מזל טלה – אופטימיות עקשנית | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


מזל טלה – אופטימיות עקשנית

פורסם בתאריך 03/31/2014 ע"י שלומית אברבוך בקטגוריה רוחניות | צפיות: 1590 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: מזל טלה, אסטרולוגיה, גלגל המזלות, הורוסקופ

גלגל המזלות האסטרולוגי שירת את האנושות במהלך מאות שנים, בכך שעזר להם להבין את ייעודם ולפענח את העתיד לבוא. זני מזל הטלה הם אנשים שנולדו בין התאריכים 21 במרץ וה- 20 באפריל. מתוך שנים-עשר המזלות בגלגל, הטלה הינו המזל הראשון בגלגל המזלות, דבר ההופך אותו למזל הצעיר והנאיבי ביותר מכל המזלות. הטלה הצעיר מתבונן על העולם בעיניים מתלהבות, מאוהבות כמעט, ורואה את כל הקורה לו, וגם את עצמו כמובן, כפלא הבריאה. היסוד של מזל הטלה הינו יסוד האש והכוכב השולט בו הוא מאדים.


הטלה הינו אישיות אופטימית במיוחד, שאוהבת לשמוח בכל דבר שרק אפשר לשמוח בו. אך מזל טלה אוהב גם סדר, וברגע שהחליט על דרך פעולה מסוימת הוא יפעל לפיה עד הסוף. הטלה הינו מזל עקשן, כיוון שברגע שהגיע להחלטה, קשה לו להטיל ספק בהחלטה זו, והוא בטוח בוודאות מוחלטת בצדקתו. אף אם אכן הצלחתם, במאמצים עילאיים, להוכיח לטלה הווכחן והעקשן כי הוא טועה, הוא יהיה הראשון לתקן את המצב.


המערכות יחסים הטלה הינו בן זוג אוהב וחם, המעלה חיוכים רבים על פניו של בן זוגו. הוא אוהב לפנק ולחלוק את אושרו – שלרוב אינו קטן בכלל, הרי בני מזל טלה יודעים להרוויח כסף. אך מה שבא בקלות גם הולך בקלות – בני המזל בזבזנים לא קטנים ונהנים לפנק את עצמם במתנות יקרות. עם זאת הם רגישים לביקורת ונוטים לתלותיות וילדותיות במערכות יחסים, לרוב כאשר אינם מרגישים בטוחים מספיק בעצמם.


בתחום הקריירה בני מזל טלה הינם עובדים רציניים ומשקיענים. הם לרוב בעלי יחסי אנוש מעולים והאופטימיות וההגינות שלהם פעמים רבות מזכות אותם באהדה רבה בקרב העובדים. הם תמיד מוכנים לעזור, להשקיע את השעות הנוספות בכדי לסיים את הפרויקט ונותנים חשיבות רבה לעמידה במשימות שהוטלו עליהם. הם לרוב לא מתקשים להרוויח כסף, והאופי הנח והאחראי שלהם מביא אותם פעמים רבות למשרות ניהוליות.


התכונות החיוביות של מזל הטלה הן ביטחון עצמי, אופטימיות, נחישות, קומוניקטיביות, הרפתקנות, אומץ לב, אוהבי מסגרות ובעלי אינטואיציה חזקה מאוד. התכונות הפחות חיוביות הן עקשנות, אגוצנטריות, קנאה, פזיזות וחוסר טקט. ביהדות מאמינים כי הנטיות של המזל שלכם הינם הנתונים הבסיסיים שלכם בלבד, ואינם מחייבים. הכוונה היא לכך שהנכם אחראיים לגורלכם ואפילו אם נולדת בני מזל טלה, לא בהכרח תהיו עקשנים ואגוצנטריים, הרי במידה ותרצו תוכלו לשלוט באופי שלכם ולנתב אותו לכיוונים חיוביים יותר.

אודות שלומית אברבוך

באהבה והרמוניה! שלומית - חובבת אסטרולוגיה מושבעת

שלומית אברבוך

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר