בגדי ים בוטיק בישראל | Publisher
מאמרים ותוכן איכותי להפצה חופשית ברשת

שלום, אורח

זכור אותי

שחזור סיסמא

קטגוריות


בגדי ים בוטיק בישראל

פורסם בתאריך 04/28/2013 ע"י שירה פלג בקטגוריה אומנות | צפיות: 1462 | התחבר לדירוג המאמר

תגיות המאמר: בגדי ים, בגד ים, בגדי ים 2013, אופנה

 הקיץ כבר בפתח ועמו מגיעות מחשבות על בגדי הים, שמלות קיץ, מכנסים קצרים ושאר בגדים קצרים. את הקילוגרמים המיותרים שהוספנו בעונת החורף עם גלידות ושאר מאכלים חמים ומפנקים כדאי למהר להשיל במכון הכושר או כמה שיעורים של אירובי. השנה גם את רוצה להציג גוף חטוב ולזכות במבטים על חופי הים או ליד הבריכה באילת. בכדי למשוך תשומת לב ולהיות מיוחדת הגיע הזמן לגלות מהם בגדי ים בוטיק. לא עוד אותם בגדי ים רגילים שכולם לובשים. אם נמאס לך לפגוש על החוף עוד 5 בנות שלובשות את אותו הבגד ים בדיוק, את בסך הכול צריכה בגד ים מיוחד.

איפה קונים בגד ים מיוחד?

בגדי ים בוטיק נמכרים בחנויות בגדים קטנות שלא כולם מכירים וברשת האינטרנט. ייתכן מאוד כי ממש מתחת לאף ישנה חנות בגדי ים שכזאת. החנויות הללו מציעות בגדי ים בדגמים חדישים לצד מראה רטרו עכשווי. כל הבגדים בחנויות הבוטיק מיוחדים, כאשר לא תמצאי כמויות גדולות מכל דגם. לאחר שנמכרים כל הפריטים שבחנות נהוג יהיה להזמין דגמים חדשים ושונים לחלוטין. בחורה שרוכשת בגד ים בוטיק עושה זאת במטרה להיות מיוחדת. בעלת הבוטיק נמנעת מהזמנת כמויות גדולות של בגדי ים זהים בכדי לשמור על אותה ייחודיות.

בגדי ים בסגנון רטרו 2013

על אף הקדמה אפשר לזהות בעולם האופנה מגמה של חזרה אל העבר. שמלות במראה שנות ה-60, נעליים בסגנון שנות השמונים ופריטים זוהרים שהגיעו הישר משנות התשעים. האופנה של שנות האלפיים מתרפקת על זיכרונות העבר. היא משפרת ומשדרגת את אותם בגדים מהעבר והופכת אותם לאטרקטיביים, נוחים ומאוד אופנתיים. מגמה דומה אפשר לראות גם בקולקציות בגדי ים בוטיק. אם יש לכם בגד ים ישן של סבא תופתעו לגלות עד כמה הוא דומה לדגמים שמוצגים בבוטיקים היום.

בגד ים ביקיני עם תחתון בגזרה גבוהה, חזייה עם תחרה, הדפסים במראה מיושן ועוד. הגזרה הגבוה מחמיאה לגוף הנשי ויוצרת אפקט של חיטוב. בגדי הים הישנים פחות חושפניים והרבה יותר נשיים ומיוחדים. אותן נשים שפחות מעוניינות בבגד הים הכי קטן וחזיית המשולשים המינימלית ביותר, מוצאות בדגמים המיושנים-חדשים פתרון נהדר. הן נהנות שוב ללכת לים, קניית בגד ים חדש היא כבר לא חוויה כל כך מתישה ואין כל חשש כי תפגשי על החוף עוד בנות עם אותו הבגד ים בדיוק.

כמה עולים בגדי ים בבוטיקים?

המחירים בתחום משתנים בהתאם לסוג הבוטיק, מיקומו והעלות המקורית של הבגד. דגמים נדירים שמיובאים מחו"ל או נרכשים באופן אישי ממעצבים כרוכים בעלויות גבוהות יותר. לאחר סיור בוטיקים בתל אביב חזרנו עם בשורות משמחות! אפשר למצוא בגדי ים בוטיק במחירים אטרקטיביים מאוד. המחירים מתחילים ב-80 שקלים בעבור חלק אחד או 150 שקלים בעבור בגד ים מקולקציה קודמת. כאשר מדובר בבגדי ים בוטיק שאיש לא ראה בשנה שעברה על שלטי חוצות, אין כל סיבה שלא לרכוש דגמים מהקולקציות קודמות.

 

אודות שירה פלג

שירה פלג

התחבר לשליחת תגובה

לא פורסמו עדיין תגובות למאמר זה

RSS | הנחיות כתיבה | שאלות נפוצות | מאמרים מובילים | מאמרים אחרונים | הכותבים המובילים | צור קשר