Telepresence - מקצועי ומתקדם | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


Telepresence - מקצועי ומתקדם

פורסם בתאריך 06/25/2014 ע"י יוסי ארונוביץ בקטגוריה כללי | צפיות: 1854 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: Telepresence

Telepresence - המוצר החדש מבית פוליקום

כל חברה, ובפרט חברה בסדר גודל בינלאומי שואפת ליצור תדמית טובה ורושם חיובי בעיני הלקוחות והשותפים הפוטנציאליים שלה. אחד האלמנטים המהווים חלון ראווה לכל ארגון הוא חדר הישיבות. חדר ישיבות הינו מקום בו מקיימים עובדי הארגון ומנהליו פגישות עסקיות, סדנאות, ימי עיון והדרכה, מסיבות עיתונאים ועוד. חדר הישיבות הוא חדר דומיננטי וחשוב בכל משרד או ארגון, ולכן רצוי שהוא יהיה מרשים וייעל את עבודת הצוות בארגון.

חדר ישיבות העומד בקדמת החזית הטכנולוגית מבחינת הציוד המשוכלל שבו, מוכיח לעובדי הארגון וללקוחותיו שהוא מקצועי ומתקדם.

בדיוק לשם מטרה זו פיתחה חברת פוליקום את מערכת ה- Telepresence. מערכת מתקדמת זו מאפשרת לכל בעל עסק לשדרג את חדר הישיבות הסטנדרטי לחדר ישיבות טכנולוגי חכם המשלב מערכות ווידאו ואודיו מתקדמות.

Telepresence - מדוע החברה צריכה את זה?

תשתיות מחשוב ותקשורת מתקדמות הכרחיות עבור כל ארגון. במהלך הישיבות הפנימיות של הארגון, נדרשת לעיתים קרובות המחשה ברורה של ערכי החברה. בעזרת טכנולוגיית Telepresence החברה יכולה להציג על גבי מסך פלסמה מתקדם נתונים וויזואליים או קוליים, תכנונים עתידיים, מערכי שיווק ועוד ועוד.

הערך המוסף של ה- Telepresence הוא ברושם שהארגון יוצר מול לקוחות או מול שותפים לעבודה בארץ או בחו"ל. כשאנשים מבחוץ מגיעים לחברה, ורואים שהיא משקיעה בתקשורת מול גורמי חוץ ובין עובדי הארגון, היא יוצרת רושם של חברה מקצוענית, שכדאי ומשתלם לעשות אתה עסקים.

בסטנדרט האירופאי והאמריקאי, חשיבות תקשורת הווידאו והאודיו מתעצמת אף יותר. חברות מחו"ל מתקשות לקבל חברות ישראליות שאינן משתמשות בטכנולוגיה מתקדמת של שיחות ווידאו, ועשויות לראות אותן באור מאוד לא חיובי, היות ושם זוהי המציאות הרווחת. כמו כן, מאוד קשה לקיים שיח פורה עם מערכות אודיו/ווידאו מיושנות.

מסיבות אלו, חברות רבות בישראל מחליפות את מערכות שיחות הועידה הישנות, שאפשרו להם לרוב לשוחח עם משתתף אחד בלבד למערכות שיחות ועידה מתקדמות ומרובות משתתפים.

לסיכום, מערכת ה- Telepresence מועילה לעבודה מול לקוחות, שותפים וגורמים נוספים, ומקדמת ביעילות את התדמית השיווקית של החברה.

 לקבל עוד מידע

 

אודות יוסי ארונוביץ

יוסי ארונוביץ

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר