איך תדע אם הכתיבה השיווקית שלך אפקטיבית? | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


איך תדע אם הכתיבה השיווקית שלך אפקטיבית?

פורסם בתאריך 11/03/2013 ע"י עירית שריר בקטגוריה שירותים עסקיים | צפיות: 1333 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: עירית שריר, שיווק מגנט, קופירייטר, ייעוץ שיווקי עסקי, לימודי שיווק ומכירות, ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים, יעוץ שיווק, עסקים קטנים ובינוניים, ייעוץ עסקי לעסקים קטנים, כנס שיווק, שיווק ברשתות חברתיות, שיווק במדיה חברתית

 הדרך הפשוטה ביותר לבדוק רמת אפקטיביות של תוכן היא כמובן – לפי התוצאות!


את התוצאות מומלץ למדוד בכמותן ובאיכותן:
כמה לקוחות פוטנציאליים אתה מצליח למשוך באמצעותו בחודש?
האם מגיעים לקוחות פוטנציאליים איכותיים, אשר באמת מתאימים לקהל היעד שאליו את הפונה?

אם התוכן שלך עובד, ואתה רוצה לשפר את התוצאות ולמשוך יותר לקוחות לרשותך 3 אסטרטגיות מומלצות:

1 - לכתוב לעיתים יותר קרובות
– נושא תדירות פרסום התוכן משתנה מערוץ שיווקי אחד לשני, אבל מומלץ לשמור על כללי האצבע של התחום: מאמר או סרטון קצר מידי שבוע, סטטוס יומי בדף העסק של הפייסבוק (במדיות חברתיות אחרות מספיק לרוב להיות פעיל פעם בשבוע). תדירות הדיוור השיווקי משתנה בהתאם לאופי הפעילות ותגובת הרשימה: אם הגברתם את תדירות הדיוור ואחוז הפתיחה יורד – כדאי להוריד את תדירות הדיוור ולבדוק אם אחוז הפתיחה עולה, אם הגברתם את התדירות ואחוז הפתיחה זהה או עולה – המשיכו בתדירות זו. השתמשו בטכניקת "גל שני" המאפשרת לשלוח שוב למי שלא פתח את הדיוור הקודם
.
2 - להפיץ את התוכן בצורה אפקטיבית ליותר אתרי תוכן ורשימות דיוור רלוונטיות לתחום העיסוק שלך – המטרה היא להביא עוד תנועה איכותית לתכנים שלכם, כדי לייצר יותר לידים ולקוחות. חפשו אתרי תוכן, קבוצות ופורומים המאפשרים פרסום תוכן מקצועי בתחום שלכם.

3 - לייצר תוכן בעוד פורמטים – בשיווק נהוג כלל אצבע אשר קובע "לקוח צריך לקבל את המסר 7 פעמים לפני שהוא רוכש", היום בשיווק באינטרנט אנחנו משתמשים בערוצי שיווק שונים וצורות תוכן מגוונות כדי לוודא שהלקוח הפוטנציאלי ייחשף למסר מספר פעמים, בזמן הקצר ביותר. מאחר וכל אדם מתחבר לערוץ שיווקי שונה ולצורת תוכן שונה, מגוון יבטיח לנו שחלק גדול ככל האפשר יקבל את המסר ויתחבר אליו. גוונו את ערוצי התוכן ואת אופן הגשתו כגון: מאמרים, וידאו, מוצרי מידע וכו'.

אם התוכן שלך לא עובד או מושך לקוחות פוטנציאליים אשר אינם קהל היעד שלך, לרשותך שתי אסטרטגיות מומלצות:

1 - בדוק את התוכן שלך, האם הוא מרוכז במוצר או השירות שלך או בתועלות שמקבל ממנו הלקוח.
בעיה נפוצה  היא ליצור תוכן על המוצר או השירות שלכם, להפליג בשבחה של טכניקה ולשכוח לחלוטין לדבר על תועלות של הלקוח, והפתרון האיכותי שיקבל לבעיה שמציקה לו ואותה הוא מאוד מעוניין לפתור.

2 – האם אתה מפיץ תכנים גם מחוץ לפלטפורמת השיווק שלך? אני נתקלת בבעלי עסקים שבטוחים שברגע שהעלו תוכן לאתר או לדף הפייסבוק שלהם – סיימו את עבודתם והם יכולים לנוח ולחכות שהלקוחות יגיעו בהמוניהם. אנחנו חיים בעידן של הצפת גירויים, לוקח זמן ועבודת תוכן לאורך זמן עד שמישהו מתחיל לעקוב אחרי התוכן שלכם באופן יזום. עד אז, הקלו עליו להיתקל בתכנים שלכם – השתמשו בפלטפורמות תוכן חיצוניות ועשו הפצה רחבה לתכנים.

יצרו תוכן מגוון בהתמדה, הפיצו אותו באפקטיביות – והתוצאות יגיעו! 

אודות עירית שריר

עירית שריר ייעוץ שיווקי ופיתוח עסקי מגנט – חשיבה שיווקית אחרת! info@magnet-market.co.il http://www.magnet-market.co.il ייעוץ ממוקד ומותאם אישית לעסק שלך: http://goo.gl/zSknaM

עירית שריר

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר