טבעות אירוסין בחיפה | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


טבעות אירוסין בחיפה

פורסם בתאריך 09/16/2013 ע"י אילון לוטם בקטגוריה אומנות | צפיות: 1479 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: טבעות, תכשיטים, טבעות אירוסין, אומנות, בידור, יופי, עיצוב, תכשיט, חנות, חיפה, הצפון, חנות תכשיטים, נישואין, נישואים, אירוסין, אירוסים

טבעות אירוסין חיפה
טבעות אירוסין :
ישנן לרוב שתי אפשרויות עבור התזמון בו ניתנות טבעות אירוסין. התזמון הראשון הוא ברגע הצעת הנישואין ממש. אז, בן הזוג מציע לאישה המיועדת להינשא לו ולבנות ביחד משפחה ולצורך הטקסיות והמעמד, מציע הנישואין שולף טבעת אירוסין ומבקשת את ידה של בת זוגו. בתזמון האחר, נערכת הצעת נישואין או שיחה כל שהיא בה מחליטים בני הזוג על הרצון להינשא. טבעת האירוסין, נבחרת על ידי בת הזוג ביחד עם בן הזוג ותהליך הקניה כולו נערך כאשר הכלה לעתיד מודעת אליו לחלוטין ויכולה לבחור את טבעת האירוסין על פי טעמה.


טבעת אירוסין-עם או בלי יהלום?:
אנשים רבים שמחפשים טבעות אירוסין חיפה, מתלבטים רבות בנוגע לנושא שיבוץ היהלום. מצד אחד, מבנה הטבעת המסורתי הינו כזה שבו משולב יהלום בולט בטבעת. מצד שני, יהלום הוא דבר יקר מאד. יותר מכך, אם רוצים יהלום שיש לו ערך אמיתי מבחינת היופי והעיצוב של הטבעת, יש לבחור יהלום בגודל מסוים שמאפשר את המראה המדובר מה שעשוי לייקר את העסקה אפילו יותר. לכן, הלבטים בנוגע לשיבוץ יהלום עשויים להעסיק את בני הזוג. טבעות אירוסין בחיפה עשויות להיות מוצלחות עם ובלי יהלום.

אוניקו חיפה - טבעות אירוסין בחיפה


טבעות אירוסין חיפה- איך בוחרים?:
בוחרים טבעות אירוסין חיפה בהתאם לכמה כללים מרכזיים:
1. על פי עיצוב עם אמירה אופנתית שלא נמאסת או מתחלפת. מדובר בתכשיט יקר מבחינה רגשית וכן מבחינה כלכלית. לכן, אין לבחור עיצוב מיוחד מדי שיימאס מאד מהר ויגרום לכם להתחרט על קשירת הסנטימנטליות שקיימת סביב הנושא לתכשיט המדובר.
2. נכון שמדובר אך ורק בטבעת. עם זאת, גם במקרה זה של טבעת אירוסין, לכל יד מבנה אחר וסגנון אחר שמתאים והולם את העונדת. כדאי להיות ערים לכך ולבחור טבעות שמתאימות למבנה היד, סגנון הלבוש, מבנה הגוף וכדומה.
3. טבעות נבחרות על פי טעם אישי. לכן, אם בוחרים טבעת אירוסין בלי שהכלה המיועדת בסביבה, חשוב מאד לכוון לטעם שלה או לדאוג לאפשרות של החלפת הטבעת במקרי הצורך.
4. חשוב לבדוק את איכות האבן ולא להתרשם אך ורק מגודלה. יהלום גדול שאינו נקי ומלוטש כראוי עשוי להיות שווה ערך ליהלום קטן אך איכותי.


אוניקו חיפה - טבעות אירוסין בחיפה

 

אודות אילון לוטם

אילון לוטם

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר