טיפים למעבר דירה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


טיפים למעבר דירה

פורסם בתאריך 05/23/2014 ע"י פלד אביבים בקטגוריה בית | צפיות: 1884 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: חברת הובלות, שירותי הובלה, חברת הובלות בכפר סבא, מעבר דירה, הובלת דירה

מעבר דירה דורש התארגנות, הכנות ובירוקרטיה רבה. למעשה החשש של אנשים לקראת המעבר הוא ביום המעבר הלחץ, הבלגן והבלבול. אפסנו עבורכם טיפים שיעזרו לכם לעבור את המעבר ביתר קלות.
מעבר דירה דורש התארגנות והכנות רבות. גם לאחר המעבר עדין תמצאו את עצמכם רצים למשרד הפנים, לעירייה ועוד. על מנת לעבור את מעבר הדירה במינימום של בלבול וריצות מיותרות ערכנו עבורכם טיפים מועילים למעבר דירה.


הכינו מחברת מסודרת שתכלול את כל האינפורמציה החיונית, פרטים שיש לזכור, מספר פרטי שעון החשמל, המים, קוד כניסה לבניין החדש, חברות הובלה שהמליצו לכם, הצעות מחיר שקיבלתם, סכום הטיפ למובילים ועוד.


לקראת המעבר ההמלצה היא לחסל מלאים, המעיטו בקניות והשתדלו לרוקן את המזווה שלכם והמקפיא. זהו הזמן לעשות סדר גם הציוד שלכם, האם כל מה שאגרתם באמת חיוני וחשוב שיישאר. תוכלו להכין ארגזים לתרומה וכך תוכלו לעזור לאחרים. מעבר דירה הוא הזדמנות לעשות סדר פסח ולזרוק מה שמיותר.
לא לחכות לרגע האחרון, מעבר דירה דורש אריזה של כל הבית, החל ממשחקים וספרים ועד חומרי ניקיון ובגדים. הכל צריך להיכנס לארגזים. ההמלצה שלנו אספו ארגזים בכל הגדלים ותתחילו לארוז כל מה שאינו בשימוש כגון ספריות, ארונות בגדים, כלי מטבח. תוכלו לארוז את הציוד בארגז ולאחסנו במקום הציוד שהיה בספריה או בארון או לארגן במקום אחד את כל הארגזים,רק אם יש מקום בבית, אין טעם שתסתובבו שבועיים מראש בין ארגזים. ימים לקראת המעבר תוכלו לפתוח ארונות ולרוקן את הארגזים מהספריות.
רשמו על כל ארגז מה הוא מכיל ולאיזה חדר הוא שייך. ביום המעבר שהמובילים מעלים את הארגזים הביתה, דאגו שאדם יעמוד בדלת הכניסה ויכוון את המובילים לחדרים בהתאם לארגזים בידיו, כך תמנעו מלהזיז ארגזים ביום הראשון.


התארגנו בעוד מועד מול חברות התקשרות לחיבור הרשתות בדירה החדשה. התקשרו לחברת התקשורת שלכם ולחברת הכבלים והאינטרנט וסגרו על תאריך לחיבור הדירה, כך תבטיחו שמהיום הראשון תוכלו לראות טלוויזיה ולגלוש באינטרנט.

הזמינו הובלה בזמן
אחד מהפרמטרים שישפיעו על מעבר הדירה הוא חברת ההובלות שתזמינו. חברת הובלות מקצועית תעניק לכם שירות מקצועי ובזמן ללא עיכובים. ניתן לשמוע אינספור סיפורים על חברת הובלות שסגרו עימה בבוקר והגיעה להובלה לקראת ערב. מחיר שסגרו עם הלקוח שקפץ ועלה על כל רהיט בבית וכדומה.


בדקו חברות הובלה לפני שאתם סוגרים עימה. בררו על המחיר, בקשו הצעת מחיר מסודרת, ערכו רשימת פריטים שברשותכם על מנת לקבל הצעת מחיר מדויקת. ציינו אם יש בעיתיות של גישה לבית, כגון בית שאינו על הכביש או קומה גבוהה ללא מעלית, אם יש צורך בהובלת מנוף וכדומה.כמו כן בחרו חברת הובלה הקרובה לאזור מגוריכם, למשל חברת הובלות בכפר סבא למי שמתעד לעבור באזור.


 

אודות פלד אביבים

נט מדיה קידום אתרים ובניית אתרים, הינה חברה המובילה בתחומה. אנו בעלי ניסיון רב בבניית אתרים איכותיים, בניית אתרי וורדפרס, בניית חנות וירטואלית, דפי נחיתה, קידום אורגני, קידום ממומן, קידום ביוטיוב ועוד. הצטרף לעוד לקוחות רבים הנהנים מקידום האתר ומחשיפה של לקוחות חדשים בכל יום.

פלד אביבים

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר