רשימת דיוור – מה זה בעצם ולמה זה כדאי ? חלק שלישי ואחרון | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


רשימת דיוור – מה זה בעצם ולמה זה כדאי ? חלק שלישי ואחרון

פורסם בתאריך 08/02/2009 ע"י עוזי אוחנה בקטגוריה עסקים וכלכלה | צפיות: 870 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: הכנסה, פאסיבית, כלכלה, כסף, אינטרנט, שיווק, נדלן, נדל"ן, שר"ש, שיווק רשתי, שיווק רב שכבתי, פיננסי, עסק, עבודה מהבית, יצירה, נוספת, ידע, רשימת, דיוור, תפוצה, רשימת תפוצה, דואר, נמען

במייל הקודם התחלתי לדבר על הכוח העצום שטמון ברשימת הדיוור והבטחתי שהיום אני אדבר על הכוח ששליחת 50 או 100 מיילים בשנה נותן לנו כמשווקים אז מה היה לנו עד עכשיו , מצאנו נושא שבו תעסוק הרשימה הבאנו שבשביל שהיא תייצר כסף גדול מכוונים אותה ל-10000 איש וזה לא מספר שבלתי אפשר להגיע אליו (למרות שגם רשימה טובה של 1000 אנשים תכניס כמות כסף לא מבוטלת).


אמרתי שאנחנו מכוונים ל-100 הודעות בשנה שהם בעצם פעמיים בשבוע , ולרשימה של 10000 איש, עכשיו מתחילים קצת מספרים אז לא להיבהל שמרתי אותם פשוטים במיוחד בשבילך ...


כל ההודעות (כמעט) צריכות להיות הודעות מבוססות תוכן , עם רמיזה לרכישת מוצר הרמיזה צריכה להיות מספיק עדינה כדי שבסוף הלקוח לא יברח מהרשימה כי מפרסמים על חשבונו אלא יגיד , וואלה הוא דואג לי להצלחה בו נראה מה זה , אז בהנחה שיש 100 הודעות עם רמיזות קטנות , וכל נמען מהרשימה בוחר בממוצע 2 הודעות שהוא רוכש מוצר (ממוצע אמיתי לחלוטין) , המוצרים יכולים להיות ספרון זול , הוא קורס וידאו יקר בקיצור הם יכולים לנוע בן 30 שקלים לאלפי שקלים .


נניח במקרה רע מאוד בשנה בממוצע הצלחנו למכור לנמען ממוצע ב-10 שקלים מוצרים , וזה תחזית ממש רעה כי יש ממוצע קונים , וממוצע שנייה שביחד הוא גבוה מהסכום הזה .
לכן ברשימה של 10000 יהיה לנו רווח של 100000 שקלים בשנה שאחרי ניכוי מיסים הם 88,000 שקלים שהם 7300 שקלים בחודש!!! , הכנסה פאסיבית לשמה , אני מקווה שהבנת את הפוטנציאל ושהכתיבה הייתה ברורה , אם התלהבת מהרעיון , אני רוצה להזמין אותך להצטרף לרשימה הדיוור שלי אשר מונה כבר למעלה מ-1000 אנשים שלומדים כיצד לייצר בעצמם את הכנסתם הפאסיבית מרשימת דיוור וממקורות נוספים :
www.new-generation-agent.com

 

 

אודות עוזי אוחנה

היי אני עוזי , בן 24 ואני מתמחה ביצירת הכנסות פאסיביות באמצעות : נדל"ן,אינטרנט,ושיווק רשתי. אני מזמין אותך להצטרף לרשימת חברי הזהב החינמית שלי בנושא יצור הכנסה פאסיבית באתר: www.new-generation-agent.com הרשימה תספק לך על בסיס שבוע מיילים נהדרים עם ידע שכל אדם שחפץ ליצור לעצמו הכנסה פאסיבית פשוט חייב לדעת , הדרך ליצירת הכנסה פאסיבית מתחילה כאן !!! קדימה עשה את הצעד והירשם לרשימת חברי הזהב שלי!?:)

עוזי אוחנה

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר