קורס הנהלת חשבונות – פנינת לימודי התעודה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


קורס הנהלת חשבונות – פנינת לימודי התעודה

פורסם בתאריך 12/06/2013 ע"י זאב פלד בקטגוריה מכללות ואוניברסיטה | צפיות: 1670 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: קורס, הנהלת, חשבונות

קורס הנהלת חשבונות הוא ללא ספק מבין המסלולים המבוקשים והאיכותיים ביותר שלימודי התעודה מספקים לתלמידיהם. אפשרויות העבודה בתחום והפוטנציאל הטמון במקצוע לקריירה מקצועית ואיכותית גורם למתעניינים ברחבי הארץ כולה להתחיל בלימודים ולקבל הכשרה בתחום החשבונאות. קורס הנהלת חשבונות הוא קורס המכשיר את חניכיו להיות מנהלי חשבונות פעילים ואיכותיים בשוק העבודה. תפקיד מנהל החשבונות הוא תפקיד הממלא מקום חשוב מאוד בחברות וארגונים שונים. עבודה נכונה של מנהל החשבונות תמנע תקלות, שגיאות וטעויות העלולים להזיק לחברה הן מבחינה כלכלית והן מבחינה חוקית. עבודתו של מנהל החשבונות צריכה להיות זהירה ומחושבת ביותר תוך כדי שימוש בתוכנות הרלוונטיות בתחום.

קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 הוא קורס המפתח בתחום החשבונאות במסגרת לימודי התעודה. מסלול הלימודים הינו מסלול הנמשך כשנה והוא כולל 390 שעות לימוד בהן לומדים התלמידים נושאים שונים כאשר בלימודי סוג 1 עוסקים בעיקר התלמידים ברכישת ידע בסיס והגדרתם של מושגים בתחום, תורת המסחר והיכרות התוכנות הממוחשבות. לימודי סוג 2 הינם לימודים מעשיים יותר העוסקים בחיזוק החומר הנלמד בהנה"ח  1 תרגולו והקניית כלי עבודה נוספים המשדרגים את ארגז כליו הפרטי של הבוגר. בסיום הקורס נדרשים החניכים להגיש פרויקט גמר. לאחר סיום הקורס בהצלחה ועמידה במבחנים הסופיים רשאים התלמידים להתחיל לעבוד ולהשתלב במגוון משרות בשוק העבודה כמנהלי חשבונות בחברות, ארגונים ועסקים שונים.

 קורס הנהלת חשבונות סוג 3 הוא קורס המשך עבור העוסקים בתחום. תנאי הקבלה למסלול אומנם משתנים ממוסד למוסד אך לרוב מה שנדרש מהמתעניינים בקורס הוא מעבר קורס הנה"ח 1+2 בהצלחה וכן התנסות של שנה בתחום. הלימודים מעמיקים את הידע הנלמד בקורס הקודם ומרחיבים אודות תוכנות מחשב שונות היעילות ביותר במהלך העבודה. מסלול הלימודים כולל 200 שעות לימוד והוא נלמד במתכונות שונות – לימודי בוקר, ערב וימי שישי.

 בוגרי קורס הנהלת חשבונות משלבים לא פעם הכשרות והסמכות נוספות מהאפשרויות שלימודי התעודה מספקות להם על מנת להעצים את תחום עיסוקם ולהרוויח אפשרויות עבודה נוספות. קורס ייעוץ מס וחשבי שכר הינם קורסים הנלמדים על ידי מתעניינים רבים והם משתלבים נהדר בתחום החשבונאות.

צוות אתר www.studychoice.co.il חקר, בדק ומצא את אפשרויות הלימוד המשתלמות ביותר בתחום החשבונאות ברחבי הארץ במכללות המובילות.  כאן ניתן לקבל את המידע הרלוונטי על מסלולי הלימוד השונים, להירשם (בחינם) ולחכות להצעות לימוד המשתלמות ביותר.

אודות זאב פלד

זאב פלד

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר