עיצוב חדרי ילדים בגיל הרך | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


עיצוב חדרי ילדים בגיל הרך

פורסם בתאריך 08/13/2013 ע"י רהיטי גבעת ברנר - יוניגל יוניגל בקטגוריה בית | צפיות: 947 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: חדרי ילדים, עיצוב חדרי ילדים

תינוק חדש אשר מצטרף אל המשפחה מביא עמו שמחה גדולה והמון התרגשות. הילדים גדלים מאוד מהר. בתוך זמן קצר כבר תתבקשו להחליף את הדמויות המצוירות בחדר והצבעים הרכים בפוסטרים של זמרים ולהקות או קבוצת כדורגל. הכנת חדר הילדים לקראת התינוק החדש היא חוויה מהנה לכל המשפחה. אם יש אחים גדולים, כדאי לשתף אותם בהכנת החדר לקראת התינוק החדש. השיתוף יעודד אותם לקבל את התינוק החדש באהבה.


חדרי ילדים בגיל הרך נהוג לעצב בסגנון מתוק ורגוע. פעוטות זקוקים לגירויים צבעוניים לצד אווירה רגועה ונינוחה. בהתאם לכך, כדאי לשלב בעיצוב החדר צבעים רכים כמו תכלת, צהוב, ורוד, סגול לילך, ירוק בהיר. על גבי הקירות הצבועים, ניתן לתלות תמונות או להדביק מדבקות צבעוניות.


חדרי ילדים נוחים ונגישים
שיקולים של נוחות ותנועה חשובים מאוד בעיצוב החדר. הורים חדשים שוכחים כי יהיה עליהם לגשת את הילד בשעות הלילה המאוחרות. החשכה והעייפות יגרמו לכם להיתקל ברהיטים. הקפידו לבחור ברהיטים בטיחותיים בעבורכם ובעבור הילדים. פרט לכך, נסו לסדר את החדר תוך בניית נתיב גישה נוח למיטת הילד, לשידת ההחתלה ולכורסה. הציבו שיקולים של בטיחות ונוחות בראש סדר העדיפויות. שיקולים של עיצוב וטרדנים אופנתיים יקבלו מיקום נמוך יותר בסדר העדיפויות.


עיצוב חדרי ילדים משותפים
מגורים משותפים של אחים בחדר הילדים לגיטימיים לחלוטין. הילדים אף נהנים לחלוק את החדר עם אחיהם, לשחק יחד ולהסתודד בלילות. כאשר מעצבים ומרהטים חדר ילדים משותף, חשוב לתת התייחסות לצרכים השונים של כל ילד. במידת האפשר, כדאי לקבוע פינה אישית לכל ילד. המתחם האישי של הילד בחדר הילדים המשותף, הוא המקום בו הוא מאחסן את חפציו האישיים ומביע את עצמו. ההבעה העצמית היא חלק בלתי נפרד מתהליך ההתבגרות, יש לעודד אותה.


הצטרפות של תינוק חדש לחדר הילדים המשותף דורשת היערכות מתאימה. בעזרת מיטת קומות, חשיבה יצירתית וניצול מרבי של המרחב הקיים, אפשר לעצב חדרי ילדים מרווחים ונוחים. לצד רכישת הציוד לתינוק החדש, כדאי יהיה לרענן את עיצוב החדר כולו. הילדים הגדולים יוכלו לקחת חלק בתהליך ולהכין קבלת פנים לתינוק החדש. ניתן לשלב בחדר ילדים אחד מספר סגנונות עיצוב המתאימים לילדים גדולים, ילדים קטנים ופעוטות.
 

אודות רהיטי גבעת ברנר - יוניגל יוניגל

רהיטי גבעת ברנר- לעצב את החדר לילב באהבה אמיתית

רהיטי גבעת ברנר - יוניגל יוניגל

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר