שילוב של תא צילום ומגנטים לאירועים באירועים- הצדדים השונים של המטבע: | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


שילוב של תא צילום ומגנטים לאירועים באירועים- הצדדים השונים של המטבע:

פורסם בתאריך 07/31/2013 ע"י GoText כתיבת תוכן בקטגוריה כללי | צפיות: 1507 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: תא צילום לאירועים, מגנטים לאירועים, מגנטים לבר מצווה, GoText


שילוב של תא צילום ומגנטים לאירועים באירועים- הצדדים השונים של המטבע:
חתונה- הוא רוצה תא צילום, היא לא רוצה:
הוא- חתונה, יש חתן וכלה, מוזיקה, חופה, אוכל וחוץ מזה- אירוע בנאלי כמו כל אירוע אחר שלקחנו בו חלק. כדי לשדרג את החתונה ולהפוך אותה למיוחדת יותר, חייבים לשלב משהו מיוחד, שונה ואחר, משהו שיספק נושא לשיחה על החתונה מעבר למה שמקובל ונהוג. תא צילום הוא בדיוק הדבר הזה. מדובר באטרקציה חדשנית ביותר, אטרקציה שעדין לא הפכה למשהו נדוש שקיים בכל אירוע. בהחלט אטרקציה מקורית ונוסף על כל אלו- מדובר במשהו מאד חדשני ועדכני. תא צילום לאירועים הוא דבר שסוחף אורחים בדיוק כמו האורחים בחתונה הזו. כל אחד ירצה להיכנס לתא, להצטלם, להשאיר זיכרון ולעורר הדים של תגובות ברשת. תא צילום לאירועים מושלם עבור אירוע כמו אירוע החתונה שלכם. בהחלט לא משהו שכדאי לוותר עליו.
היא- חתונה רומנטית, אנשים נהנים יחד מאירוע שכולו מלא באהבה ונחגג לכבוד הזוגיות שלכם. תא צילום לאירועים משולב באירוע ופתאום הוא המוקד. אנשים כבר לא מתעניינים בריקודים, בחתן, בכלה באוכל, כל המיקוד עובר לתור מחוץ לאותו תא צילום לאירועים. מעבר לכך, הרשת החברתית גם ככה הופכת חברויות וחוויות לוירטואליות. הנה מגיעה החתונה, באופן הממשי ביותר שרק אפשר, בשביל מה להעביר אותה למימד וירטואלי אם אפשר לחוות אותה באופן כל כך מוחשי בהווה. במה מוסיף אותו שיח וירטואלי שמתקיים בזכות תא צילום לאירועים על השיח הטבעי והמקסים שבין האורחים באירוע שלכם ממש. תא צילום הוא בהחלט מגניב, הוא עשוי להיות אטרקטיבי וכיפי וחומר לשיחות להרבה מאד זמן. בכל זאת, הוא לא התוכן שמתאים לחתונה ובטח שלא לאירועים שנועדו להיחוות בפועל.
בר מצווה- הוא- מגנטים לאירועים, הם (ההורים)- לא רוצים:
הוא- מגנטים לבר מצווה הם דרך מצוינת לתת לאורחים מזכרת שווה ביותר. כל אורח יכול לעצב לעצמו את התמונה המתאימה לו. החבר'ה של חתן בר המצווה יכולים להתקבץ יחד למגוון של תמונות. תמונות אלה תהפוכנה למגנטים. מגנטים לבר מצווה ילוו את החבר'ה הרבה מאד זמן, גם לאחר שנגמר האירוע. חברים שהיו באירוע ימשיכו להיתקל במגנטים במקומות שונים ובכל פעם בצמוד לכיתוב- "מזכרת מבר המצווה של..."- כך, מגנטים לבר מצווה פשוט לא יאפשרו לאורחים לשכוח את בר המצווה. כמובן שהחוויה עצמה של הצילומים עבור המגנטים מהנה ביותר. החברים של בעל השמחה יוכלו לעשות פוזות שונות במשך שעות על מנת לקבל את המגנט המושלם ביותר כמזכרת. וכן, גם סבא וסבתא יאהבו את האטרקציה המיוחדת.
הם- בר מצווה דורשת תכנון רב. מעבר לתכנון, ישנן ההוצאות הרבות הבאות בעקבות התכנון וכדי להגשים אותו בפועל. מדובר באירוע עבור ילד בן שלוש עשרה, אירוע שהרבה פעמים לובש ממדים מוגזמים ואף מפלצתיים ממש. גם ככה הושכר מקום לאירוע, נבחרו בקפידה שירותי קייטרינג, נערכה תוכנית שצריכה לבדר את האורחים- המבוגרים והצעירים כאחד- הושקעו מאמצים בבחירת מוזיקה, סגנון וכן הלאה. לשם מה צריך להוסיף עכשיו גם אטרקציה כמו מגנטים לאירועים. עצם העובדה שאותם מגנטים לאירועים צולמו במהלך שמחת בר המצווה ונושאים כיתוב למזכרת מבר המצווה, אינם מהווים הבטחה כלשהיא לכך שבר המצווה תיזכר יותר. יותר מכך, האורחים יכולים לקחת את התמונה הביתה כמגנט, להתרגל אליה ולשכוח בכלל את עצם קיומה. המימון של מגנטים לאירועים הוא כמובן הוצאה נוספת על ההוצאות הרבות האחרות ואין באמת טעם לנסות להנציח עוד יותר את האירוע. דווקא טוב שלאירוע כמו בר מצווה יש התחלה וסוף בלי שובל ארוך של זיכרונות שעשויים ליצור תחרות בין חוגגי בר מצווה שונים.
אכן, שני צדדים למטבע:
אנשים רבים מחפשים את שילוב הגימיק באירוע. אותו שילוב שייתן לאירוע את הפן המיוחד שלו. כמובן ששני הצדדים למטבע באים להדגיש שוני תפיסתי. כזה שנוגע ליכולת של אירוע להיות מיוחד מעצם היותו אירוע שנערך עבור אדם מיוחד לעומת הצורך ליחד כל אירוע עם תוכנית משלו. חשוב כמובן לציין שהן תא צילום והן מגנטים לאירועים בהחלט יכולים לתרום לחוויות באירוע גם בלי קשר למידה בה הם גורמים לאירוע להיות מיוחד.
 

אודות GoText כתיבת תוכן

GoText כתיבת תוכן

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר