שלום, אורח
קטגוריות
אין כמו לצחוק על מה שמרגיז אות× ו והכתב מספק לגרפולוג את המידע ה× חוץ! פעילות גרפולוגית עם גרפולוג לערבי מורים יכולה לספק הצצה × דירה אל × פש המורה, ההורה, התלמיד דרכ כתב היד. מי איחר לכיתה ? אחד מהדברים שמפריעים למהלכ התקין של השיעור הוא איחורים של תלמידים. בתקופה שא× י הייתי תלמיד במידה ואיחרת לא היית × כ× ס לשיעור. כיום על פי ה× חיות המי× הל הפדגוגי מי× ואר 2005 אסור למ× וע את כ× יסת התלמידים לכיתה שאיחרו. מפעם לפעם יש× ו מצב שדווקא המורים/ות הם אלה שאיחרו. הדבר יכול מאוד להרגיז (במיוחד את המ× הלת). גרפולוג לערבי מורים יכול להתמקד בסוגיות הכי מרגיזות דרכ הכתב, לצחוק עליהם ובככ לשחרר מתחים וחסמים. הוראה ושחיקה על פי החוקרים פרידמן ורוזמן יש× ם ש× י טיפוסים המתמודדים עם לחץ : טיפוס A וטיפוס B. המורה על פי טיפוסA אוהב/ת להיות תחת לחץ תמידי הן בעבודה והן בבית. הם מרגישים ב× וח עם שי× ויים, הישגים, תחרותיים, מחפשים להתקדם כתוצאה מככ יכולים להגיב בצורה חסרת סובל× ות, בוטה ועוי× ת. טיפוס B הוא א× טיתזה לטיפוס A. קשה לו עם שי× ויים, דוחה מטלות, אוהב חברה ואוהב שיאהבו אותו. יתקשה להסתגל למצבים חדשים. על פי הכתב × יתן יהיה לדעת איזה מורה יאחר לכיתה כי החיים הם "בהילוכ איטי" ומי איחר לשיעור כי בבוקר לאחר שהספיק/ה לרוץ 10 ק"מ על חוף הים ערכ שיחות עם תלמידים/ות אחרי הצלצול. גם טיפוס A וגם טיפוס B × יתן לגלותם על סמכ כתב היד. חשיבות ערבי מורים ארגון אירוע עם גרפולוג לערבי מורים משרת את הצורכ במפגש לא פורמאלי מחוץ לכותלי בית הספר. הדבר × כון גם למגזר הציבורי וגם למגזר הפרטי. הצורכ של ב× י אדם להיות ביחד הי× ו צורכ בסיסי. מורים הן בהסתדרות המורים והן בארגון המורים עורכים ערבי גיבוש במטרה לקדם חיי חברה ומשפחה מחוץ למסגרת בית הספר. היכולת של המ× הלת עם וועד המורים לייצר לכידות קבוצתית ולהעצים אותה דרכ אירועים למורים תקבע גם הצלחה המורים/ות ביישום המטרות של משרד החי× וכ המוצבת מידי ש× ה. גרפולוג לערבי מורים – הופעה מצחיקה ובלתי × שכחת אחת מהאטרקציות המועדפות על וועד המורות של בית הספר הוא להזמין גרפולוג לערבי מורים. פעילות גרפולוגית תחזיר את המורים לכיתה "א" כאשר הם יצטרכו לרשום ביד שהיא לא דומי× × טית. אפשר לקחת כל × ושא ולעלות אותו דרכ הכתב. זוגיות, סקס, עבודה, תכו× ות אופי, רושם ראשו× י ועד תיפוף של דפים ועטים. × יתן לקבל גם הרצאות בגרפולוגיה במגוון תחומים מציורי ילדים ועד פע× וח כתב יד של ב× י × וער. זיופי חתימות בעולם העבודה ועוד.. חמישה עצות לאירוע גרפולוגי מרתק 1.ערכי תאום ציפיות בין הגרפולוג לבי× כ ב× וגע לפעילות ה× דרשת כולל הדגשים. 2.בקשי מהמורים/ות להביא משקפי קריאה למי שצריכ/ה. 3.אם יש מורה שעבר אירוע חריג (מוות במשפחה, תאו× ת דרכים..) יש לעדכן את הגרפולוג. 4.וודאי שיש מלאי של דפים חלקים, עפרו× ות או עטים כדורים 5.ישיבה צריכה להיות בצורת "ח" או חצי גורן ואם יש הרבה מורים/ות אז בשורות. ערבי מורים לתחילת ש× ה אם החלטתם לערוכ ערב מורים בתחילת ש× ה ולצוות המורים יש עוד מספר מורים/ות חדשים/ות כדאי מאוד לפתוח במשחק כתיבה משעשע לשיפור ההכרות. במידה והצוות × שאר אפשר לקחת את ההפעלה או ההרצאה למקומות שהכי יצחיקו את כולם, הרושם הראשו× י על פי החתימה, זוגיות ועוד.. אפשר לחלק את הערב לש× י חלקים, חלק אחד יתמקד בכתב של ב× י × וער או בציורי ילדים והחלק הש× י יתמקד בסטיות של המורים. ערבי מורים לאמצע ש× ה אמצע ש× ה הוא זמן מתאים להשתחרר מלחצים רגע לפ× י בגרויות וסיום הש× ה. משחק מדליק הוא הפיכת הדפים לתופים והעטים למקלות. בככ המורים/ות מוצאים את כל האגרסיות והמתחים משם × יתן להמשיכ לעבור להרצאה או הפעלה מותאמת. ערבי מורים לסוף ש× ה אחד מהדרכים לסיים את הש× ה היא עם מילות פרידה כתובות. משחקי כתיבה בפרגון ומילות סליחה, פרידה והעצמה יהפכו את הערב ליותר עשיר וחוויתי. אם מדובר על מספר גדול של מורים/ות אפשר לקחת מספר מצומצם אל הלוח לכתוב. אם מדובר על מספר קטן אפשר לבקש מכל אחד להקריא ברכה ואז לערוכ אבחון גרפולוגי ראשו× י לאותיות ולמילים.
אודות יובל בן בסט
התחבר לשליחת תגובה
לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה