אף פעם לא באמת היו צריכים ללמוד. בנוסף הם רק לעתים נדירות יודעים כיצד לאמן אדם אחר.

2. המאמן המתלהב
מאמנים אישיים אשר נפוצים ביותר הם אלה שמתלהבים מכל תרגיל בצורה מחשידה מצד אחד ומעוררת התפעלות מהצד השני, לפעמים הם כל כך נסחפים בלהדגים את התרגיל ולספר עליו עד שהם בכלל בכחו שהם המאמנים ולא המאתמנים. הם התאמנו במשך שנים, אם כי בצורה מאוד לא יעילה, ולמרות שהם כן קיבלו משהו מתוך אותן אלפי שעות של פעילות גופנית, הם יכלו להשיג הרבה יותר בפחות זמן, אם הם רק היו לומדים איך להתאמן. מאמנים אלה עושים את אותו אימון כושר לכל הלקוחות שלהם. 

3. מאמן כושר ספרותי (ידוע גם כ-"מאמן החופר")
סוג המאמן כושר האישי השלישי הוא המאמן הספרותי. הם בדרך כלל די קטנים בגודל השרירים, די דקים למעשה, אך בדרך כלל מאוד שריריים, ומעולם לא זכו בתחרויות תרגילים, כושר, או פיתוח גוף. הם אוהבים לקרוא הרבה על פעילות גופנית ולהטיף את מה שהם קוראים, אבל הבעיה עם זה שזה מזכיר שחייה - תוכל לקרוא על שחייה עד שזה יצא לך מהאזניים, אך לעולם לא באמת תכיר את זה עד שתעשה את זה, והם בדרך כלל לא עושים את זה. נראה שהם צרי אופקים ומבצעים פעילות גופנית לפי הספרים ללא כל התנסות אמיתית ובדיקה של "מה באמת עובד", ממנה מגיעה הידע והניסיון.

4. המאמן האישי הטוב ביותר
מאמני כושר אישי טובים הם בעלי ידע מצוין על הגוף, אוהבים כושר גופני, והתאמנו במשך שנים רבות באופן אישי את עצמם וגם אחרים. בדרך כלל נכנסים לתחרויות פיתוח גוף או תחרויות כושר רבות ואולי אפילו זוכים באחת או שתיים. הם ללא ספק המאמנים הטובים ביותר והם שווים את הכסף. הייתי אומר שבכללי הם בערך פחות מ -1% מהמאמנים האישיים שנתקלתי בהם ואני באמת מעריך באופן מלא אותם ואת כישוריהם המצוינים בכושר ואימון אישי. מחיר מאמן כושר אישי טוב שכזה יכול לנוע בין 150-250 ש"ח לאימון בודד. אך הם בהחלט שווים את ההשקעה על פני כל המאמנים האחרים.

 

אודות גלעד א

גלעד א

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר